فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

هرچه باید درمورد کلاهبرداری گیفت کارت آیتونز بدانید


کلاهبرداری اینترنتی

یکی از مزیت های شرکت اپل برای دستگاه­های خود، هشدار کلاهبرداری گیفت کارت آیتونز میباشد، ممکن است شما هم با برخی از این سایت ها رو به رو شده باشید، بدین شکل که بعد از خرید آیتونز اپل، یکسری سایت ها و سرویس ها از کاربر تقاضای پرداخت هزینه با گیفت کارت آیتونز را دارند که در این حالت اپل به شما هشدار خواهد داد که  از گیفت کارت خود برای انجام چنین خریدهایی استفاده نکنید.

کلاهبرداری گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت های اپل شامل: iTunes    Apple و Apple Music  میباشد که هرکدام شیوه خرید و روش استفاده مختلفی را دارند، مثلاً از ایتونز میتوانید برای خرید اپ استور و سرویس آیتونز که محصولات دیجیتالی ارائه میدهند یا از اپل موزیک برای خرید موزیک های مورد علاقه استفاده کنید.

در نهایت Apple Gift card امکان خرید محصولات فیزیکی اپل را می دهد که با توجه به شرایط موجود برای کاربران ایرانی کاربردی ندارد و از سوی دیگه با استفاده از گیفت کارت آیتونز، امکان خرید از وبسایت های متفرقه آنلاین را نخواهید داشت.

کاربرد گیفت کارت های اپل

یکی از کاربردهای گیفت کارت آیتونز، خرید از    iTunes Store, App Store, iBooks Store و استفاده از حق اشتراک اپل موزیک است.  

نکته: اگر از طرف شخص یا سایتی تشویق به خرید از سرویس های مختلف با استفاده از گیفت کارت آیتونز  شدید، این احتمال را بدهید که ممکن است پای یک کلاهبرداری به میان باشد، به همین خاطر توصیه میکنیم هرگز به دنبال این چنین پیشنهاداتی نروید و از وارد کردن کد گیفت کارتتان در سایت های مختلف و ناشناخته اجتناب کنید.

نکاتی که باید همیشه به خاطر داشته باشید

  • بجز سرویس های گفته شده از هیچ وبسایت دیگری خرید نکنید.
  • کد گیفت کارت آیتونز خود را در اختیار افرادی که نمی شناسید قرار ندهید.
  • اگر در معرض هک یا کلاهبرداری قرار گرفتید به سرعت شرکت اپل را مطلّع سازید.
0