فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

تفاوت‌های بین گیفت کارت اپل استور و آیتونز


تفاوت‌ها گیفت کارت اپل استور و آیتونز

امروزه خریدهای اینترنتی، روش بسیارآسانی برای دسترسی به چیزهایی که قبلاً مجبور بودیم برای خریدشان کلی زمان بگذاریم، میباشد به عنوان مثال در گذشته برای تهیّه یک کارت هدیه اعتباری لازم بود ساعت ها در صف بایستیم امّا  اکنون، میتوان همان کارت ها را بصورت آنلاین و بدون هیچ دردسری بصورت اینترنتی سفارش و به عنوان هدیه برای کسانی که دوستشان داریم ارسال کرد.

با توجّه  به روش جدید تجارت بر روی اطلاّعات، باید گفت که امروزه بیشتر مردم بازی ها، اپلیکیشن ها، موزیک، فیلم و یا کتاب های مورد نیاز خود را بصورت انلاین خریداری می­نمایند.

تفاوت‌های بین گیفت کارت اپل استور و آیتونز

با توجه به اینکه آیتونز جزء سرویس های اپل به حساب می­آید و قابلیت چند منظوره دارد، میتوان تفاوت آن با اپل استور را در خرید محتوا دانست، به این شکل که ما برای خرید محتواهایی همچون فیلم، موزیک، برنامه تلویزیونی، کتاب و برنامه های کاربردی موبایل از گیفت کارت‌های آیتونز و برای خرید محصولاتی نظیر: Apple Watch، ،iPhone،   Mac یا هدفون‌های Beats بصورت آنلاین از اپل استور به آدرس apple.com استفاده میکنیم.

0