فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چگونه عکس هایمان را از آیفون به PC منتقل کنیم؟


آیفون

تنها راهی که کاربران اپل میتوانند به راحتی آن را بدون احتیاج به اپلیکیشن و یا حتی آیتونز انجام دهند، انتقال تصاویر از آیفون به رایانه شخصیشان میباشد که تنها با یک کابل لایتنینگ به USB صورت میگیرد، ما در این مقاله تلاش کردیم تا راه انتقال این اطلاعات را به شما اموزش دهیم.

 

از  فایل اکسپلورر یا ویندوز اکسپلورر کمک بگیرید

در ابتدا باید از طریق کابل لایتنینگ USB گوشی آیفون خود را به لب تاپ وصل نمایید، دقت کنید که در صورت نصب آیتونز روی سیستم شما، یک پاپ آپ روی صفحه موبایل ظاهر میشود که از  شما سوال می کند آیا به کامپیوتر متصّل شده اطمینان کافی دارید یا خیر؟ در غیر اینصورت سوالی متفاوت اما نزدیک به همان متن از شما پرسیده خواهد شد که آیا عکس ها و ویدیوهایتان برای پی سی در دسترس باشند یا نه. با مشاهده این پیغام ها«Trust» یا «Allow» را بفشارید تا کامپیوتر شما مجوز دسترسی به عکس ها و ویدیوها را دریافت کند.

انتقال عکس ها از آیفون به رایانه شخصی

با وارد شدن به صفحه رایانه میتوانید به راحتی آیکون مربوط به آیفون خود را مشاهده نمایید و برای باز شدن آن لازم است که روی آن دابل کلیک کنید.

اتصال آیفون به لبتاپ

 

پس از باز شدن پنجره به پوشه  «DCIM» بروید و آن را باز کنید، با ورود به این فولدر، پوشه ای به نام 100APPLE  را مشاهده خواهید کرد که حاوی تمام عکس ها و ویدیوهای شما میباشد.

در صورت زیاد بودن تعداد عکس ها، پوشه های مشابه دیگری با نام های 101APPLE  یا 102APPLE  خواهید دید، این فولدرها همگی حاوی تصاویر و ویدیوهای شما هستند که با باز کردنشان می توانید آن ها را تماشا کنید.

علاوه بر این، اگر از آیکلاد هم برای ذخیره عکس های خود کمک گرفته باشید، در پنجره DCIM پوشه­ای با نام 100 Cloud  خواهید داشت که با ورود به آن میتوانید فایل های سینک شده خود را بیابید.

انتقال اطلاعات از آیفون به لبتاپ

در این حالت اختیار همه چیز در دست شما میباشد و میتوانید هرکدام از تصاویر یا ویدئوهای خود را از آیفونتان به پی سی انتقال دهید، دقت کنید که بعضی از عکس ها با فرمت«HIEC» ذخیره میشوند که متاسفانه ویندوز به طور پیش فرض از این فرمت پشتیبانی نمیکند و باید برای دیدن این تصاویر روی پی سی، از اپ های شخص ثالث کمک بگیرید.

با این حال این امکان وجود دارد که با رفتن به تنظیمات آیفون، کاری انجام دهید که حین عملیات انتقال، فرمت HIEC به فرمتی قابل درک برای ویندوز تبدیل گردد، به این منظور باید به سراغ تنظیمات بروید و وارد Photos شوید.

اتظیمات انتقال اطلاعات در آیفون

بعد از وارد شدن به بخش Setting به پایین صفحه بروید و تنظیمات «Transfer to Mac or PC» را روی حالت «Automatic»  قرار دهید، با این کار آیفون تصاویری که با فرمت HIEC روی حافظه ذخیره شده­اند را هنگام اتصّال به پی سی به فرمت JPEG  تبدیل میکند تا بتوانید آن ها روی ویندوز هم مشاهده کنید.

 

از سرویس هایی مانند آی کلود استفاده کنید

اگر شما دسترسی به کابل لایتنینگ برای انتقال تصاویر نداشتید، میتوانید از سرویس هایی مانند آیکلاد یا گوگل فوتوز استفاده کنید، برای این کار لازم است ابتدا عکس ها و ویدئوهای خود را در سیستم ابری سینک کرده و سپس از طریق ویندوز به دانلود انها بپردازید، یکی از ویژگی های کاربردی این سرویس، اپلود خودکار عکس ها در حساب آیکلودتان میباشد که برای بهره مندی از این خصوصیت کافیست به قسمت تنظیمات بروید و از طریق منو Photos، گزینه «iCloud Photo Library»  را فعال کنید.

iCloud Photo Library

بعد از انجام این مراحل، لازم است نرم افزار آیکلاد را روی ویندوزتان نصب کنید و با اپل آیدی خود وارد آن شوید سپس با ورود به پنجره آیکلاد از میان گزینه های موجود، تیک «Photos» را فعّال کرده و با استفاده از کلید Options مقابل آن، محلی مناسب برای ذخیره تصاویر در نظر بگیرید.

آی کلود

پس از اتمام این کار، از این پس هر عکسی که روی آیفونتان ذخیره شود، ابتدا در حساب آیکلاد آپلود و سپس روی پی سی تان دانلود می شود و به محل ذخیره­ای که برای آن در نظر گرفته­اید انتقال می یابد.

0