فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

آموزش نحوه انتقال اعتبار اپل آیدی


اپل آیدی

اگر تا به حال از محصولات اپل خریداری کرده باشید، متوجّه میشوید که برای استفاده کردن از برخی امکانات اپل مانند: برنامه ها و بازی های مختلف همچنین خرید از اپ استور، علاوه بر داشتن یک اپل آیدی فعّال نیاز است که شما مرتّب آن را نیز شارژ نمایید تا  بتوانید از اعتبار آن برای تهیّه برنامه ها و اپلیکیشن های اپ استور استفاده کنید.

یکی از ویژگی های اپل آیدی این است که شما میتوانید با استفاده از گیفت کارت های آیتونز آمریکا آن را شارژ نمایید و از طریق اعتبار خود، اپلیکیشن خریداری کنید و آن را برای دوستانتان ارسال نمایید.

انتقال اعتبار اپل آیدی تنها در صورتی امکان پذیر میباشد که شما در اپل آیدی خود از ویزاکارت یا مستر کارت به نام استفاده کرده باشید، در این صورت می توانید به همین روش از اپل آیدی خود مبلغی را به اپل ایدی دیگری انتقال دهید.

 

همه چیز درباره انتقال اعتبار اپل آیدی

اپل آیدی را میتوان شناسه مخصوص محصولات اپل دانست که در هنگام خرید در اختیار خریدار گذاشته میشود و در زمان فعالسازی آن هم هیچ اعتباری در آن وجود ندارد ضمن اینکه در صورت  استفاده از برخی برنامه ها و بازی های مورد نیاز پولی اپل لازم است تا آن را شارژ نماییم، البته گاهی اوقات میتوان به جای شارژ کردن مرتّب آن، از شیوه انتقال اپلیکیشن استفاده نمود.

در زمان هایی که دوستان شما اپل آیدی خود را شارژ میکنند و خریدهایی شامل اپلیکیشن، برنامه و یا بازی انجام میدهند، شما میتوانید بجای شارژ مجدّد با استفاده از اپل آیدی آنها، برنامه یا اپلیکیشن هدیه بگیرید.

 

آموزش انتقال اعتبار از یک اپل ایدي

انتقال اعتبار اپل آیدی

شما باید در ابتدا حتماً اپل آیدی که قراراست با آن انتقال شارژ انجام دهید را چک کنید، زیرا باید مبلغی موجودی آن بیشتر از مقداری باشد که قصد انتقالش را دارید یعنی بیشتر از 10 دلار در صورتیکه اعتبار شما زیادتر بود میتوانید باقی مراحل انتقال را  انجام دهید.

نکته: باید بدانید که انتقال اعتبار اپل آیدی تنها از طریق ویزاکارت یا مسترکارت های بنام در اپل آیدی خود امکان پذیر میباشد.

 

انتقال اعتبار اپل آیدی از طریق اپ استور یا آیتونز استور

کاربران معمولاً تمایل دارند برای انتقال اعتبار اپل آیدی فرایندی همچون فعالسازی برنامه های اپ استور یا آیتونز را در دستگاه خود انجام دهند.

 شما باید برای انتقال اعتبار اپل آیدی مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا قبل از هر چیزی برنامه اپ استور را در گوشی یا هر دیوایس دیگری از اپل که دارید فعّال کنید.
  • در پایین صفحه باز شده اپ استور، شما گزینه ای با نام send gift را مشاهده خواهید کرد.
  • پس فشردن این گزینه از شما خواسته میشود که وارد اپل آیدی خود شوید که البته در صورتیکه قبلاً وارد شده باشید این پیغام را دریافت نخواهید کرد.
  • پس از ورود به اکانت، باید ایمیل شخصی را که قصد انتقال برنامه یا اعتبار پولی را به وی دارید، وارد کنید. 
  • دقّت کنید ایمیل وارد شده باید همانی باشد که فرد دیگر برای ساخت اپل آیدی خود از آن استفاده کرده است.

 

در این قسمت میتوانید برای فرد یک پیغام ویژه ارسال کنید.

  • بعد از وارد کردن ایمیل الزامی است که شما مبلغ انتقالی خود را که بیشتر از 10 دلار میباشد را وارد کنید.
  • در نهایت با کلیک روی گزینه next فرآیند انتقال اعتبار به پایان خواهد رسید.

 

 برای انتقال اعتبار اپل آیدی بر روس دسکتاپ از طریق pc  نیز باید همین مراحل طی شود با این تفاوت که شما باید برنامه آیتونز استور نسخه 11 به بالا را روی pc خود فعّال سازید.

پس از اجرا کردن این برنامه در انتهای صفحه باکلیک روی گزینه  send gift cards و انجام مراحل قبل میتوانید اعتبار مورد نظرتان را انتقال دهید که در اپلیکیشن هم این روش مورد استفاده قرار میگیرد.

 

3gscard  مفتخر است به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید گیفت کارت Itunes و Appleid را هم به صورت آنلاین و هم فیزیکی برای هموطنان عزیز فراهم کرده است.
0