فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

خرید گیفت کارت آیتونز اپل


گیفت کارت آیتونز اپل

شما با خرید گیفت کارت آیتونز اپل یا گیفت کارت آیتونز آمریکا میتوانید به راحتی از امکانات آنها نظیر: نرم افزار، بازی، کتاب، موسیقی و دیگر محصولات استفاده کنید و یا حتی بخاطر نداشتن تاریخ انقضاء آنها را به دوستانتان هدیه دهید.

 

كاربرد استفاده از گیفت کارت آیتونز

از کاربردهای گیفت کارت­های آیتونز میتوان به: استفاده از پلن های موسیقی نامحدود، خرید فضای آی کلود    (iCloud) یا همان   فضای ابری شرکت اپل و آپدیت رایگاه در ازای خرید اپ  اشاره کرد، مهمتر از آن، این شرکت در صورت بهره مندی از این محصولات، یک فضای 5 گیگابایتی رایگان را به کاربران خودش هدیه میدهد و این امکان را برای شما فراهم میکند تا در صورت نیازتان آن را به پلن های حجمی مختلف 50 گیگابایتی ، 200 گیگابایتی ، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی ارتقاء دهید، بدین ترتیب تنها با پرداخت چند دلار میتوانید تمام برنامه های مورد نیاز آیفون و آیپد خود را خریداری نمایید.

محصولاتی که در فروشگاه های انلاین آیتونز وجود دارند به دو دسته مجانی و غیر مجانی که برای دریافت آنها باید مبلغی را بپردازید، تقسیم میشوند، شما میتوانید برای داشتن خریدی آسوده از آیتونز و  Mac App Store، از گیفت کارت های آیتونز استفاده نمایید زیرا داشتن این چنین کارتی به کاربر اجازه میدهد تا هرچه میخواهد از ویترین iTunes Store  بدون هیچ محدودیت زمانی (هفت روز هفته و بیست چهار ساعت شبانه روز) خریداری نماید.

 

قابليت استفاده از گیفت کارت آیتونز در كجاها وجود دارد؟

شما میتوانید گیفت کارت های آیتونز را از فروشگاه های زیر تهیّه نمایید.

فروشگاه iTunes یا iTunes Store
فروشگاه دانلود اپ های اپل یا AppStore
فروشگاه کتاب های مجازی  به روز ترین فروشگاه مجازی کتاب iBooks Store
Mac App Store   فروشگاه مخصوص سیستم عامل مکینتاش

گيفت كارت آيتونز و اپل استور

 از آنجایی که آیتونز به عنوان یک سرویس از سوی اپل معرفی شده و قابلیت استفاده چند منظوره را دارد، میتوانید برای دریافت محتواهایی که شامل، فیلم، موزیک، برنامه تلویزیونی و کاربردی برای موبایل در آیتونز استور هستند اقدام به خرید نمایید.

از سوی دیگر شما میتوانید از طریق اپل استور به آدرس apple.com، محصولات خود را نظیر: Apple Watch،  iPhone،  Mac ویا هدفون های   Beatsرا بصورت آنلاین خریداری کنید.

0