فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

مشکلات و سوالات مربوط به استفاده از گیفت کارت آیتونز


گیفت کارت آیتونز

امروزه با توجه به پیشرفت های شرکت اپل به ویژه در زمینه گیفت کارت ها، شاهد شگرف ها و محبوبیت زیادی از آنها در بین عموم مردم هستیم به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا شما را با ویژگی ها و کاربردهای این گیفت کارت ها آشنا کنیم.

از گیفت کارت های اپل میتوان به اپل موزیک و آیتونز اشاره کرد که امروزه طرفداران زیادی را جذب خود نموده و به کاربران قابلیت استفاده  از این گیفت کارت ها را در برنامه هایی مانند: اپ استور، آیتونز ، آی بوک استور و مک اپ استوربرای خرید اپلیکیشن های مختلف و نصب انها روی دستگاه های ایفون، آیپد و.. میدهد، امّا آنچه را که باید افراد هنگام خرید گیفت کارتها به آن توجّه داشته باشند، یکی بودن کشور گیفت کارت و کشور اکانت است همچنین برای انجام کارهایی از قبیل: خرید نرم افزار، دانلود نرم افزار، آپدیت نرم افزار،  بک آپ گیری از اطلاعات، محافظت از دستگاه و … نیاز به یک حساب کاربری بر روی سایت اپل دارند که در حقیقت همان اپل آیدی میباشد و از طریق گیفت کارت آیتونز شارژ میشود، موضوع دیگری که باید آن را در نظر داشت، هماهنگ بودن گیفت کارت با اپل آیدی میباشد به این شکل که اگر گیفت کارت شما برای کانادا میباشد، اپل آیدی شما هم باید برای کانادا باشد در غیر اینصورت قابل استفاده نخواهند بود.

یکی از پر طرفدارترین نوع گیفت کارتهای آیتونز را میتوان گیفت کارت آیتونز آمریکا دانست که تنها در اپل آیدی وریفای شده آمریکا شارژ میشود و به بهترین استور یعنی استور آمریکا که دارای بهترین و متنوّع ترین بازیها، فیلم ها، برنامه ها، کتابها و موزیک هاست دسترسی دارد.

 

ارورها و خطاهایی که ممکن است هنگام وارد کردن کد گیفت کارت با آنها رو به رو شویم:

 

پیغام “this code must be redeemed in the U.S store front”

 این بیشترین خطایی است که احتمال دارد کاربران به آن دچار شوند، در واقع به معنای هماهنگ نبودن کشور اپل آیدی و گیفت کارت است، برای حل این مشکل باید کشور اپل آیدی را تغییر دهید و یا مجدداً اپل آیدی خریداری کنید.

 

پیغام “the code entered is not valid”

این پیغام زمانی برای شما نشان داده میشود که کد گیفت کارت را اشتباه وارد کرده باشید و ممکن است دلایل این اشتباه یا در هنگام تایپ کد باشد، یا فروشنده گیفت کارت کد را اشتباه از روی اسکن کارت تایپ نموده است.

دقت کنید که کد گیفت کارت در تایپ حروف کوچک یا بزرگ حساس نیست و تنها در صورتیکه کاراکتری مانند Space  و یا هر کاراکتر دیگر به آن اضافه شود پیغام فوق را نشان میدهد، هنگام  Copy/Paste کد، حواستان به نداشتن فاصله در ابتدا و انتهای کد باشد، در نهایت اگراز تایپ صحیح کد مطمئنید ولی بازهم این پیغام را دریافت میکنید با فروشنده تماس حاصل فرمایید.

 

پیغام “the code has already been redeemed”

این خطا نشان دهنده گیفت کارت استفاده شده است و در چند حالت این پیغام رخ میدهد، یا فروشنده قبلاً این گیفت کارت را به کسی دیگر فروخته و ریدیم شده یا اینکه شما به دلیل اختلال در اینترنت چندین بار پس از وارد کردن کد روی دکمه Redeem کلیک کرده اید و یکبار در اکانت شما این گیفت کارت شارژ شده و برای بارهای بعدی این پیغام را به شما میدهد که از این سه حالت خارج نیست، امّا راهکار سایت ما به شما این است که یکبار از اپل آیدی خود خارج شوید و سپس وارد شوید و در صورت اضافه نشدن اعتبار به اکانت لازم است با فروشنده تماس بگیرید.

 

پیغام ”Code redemption is temporarily unavaible try again later.10002″

این خطا تنها در زمان بروزرسانی های اپل رخ میدهد و ربطی به گیفت کارت ندارد، بهتر است برای رفع این مشکل بعداً تلاش کنید.

 

پیغام “The Code you entered has not been properly activated.for assistance, please contact itunes store support”

این مشکل زمانیکه که کد خریداری شده توسط سیستم اپل فعال نشده یا به عبارت دیگر توسط کارمند اپل اسکن نشده باشد نشان داده میشود که در نهایت برای اپل شناخته شده نیست و برای رفع این خطا باید از فروشنده درخواست تعویض کارت را بدهید.

0