فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

آموزش ساخت زنگ‌ تلفن دلخواه در آیفون به کمک itunes


آیتونز

با توجه به محدود بودن زنگ های تماس آیفون، بسیاری از توسعه‌دهندگان دست به کار شدند تا به تولید اپلیکیشن‌هایی برای ساخت زنگ‌‌ دلخواه کاربران، اقدام نمایند، اکنون این نرم‌افزارها در هر جایی در دسترس میباشند و کاربران براحتی می‌توانند از طریق آنها آهنگ مورد نظر خود را به زنگ آیفون تبدیل کنند، اگر تمایلی به استفاده از این اپلیکیشن‌ها ندارید، می‌توانید به کمک آموزش زیر آهنگ دلخواه خود را توسط آیتونز تغییر دهید.

 

در ادامه با این روند ساده آشنا خواهیم شد که این کار هم از طریق ویندوز و هم مک قابل انجام است تنها کافیست باما همراه باشید.

1-انتخاب موسیقی دلخواه و تغییر آن

اولین مرحله برای هر دو کاربر ویندوز و مک یکسان است ابتدا موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید و با راست‌کلیک روی آن، گزینه Get Info را برگزینید.

Get Info

2- تعیین مدت ‌زمان زنگ‌

 از پنجره باز شده گزینه Options را انتخاب و قسمت Stop Time را فعال کرده سپس زمان توقّف موسیقی را مشخص نمایید، دقت داشته باشید برای ساخت زنگ‌، فاصله بین شروع و پایان موسیقی، نباید بیش از ۳۰ ثانیه باشد.

Options- آیتونز

3- ساخت فرمت ACC از موسیقی

از منوی Advanced  گزینه Create ACC Version را برگزینید.

Create ACC Version

4-حذف زمان‌توقف تعیین شده برای آهنگ

بعد از انجام مرحله سوم، نسخه جدیدی از آهنگ با فرمت ACC در لیست موسیقی‌ها اضافه می‌شود، به خاطر بسپارید که Stop Time تعیین شده در مرحله دوم را حذف نمایید زیرا در غیر این صورت موسیقی اصلی، تنها در محدوده تعیین شده پخش می‌شود.

ساخت آهنگ زنگ دلخواه

5-تبدیل (Convert) فایل برای کاربران مک 

در این قسمت لازم است کاربران روی نسخه جدید فایل صوتی خود راست‌کلیک کنند و گزینه Show in Finder را انتخاب نمایند تا به فایل نسخه جدید دسترسی داشته باشند اکنون باید فرمت فایل را از m4a بهm4r  تبدیل کنید که این کار با کلیک روی فایل و تایپ مجدّد فرمت آن امکانپذیر میباشد، اگر تمایل داشتید می‌توانید برای فایل خود نامی بگذارید.

ساخت آهنگ زنگ دلخواه در آیفون

6- حذف فایل قدیمی از آیتونز

در حالیکه که پنجره Finder باز است فایل خود را به دسکتاپ کشیده و فایل اصلی در آیتونز را از بین ببرید سپس باید فایل موجود در دسکتاپ را به آیتونز وارد نمایید که برای اینکار لازم است از منوی File گزینه Add to Library را انتخاب کرده و فایل صوتی روی دسکتاپ را به آیتونز اضافه کنید.

اضافه کردن زنگ تلفن دلخواه به کتابخانه آیتونز

7-تبدیل  (Convert) فایل برای کاربران ویندوز

این مرحله برای کاربران ویندوز کمی متفاوت تر است به این شکل که پس از ایجاد نسخه ACC باید فایل جدید خود را در کامپیوتر پیدا نمایید همچنین در حالت پیش‌فرض، می‌توانید فایل‌ خود را در مسیر زیر بیابید:

My Documents/ My Music/ iTunes/ iTunes Media/ Music

و در پایان فولدر خواننده یا هنرمند مربوط را پیدا کنید تا به فایل ACC دسترسی داشته باشید.

در مراحل بعدی  شما باید فرمت فایل m4a را به m4r تغییرنام دهید البته اگر پسوند فایل شما قابل مشاهده نیست، ابتدا باید این عملکرد (نمایش پسوند فایل‌ها) را در ویندوز فعال کنید.

برای نمایش پسوند ابتدا باید به Control Panel بروید و Folders Options را انتخاب و گزینه Hide    extensions for known file types   را غیرفعّال نمایید سپس به محل ذخیره فایل برگردید، با انجام این تغییر پسوند فایل‌ها نمایش داده خواهند شد تنها کافیست فایل مورد نظر را انتخاب و سپس دکمه f2 را بفشارید و در ادامه پسوند m4a را به m4r تغییر دهید.

بعد از تغییر دادن نام و فرمت باید وارد آیتونز شده و از طریق منوی File گزینه Add to Library آهنگ موردنظر خود را مجدّد به کتابخانه آیتونز اضافه نمایید.

8- انتقال فایل به آیفون

از این پس کاربران مک و ویندوز، فایل جدید خود را در دسته Ringtones که در سمت چپ صفحه اصلی نرم‌افزار آیتونز وجود دارد پیدا خواهند کرد.

انتقال قایل آهنگ به آیفون

9- همگام‌سازی  Sync آیفون با آیتونز

 برای انتقال زنگ جدید به آیفون ابتدا باید گوشی خود را با آیتونز Sync کنید، اگر برای بار اول قصد ارسال آهنگ را دارید با مراجعه به تب Ringtone، مطمئن شوید که All Ringtones انتخاب شده باشد.

همگام سازی آیفون با آیتونز

10- زنگ‌ جدید

در آیفون خود از صفحه اصلی به Settings و سپس به قسمت Sounds و پس از آن به Ringtone بروید. حالا باید در لیست Custom بالای لیست Standard آهنگ جدید خود را ببینید شما میتوانید آن را انتخاب کنید تا برای همیشه از آهنگ‌های تکراری آیفون رهایی یابید.

 

تیم فنی 3gscard  به صورت آنلاین و 24 ساعته، پاسخگو رفع مشکل علاقه مندان سیستم عامل ios  و نرم افزار آیتونز می باشد.
0