فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

راز استیو جابز


استیو جابز

اکثر ما وقتی نام بنیان‌گذار فقید اپل استیو جابز فکر را می‌شنویم، احتمالاً او را به عنوان یک فرد دقیق در ریزه‌کاری‌ها و معتاد به کار به یاد می‌آوریم، همچنین دیوانگی او در مورد کوچک‌ترین جزئیات مربوط به محصولات مختلف زبان‌زد بود. بی دلیل نیست که محصولاتی مانند آیفون به اپل کمک کرد تا تبدیل به با ارزش‌ترین شرکت جهان شود.

اما دستیار اجرایی سابق جابز، ناز بهشتی در کتاب جدید خود "مکث. نفس کشیدن. انتخاب کردن: مدیر سلامت خود شوید " تصویری متفاوت از رئیس پیشین خود ارائه می‌دهد. وی که بیشتر بر روی تمرین مربی‌گری متمرکز شده‌است، کتابی حاوی ناگفته‌هایی در مورد رئیس اجرایی اپل که این شرکت را به تولید یک سری محصولات مشهور مانند Mac ، iPod ، iPhone و iPad رهنمون ساخت منتشرکرده‌است. مدیری که وقتی کارکنانش انتظاراتش رابرآورده نمی‌کردند، زندگی را برایشان سخت می‌کرد. او همچنین در وقت آزاد خود، جایی که می توانست به ذهنش استراحت دهد توسط مسئولیت‌های مختلف مربوط به مدیرعاملی مجددا سرگرم کار می‌شد. به گونهٰ‌ای که وقتی در مواردی نادر جابز آیفون خود را خاموش می‌کرد، کارمندان اپل می‌توانستند حدس بزنند که احتمالا جابز کجا مخفی شده‌باشد: در دفتر جونی آیو رئیس پیشین دپارتمان طراحی اپل، جایی که درباره‌ی آینده‌ی اپل رویاپردازی می‌کرد و مشغول بازی با ماکت‌ها و نمونه‌های اولیه‌ای می‌شد که اغلب از آن ها به عنوان "اسباب بازی ها"ی خود یاد می‌کرد.

اپل و استیو جابز

بهشتی می‌نویسد: "من به سرعت دریافتم كه زمان‌های بازی‌کردن برای استیو جابز چه معنایی دارد و چگونه این امر یكی از رموز موفقیت وی به عنوان یك مبتكر بزرگ بود." "هر وقت کسی به دنبال استیو می‌گشت یا هر زمان که از طریق تلفن در دسترس نبود فقط یک مکان بود که بدون تردیدمی‌توانستید او را در آن جا پیدا کنید: در دفتر جونی آیو مدیر سابق طراحی اپل."

در همین راستا ، بهشتی به CNBC گفت داستان‌هایی که جابز را به عنوان یك مستبد با وسواس در كارمعرفی می‌کرد تا حد زیادی اغراق بوده‌است. وی اظهار داشت او روزانه مدیتیشن می‌كرد، "استحکام روابط را حفظ می‌كرد" و به صورت منظم به فعالیت بدنی می‌پرداخت که شامل پیاده‌روی‌هایی بود كه مرتبا انجام می‌داد و غالباً شامل گفتگوهای طولانی با مردم می‌شد.

استیو جابز جوان

اما تمایل  او به وقت گذراندن و معاشرت با آیو و تیمش بسیار جالب توجه است. یک ارتباط دائمی با اطرافیان که ما اکنون اهمیت آن را بیش از پیش می‌توانیم احساس کنیم. به خصوص که در این شرایط کرونا بسیاری از ما آن فاصله‌ی معمول بین کار و زندگی در خانه برایمان کمرنگ‌تر از همیشه شده‌است. اهمیت این را مشخص می‌کند که حتی یکی از موفق‌ترین و ثروتمندترین چهره‌های تجارت در تمام تاریخ، زمانی را به ایجاد وقفه‌هایی خالی از کار برای بازیابی مجدد افکار و گرفتن ایده‌های جدید اختصاص می‌داده‌است.

بهشتی در کتاب خود می‌نویسد: "ما برای این که با او ارتباط برقرار کنیم و سعی کنیم زمان جلساتش را به اطلاعش برسانیم گاهی تا سرحد جنون پیش می‌رفتیم." "بعضی اوقات مجبور می‌شدیم تا با دفتر جونی تماس بگیریم و از او برای دور كردن استیو از زمین بازی خود درخواست کمک کنیم ... وقت‌گذرانی او با جونی به او فضا و فرصتی می‌داد تا بخندد، تصور كند، خلق كند و احساس آزادی تازه‌ای را تجربه كند."

0