فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

گیفت کارت آیتونز (Itunes Gift Card) چیست؟


 

گیفت کارت آیتونز

شما با استفاده گیفت کارت آیتونز میتوانید نرم افزار، بازی، کتاب، موسیقی، فیلم و دیگر محصولات عرضه شده در فروشگاه اپل (iTunes Store) و حتی با چند دلار تقریبا تمام برنامه های مورد نیاز آیفون یا آیپد را خریداری نمایید. بعضی از محصولات ارائه شده در فروشگاه ها آنلاین آیتونز رایگان و بعضی دیگر فروشی هستند و برای دریافت آنها باید مبلغی بپردازید. برای خریدی آسوده از فروشگاه آیتونز و Mac App Store گیفت کارت های آیتیونز بهترین انتخاب میباشند.

ابتدا باید نرم افزار آیتونز(itunes) را به شما معرفی کنیم. نوعی نرم افزار چند رسانه ای که توسط شرکت اپل تولید و روانه بازار شده است. از این برنامه برای انتقال موسیقی و فیلم و عکس از روی کامپیوتر به روی آی دیوایس ها یعنی آی پد، آی فون و آی پاد استفاده می‌شود. علاوه بر این با استفاده از آن و با داشتن کارت خرید اپل یا همان گیفت کارت آیتونز (Gyft iTunes card ) امکان خرید و دانلود موسیقی، فیلم، کتاب صوتی، برنامه‌های آیفون و آی پاد وآی پد از فروشگاه آیتونز فراهم میگردد.

 

دسته بندی گیفت کار های آیتونز

گیفت کارت آیتونز امریکا

محبوب ترین و پرطرفدارترین گیفت کارت های آیتونز می باشد که حتی افراد از دیگر کشورها مثل کانادا، انگلستان، استرالیا، و حتی ایران ترجیح می دهند گیفت کارت آیتونز آمریکا را خریداری و شارژ نمایند. گیفت کارت آیتونز تنها در اپل ای دی امریکای وریفای شده شارژ می شود. این گیفت کارت ها بیشترین دسترسی را برای بهترین استور امریکا که دارای بهترین و بیشترین خدمات الکترونیکی نظیر کتاب، بازی، فیلم، موزیک، برنامه و ... را فراهم می کند.

گیفت کارت آیتونز استراليا

با خرید این گیفت کارت شما می توانید برنامه ، بازی ، موسیقی ، اپلیکیشن ، کتاب و هر آنچه كه در ITUNES موجود است را برای اپل ایدی استرالیا خرید و بصورت آنی استفاده کنید. کلیه استفاده کنندگان از سرویس های اپل در نظر داشته باشند که محصولات Store اپل در استرالیا می تواند متفاوت باشد، پس برای دستیابی و خرید صحیح از اپل استور می بایست، مراحل ساخت اکانت اپل استرالیا یا خرید اپل آيدی استرالیا دقت داشته باشند.گیفت کارت اپل استرالیا به هیچ عنوان بر روی اکانت اپل آيدی دیگر کشورها قابل استفاده نیست.

گيفت كارت آيتونز كانادا

با خرید این گیفت کارت، قادر به خرید خدمات بسيار زياد و ویژه اپل خواهيد بود كه نمونه هایی از آنها عبارت است از:
آیکلود iCloud یا حافظه ابری اپل ( شما با خريد حافظه ابری حرفه ای و پيشرفته اپل امکان اضافه کردن حجم هارد مجازی يا فضای ابری که دارای امنیت بسيار زيادی می باشد و از 50 گیگ تا 2 ترابایت قابلیت افزایش حجم را دارد می باشيد. ) . خرید از سرویس های تجاری ، آموزشی و امنيتی اپل به وسیله شارژ اکانت اپل کانادا.  اکانت اپل موزیک کانادا هم از پر طرفدارترین محصول اپل است که به مدت 3 ماه یا 1 سال می توانيد دسترسی نامحدود به دیتابیس بزرگ موسیقی اپل Apple Music داشته باشيد. همچنين اپل استور کانادا CA دارای بیش از 12 میلیون موسیقی ، صدها هزار پادکست و بيشتر از 27000 کتاب صوتی است. فراموش نشه كه بسیاری از ویژگی های ایتونز فقط در اپل استور کانادا قابل دسترس می باشد.
نكته بسيار مهم در مورد گيفت كارت اپل كانادا این است كه اين کارت ها هیچ تاریخ انقضایی ندارند.

  • گیفت کارت آیتونز انگلیس

 فقط بر روی اپل آيدی انگليس قابل استفاده است و به هیچ عنوان بر روی اکانت اپل آيدی دیگر کشورها قابل استفاده نیست. کاربران اپل با خرید گیفت کارت آیتونز انگلیس می توانند نرم افزار ، اپلیکیشن ، بازی ، کتاب ، موسیقی و حتی سرویس آيکلود iCloud را برای اپل ایدی انگليس خریداری و استفاده نمايند.

 

تیم فنی 3gscard شبانه روزی و به صورت آنلاین، پاسخگو رفع مشکل علاقه مندان سیستم عامل ios  و نرم افزار آیتونز می باشد.

0