فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

بهترین روش حفظ و امنیت اپل آیدی


حفظ و نگهداری صحیح اپل ایدی مهمترین وظیفه شماست

کاربران برای استفاده از دستگاه های آیفون و آیپد خود نیازمند یک اپل آیدی هستند زیرا Apple ID به عنوان کلیدی برای بهره مندی از کلیه خدمات نرم افزاری که روی آیفون شما وجود دارد از جمله: خرید از فروشگاه نرم افزاری App Store  و سرویس‌های اختصاصی اپل مانند iCloud :، iMessage ،Facetime و …میباشد، پس میتوان گفت یکی از وظایف مهم کاربران حفظ امنیت و نگهداری از آن است چرا که در صورت از بین رفتن  اپل آیدی نه تنها یک شناسه بلکه تمام اپلیکیشن هایی را که از اپ استور خریداری کرده­اید، تصاویر، اسناد اپلود شده در آیکلاد، لیست دفترچه مخاطبان و.. را از دست خواهید داد.

 

خوشبختانه باید گفت شرکت اپل بیش از یکسال، سیستم ورود دو مرحله ای را برای اپل آیدی راه اندازی کرده است که کاربران در صورت فعّال کردن آن  به راحتی میتوانند ورود پیدا کنند بدین صورت که ابتدا پس از وارد کردن رمز اپل آیدی نیاز دارید که یک کد چهار رقمی وارد نمایید، سپس این کد بر روی یکی از دستگاه های اپل شما که از قبل اپل آیدی را روی آن تنظیم کرده اید ارسال میگردد، اگر هیچ دستگاهی در دسترس شما نبود میتوانید از کلید ریکاوری که در هنگام فعالسازی سیستم ورود دو مرحله ای دریافت نموده­اید استفاده کنید.

 

گاهی اوقات پیش میاید که شخص با وارد کردن رمزهای متعدّد قصد ورود به اپل آیدی شما را دارد، در این حالت اپل بصورت خودکار اپل آیدی شما را قفل میکند طوریکه که حتّی به صاحب اصلی آن هم اجازه ورود نمیدهد که تنها راه برای کاربر، استفاده از کلید ریکاوری میباشد.

 

کلید ریکاوری یک کد 14 کاراکتری است که شامل اعداد و حروف میباشد و در زمانی که شما کلمه عبور و پاسخ سوالات امنیتی خود را فراموش کرده باشید میتوانید از آن استفاده کنید، البته توصیه میشود که اگر کلید ریکاوری را گم کردید وارد  applied.apple.com شوید و طبق مراحل زیر بازیابی را انجام دهید:

 

  • در مرحله اول با اپل آیدی خود وارد آدرس apple.com شوید.  
  • سپس از منوی سمت چپ گزینه Password and Security را انتخاب نمایید.
  • در این قسمت با انتخاب گزینه Replace your Recovery Key کلید ریکاوری خود را بازیابی و در محلی امن آن را یادداشت کنید.

 

*همانطور که گفته شد، حفظ و نگهداری از اپل آیدی یکی از وظایف مهم شما میباشد چرا که در صورت از دست دادن آن، دستگاه گران قیمتتان هیچ ارزشی نخواهد داشت و نیمی از کارایی خود را از دست خواهد داد.

 

0