فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

رفع ارور اپل آیدی حین استفاده از گیفت کارت


اپل آیدی

رفع ارورهای اپل آیدی حین استفاده از گیفت کارت

احتمالاً شما هم هنگام شارژ گیفت کارت خود با ارور اپل ایدی رو به رو شده اید، بخصوص اگر خطاها مربوط به اپ استور اپل یا اپل موزیک و یا ایتونز استور باشد، شما با استفاده از این آموزش میتوانید ضمن شارژ اپل ایدی خود با اعتبار خریداری شده از AppStore ، iTunes Store ، Apple Books  و یا Apple Music خرید انجام دهید، با این حال لیستی از کد خطا اپل در زیر قرار گرفته که میتوانید در صورت مواجه شدن به انها، پاسخ خود را پیدا کنید.

 

Card or code has already been redeemed

Card or Code is inactive

Card or code is unreadable

Card or Code is from a different country or region

Card or code is invalid

 

پیام خطای اپل card or code is invalid به معنای نامعتبر بودن کد از سمت اپل میباشد.

در این حالت باید شما دقت کنید که کارت شما iTunes GiftCard هست یا Apple Music GiftCard زیرا در برخی مواقع اتفاق میفتد که گیفت کارت، مربوط به سرویس های دیگر اپل میباشد.

پیش از ردیم گیفت کارت اپل خود توسط دوربین گوشی، به آرامی لیبل پشت کارت اپل را پاک کنید تا کد 16 رقمی گیفت کارت را که با x شروع میشود را مشاهده نمایید،  کد 16 رقمی پشت کارت بصورت درشت و BOLD شده با یک خط حاشیه دور تار دور آن می باشد، فقط کدهایی که کادر دور آنها به این شکل است قابلیت ردیم با دوربین اپل را دارند. مثل تصویر زیر :

سریال اپل آیدی

پس از نقش بستن کد گیفت کارت به گوشی اپل، می­بایست کد را با اعداد و ارقام روی کارت مجدداً چک کنید، در صورت خوانده نشدن کارت توسط گوشی، کد کارت را بصورت دستی وارد نمایید، اگر هم که گیفت کارت ها برای شما ایمیل شده بودند، کافیست طبق آموزش Copy/Paste  و سپس گیفت کارت خود را شارژ کنید.

 

وقتی که در حال وارد کردن کد گیفت کارت هستید باید به کاراکترهای زیر دقت کنید که بصورت اشتباه وارد نشوند چون گاهی اوقات به یکدیگر شبیه هستند برای مثال :

B و 8، D و O، E و 3،  G و 6، O و Q، O و 0، S و 5، U و V ، Z

 

Check the expiration date

در حین انجام شارژ گیفت کارت آیتونز content code، حتماً تاریخ انقضای پشت کارت را بررسی کنید.

 

Card or Code is Already redeemed*

در صورت مشاهده پیام، این گیفت کارت یا این کد قبلا استفاده شده  Code has already been redeemed  اولین کاری که باید انجام دهید این است،  تمام دستگاه های متصّل به این اپل آیدی را   sign out کنید و مجدّد sign in کنید، این کار منجر به رفرش شدن شارژ کیف پول شما یا میزان credit balance میشود، نکته مهم اینکه اگر گیفت کارتی را در اپل موزیک شارژ / ردیم کردید با مراجعه به بخش Credit Balance می توانید به قسمت Apple Music Membership  بروید و از سررسید زمان شارژ خود نیز اطلاع پیدا کنید.

 

*پیام  خطای اپل که اطلاع میدهدکارت شما فعّال نیست (Your Card is inactive)، بدین معناست که کارت شما بصورت صحیح فعّال نشده، شما باید در این حالت گیفت کارت موردنظر را نزد فروشنده ببرید و درخواست پشتیبانی و راهنمایی کنید.

 

Card or Code is Unreadable*

اگر کارت شما دارای کد مخدوش شده است، میتوانید از طریق فروشنده یا در بهترین حالت با در دست داشتن کارت فیزیکی به بخش contact us شرکت اپل پیام بزنید و با ارائه تصویر کارت درخواست پشتیبانی نمایید.

 

Card or Code is from a different country or region*

گیفت کارت اپل استور (گیفت ایتونز) و گیفت کارت اپل موزیک کاملا ًمخصوص کشور و ریجن اپل ایدی شما میباشد، بنابراین اگر گیفت کارت خود را از کشور دیگری خریدید می­بایست  اپل آیدی همان کشور را وارد نمایید، برای مثال شما نمیتوانید گیفت کارت اپل کانادا را در اپل ایدی کشور امریکا شارژ نمایید، بنابراین در هنگام شارژ حتماً به یکسان بودن این دو مورد توجّه کنید، زیرا شما نمی توانید کشور یا ریجن خود را وقتی که یک اشتراک فعال دارید تغییر دهید.

 

نحوه دریافت پشتیبانی از Apple Support

اگر هیچ کدام از راهنمایی های بالا برای شما کارساز نبود، میتوانید از بخش Apple Support درخواست پشتیبانی بدهید، در نظر بگیرید اپل راهنمایی های لازم را به شما میکند، پس لازم است از فروشنده ای که شما از آن خرید کردید سوال فرمایید.

 

برای دریافت پشتیبانی از اپل باید موارد زیر را در اختیار داشته باشید:

1-تهیه یک عکس کامل از پشت و روی گیفت کارت

2-فاکتور خرید گیفت کارت شما که نمایش دهد گیفت کارت چه زمانی خریداری شده

3-سریال نامبر گیفت کارت

 

سریال نامبرها معمولاً در پشت کارت قرار گرفته­اند و با توجّه به خرید کارت شما، مکان سریال آنها نیز متغیر است، فراموش نکنید که نباید آنها را با کد گیفت کارت یکی دانست، در تصویر زیر میتوانید یک سریال نامبر را مشاهده نمایید.

 

سریال نامبری که با GCA شروع شده

 سریال اپل آیدی

 

سریال نامبر ها با “60” شروع می شوند

شماره سریال اپل آیدی

سریال نامبر ها با “60” شروع می شوند (گیفت کارت استرالیا)

سریال نامبر اپل آیدی

 

سریال نامبر ها بعضا با PBH شروع می شوند.

سریال نامبر PBH

سریال نامبر با EPY شروع می شود.

سریال نامبر EPY

 

0