فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چگونگی وصل کردن کنترلر به iPad


 کنترلر iPad

خیلی وقتا آرزوی بسیاری از کاربران این بود که بتوانند با اتصّال کنترلرها به آیپد بسیاری از بازی های حرفه ای را انجام دهند بخصوص بازی هایی که جنبه ماشین رانی دارند مانند بازی Asphalt 9 و یا در سبک بتل رویال، مثل بازی  PUBG   اما جالب است بدانید، شما می‌توانید به راحتی دسته های  مختلفی را به دستگاه iPad وصل کنید چرا که  این دستگاه کنترلر‌های متنوعی را پوشش می‌دهند.

وصل کردن کنترلر به iPad

در این قسمت سعی کردیم تا به انواع کنترلر‌هایی که این موضوع را حمایت می‌کنند و به چگونگی  وصل کردن آن‌ها بپردازیم.

 کنترلر iPad

وصل کردن کنترلر MFI Certified به iPad

تولیدکنندگانی مانند SteelSeries ، برای گوشی های هوشمند بخصوص آیپد که بخشی از محصولات اپل میباشد کالاهایی را با نام MFI  ساخته اند که میتواند خدمات متنوعی را در اختیار دارندگان محصولات اپل بگذارد.

این محصولات ساخته شده راهنمای ساده ای برای اتصّال دارند و با استفاده از آنها میتوانید به راحتی کنترلرهای ایکس باکس را به گوشی های هوشمند وصل کنید و انواع بازی ها را با آن انجام دهید، امّا در ادامه برای رفع هر گونه مشکل  به ویژه چگونگی وصل کردن محصول کنترلردستی به وسائل Apple  میتوانید از طریق مراحل زیر اقدام به رفع مشکل کنید:

بلوتوث کنترلر را روشن کنید و بر روی حالت Pairing Mode قرار دهید، دقّت داشته باشید این کار معمولاً با پایین نگه داشتن دکمه/سوییچ بلوتوث بر روی دستگاه انجام می‌شود.

بر روی iPad، تنظیمات را باز کرده و به سراغ تنظیمات بلوتوث بروید.

بعد از اطمینان حاصل پیدا کردن از وصل بودن بلوتوث، دستگاه موردنظر را پیدا کنید، به آن متصّل شوید و در نهایت بازی را انجام دهید.

کنترلر  iphone

 

بازی هایی به سراغ کنترلر ایکس باکس میروند که به دنبال وصل کردن یک کنترلر به آیپدشان هستند، با توجه به موضوع اتصال بلوتوث در کنترلر، کاربران میتوانند به راحتی دسته های خود را به آیپد وصل کنند و سایر بازی های روز دنیا را انجام دهند و لذت ببرند.

نکته: البته باید توجه داشت که این عمل فقط با کنسول ایکس باکس وان انجام میشود وکنترلر360 از این ویژگی پشتیبانی نمیکند، برای استفاده از ایکس باکس وان ابتدا کنترلر را روشن کرده و در حالتPairing Mode  قرار دهید، به خاطر داشته باشید که این کار با فشردن دکمه Xbox – که در وسط دسته با لوگو ایکس‌باکس مشخص شده است – صورت میگیرد.

برای رفع مشکل هماهنگی ایکس باکس وان با کنترلر کافیست، مطمئن باشیدکه کنسول شما خاموش است و حتی بر روی حالت آماده به کار هم قرار نگرفته، سپس در آیپد به سراغ تنطیمات بلوتوث بروید و با اطمینان ازوصل بودن بلوتوث، دستگاه موردنظر را پیدا کنید و به آن وصل شوید.

با انتشار iOS 13، می‌توانید کنترلر‌های Dualshock 4 را به دستگاه‌های اپل وصل کنید و از تجربه بازی با این کنترلر لذت ببرید، اتفاقی که پیش از این تنها از طریق جلیبریک کردن محصولات اپل رخ می‌داد.

البته باید دقت داشت که این اتفاق تنها با بروزرسانی دستگاه‌های اپل به iOS 13 امکانپذیر است و در غیر این صورت باید از طریق روش جیلبریک کردن دستگاه که در ادامه به آن اشاره شده است؛ جلو بروید.

 

آموزش ۱: دستگاه‌های بروزشده به iOS 13

کنترلر DualShock پلی‌استیشن را وصل کنید ولی ابتدا مطمئن شوید که iPhone یا iPad به iOS13 آپدیت شده باشد.

تنظیمات را بر روی دستگاه باز کنید و بر روی بلوتوث کلیک نمایید.

دوگزینه  PS که در وسط دسته قرار دارد و گزینه SHARE که بر روی کنترلر میباشد را برای مدت کوتاهی همزمان فشار دهید  و این اتفاق را تا پنج ثانیه ادامه دهید تا  LED شروع به حالت چشمک زدن کند.

در منوی بلوتوث دستگاه iOS ،‌ DUALSHOCK 4 Wireless Controller  مشاهده میشود که باید آن را انتخاب کنید اکنون می‌توانید با کنترلر DualShock 4، به تجربه بازی‌های iOS بپردازید.

 

آموزش ۲: دستگاه‌های فاقد بروزرسانی iOS 13

مطالب این قسمت مربوط به گوشی‌ها و دستگاه‌هایی میشود که  بروزرسانی iOS 13 را نمی‌توانند انجام دهند، به همین خاطر در این روش که جیلبریک نام دارد باید به نحوی دستگاه‌تان را هک کنید.

باید خاطر نشان کرد  که اپل هیچگونه پشتیبانی از این دستگاه‌ها نمی‌کند و این کار احتمال دارد گوشی و دستگاه شما را با مشکلات زیادی رو به رو کند.

هشدار: جیلبریک یک منطقه خاکستری برای امنیت دستگاهتان است زیرا اپل به هیچ وجه امنیت دستگاهایی که جیلبریک بر روی آن صورت گرفته را برآورده نمی‌کند؛ علاوه بر این، جیلبریک کردن باعث به وجود آوردن مشکلات امنیتی فراوانی در راز مدت می‌شود.

 

بر روی دستگاه جیلبریک شده، برنامه Cydia را باز کنید.

   Controllers for All پیدا کرده و آن را نصب کنید.

هر دو کنترلر پلی‌استیشن و iPad را به Mac یا PC وصل نمایید.

روی Mac یا PC، برنامه Pair Sixaxis Controller را نصب و سپس آن را باز کنید و گزینه Controller to   iPad Pair   را فشار دهید.

اتصال iPad و پلی‌استیشن را از طرف Mac و PC قطع کنید.

زمانی که بازی روی دستگاه iPad اجرا می‌شود؛ به این معناست که برای کنترلر پلی‌استیشن آماده است کافیست روی یکی از دکمه‌های پلی‌استیشن کلیک کنید تا وصل شود.

 کنترلر و iPad

یکی از شرکت هایی که در زمینه کنترلرها کار میکند و تاکنون برای آیفون و آیپد کنترلرهای متفاوتی ساخته است، GameVice نام دارد که از جمله ویژگی های آن برای ساخت، وجود جوی‌استیک‌های آنالوگ و D-Pad میباشد که کار را برای نشانه گرفتن و ضربه زدن آسان‌تر مینماید.

ابتدا مطمئن شوید که نسخه‌ای از کنترلر‌های GameVice را که خریداری می­کنید قابلیت وصل شدن به آیپدتان را داشته باشد زیرا گاهاً نسخه های متفاوتی دارند.

از طریق قسمت سمت راست کنترلرتان می‌توانید دستگاه را متصّل کنید.

حالا می‌توانید قسمت سمت چپ آن را نیز وصل کنید.

اکنون کنترلر شما به دستگاه موردنظر وصل شده است و می‌توانید بازی خود را انجام دهید.

کنترلر و دسته iPad

 

0