فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

نحوه خرید از آمازون و سایت های مشابه


نحوه خرید از آمازون

چرا ایرانی ها به خرید از آمازون روی آورده اند؟

همانطور که می ‌دانید آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی آنلاین در دنیاست که تقریباً در کل دنیا محصولاتش را به فروش می رساند، ولی متاسفانه به دلیل پیروی از سیاست های خارجی ایالت متّحده آمریکا، چند کشور مانند ایران، یمن، کره شمالی و ...را تحریم نموده و فروش کالاهای خودش برای ایرانیان را قطع کرده است ولی، این محدودیت سبب میل و اشتیاق بیشتر مردم نسبت به خرید از این فروشگاه شده، بطوریکه ایرانیان راه کارهایی جهت دور زدن تحریم ها ایجاد کرده اند که یکی از آنها، سایت های واسطه خرید کالا از آمازون میباشد.

سایت های واسطه برای خرید محصول از آمازون

قبل از تحریم ها، این سایت ها تنها لینک سفارشات را دریافت می کردند و با بررسی آن محصول، با تاخیر، قیمت تمام شده را به مشتری ها اعلام می­نمودند، هر چند هنوز هم سایت هایی هستند که این کار را می­کنند ولی، اکثر استارتاپ های شکل گرفته در این حوزه در حال حاضر تمام این پروسه را به صورت اتوماتیک و آنلاین انجام می دهند که شامل مراحل زیر است:

1-دریافت لینک محصول  انتخابی شما از آمازون و نمایش هزینه آن به واحد پول مربوطه و تبدیل آن به تومان با توجه به نرخ روز ارز

2-اعلام هزینه نمایش داده شده آمازون برای دریافت کالا در کشور مربوطه (که معمولا رایگان است)

3-با استفاده از API سایت آمازون، وزن و حجم محصول را پیدا و هزینه پست به ایران را مشخص می کنند

4-تعیین هزینه گمرک با استفاده از فرمول محاسبه آن  بر اساس مشخصات فیزیکی و نوع محصول

5-هزینه پست داخلی

در تصویر زیر شما نمونه ای از سایت های ایرانی خرید محصول از آمازون را مشاهده میکنید.

 

نحوه خرید سایت های واسطه از آمازون

در گذشته این سایت ها سفارشات را بصورت تک به تک در آمازون ثبت می کردند که منجر به هزینه بیشتر و طی زمان طولانی‌تری برای آن‌ها میشد امّا اکنون با توّجه به تعداد بالای سفارشات در ایران، این کارها با استفاده از سایت‌های تخفیفی که کد تخفیف در اختیار مشتریان آمازون قرار می دهند، انجام میگیرد که سبب بالا رفتن حاشیه سود انها نیز میشود، متاسفانه  خریداران در ایران از این کدهای تخفیف که گاهی تا ۹۰% هم هست بی اطلاع هستند در نتیجه آن‌ها هزینه کامل محصول را پرداخت می‌کنند.

 

ریسک های خرید از سایت های واسطه خرید از آمازون

بجز مورد بالا که خریداران ضرری را متحمّل میشدند، روش‌های دیگری برای خرید کالا از آمازون وجود دارد که بعضی از این سایت ها از آن استفاده می ‌کنند امّا  چون خریداران ازاین موضوع بی اطلّاع هستند، ضررهایی شامل حال انها میشود.

در آمازون صرفاً محصولات نو و دسته اول فروخته نمی‌شود بلکه در همان صفحه محصول که خریدار ایرانی لینک آن را به سایت واسط خرید محصول از آمازون ارسال می‌کند، چندین نوع محصولات غیر دسته اول و نو مانند محصولات تعمیری، بازگشت داده شده، دست دوم و… وجود دارد که طبیعتاً هزینه آن‌ها پایین‌تر از محصولات دسته اول می‌باشد، به همین دلیل این سایت‌ها با بهره‌یافتن از این ویژگی سایت آمازون و بی اطّلاعی خریداران، سود هنگفتی را از فروش محصولات غیر نو در آمازون، کسب می‌کنند.

خرید هدفون از آمازون

در قسمت Condition می‌بینید که برای شرایط مختلف این محصول از نظر نو و جدید بودن، ۴ قیمت متفاوت در نظر گرفته شده است که خریداران ایرانی از آن‌ها بی اطلاع هستند.

آمازون سایتی است که به علت اعتبار بالای آن، فروشنده‌ها با قیمت و کیفیت به نسبت بالاتری محصولاتشان را عرضه می‌کنند، سایت های خارجی هم وجود دارند که با دادن لینک یک محصول، کالای مشابه آن را از همان برند در تمام فروشگاه های اینترنتی جستجو می کنند و پایین ترین قیمت ها را پیشنهاد میدهند، مانند سایت‌های PricePirates و BuyVia یا از خود سایت emalls.ir که یک نمونه فارسی برای فروشگاه‌های ایرانی به حساب می آیند.

بعضی از این سایت های واسطه برای خرید محصول از آمازون، کالایی با کیفیت پایین تر را برای ایرانیان ارسال میکنند و دلیل این مسئله را اینویس میدانند (نکته: ساختن اینویس آمازون کاری ندارد! کافیست یک اینویس قبلی را با نرم افزارهای ویرایش پی دی اف بازنویسی کنید و تحویل مشتری دهید، پس اگر بهانه آنها ارائه اینوویس خرید یا همان صورت حساب خرید از آمازون بود، حتماً تراکنش بانکی آنها را هم بخواهید)

بسیاری از این سایت ها در ایران فعّال هستند و همواره مشتریان زیادی را دارند و به خرید با تخفیف زیاد که آمازون به آن‌ها Lightning Deals می‌گوید و انبار کردن محصولات پر فروش خود و سپس تبلیغات این محصولات در وب­سایت خود می‌پردازند، بطور کلی شما گمان می‌کنید که خرید با تخفیف از آمازون انجام داده‌اید، درحالیکه محصولات موجود در انبار آن‌ها را خریداری کرده‌اید، به طور مثال محصول زیر یک کالایی است که در Lightning Deals آمازون با تخفیف ۸۰% عرضه شده است وبخاطر فروش بالای آن میتوان حاشیه سود بالایی را ازآن کسب کرد که معمولاً این محصولات را با لیبل “تحویل فوری” نمایش می‌دهند.

خرید هدفون از آمازون

 

بعضی از این سایت‌های خرید کالا از آمازون در صورت داشتن تعداد بالای سفارشات، این محصولات را از خود تامین کننده  آنها که در سایت‌های Alibaba یا Aliexpress موجود هستند پیدا می‌کنند و از آن تعداد زیادی سفارش میدهند که هزینه تمام شده آن بسیار پایین تر از آمازون است، محصول تخفیف داری که تصویر زیر می­بینید فروش فوق العاده بر روی آن گذاشته شده است، به دلیل پر فروش بودن آن، توسط خود این سایت واسط ایرانی خرید از آمازون خریداری شده است و به انبار آن‌ها منتقل می‌شود تا در تخفیفات فوق العاده به فروش برسد.

قرص لاغری

آیا خودتان هم می توانید بدون استفاده از این سایت ها از آمازون خرید کنید؟

نحوه خرید از آمازون و سایت های مشابه

بله شما با استفاده از کارت بانکی خود میتوانید از آمازون بصورت مستقیم خرید کنید اما به چه شکل؟ شما در صورت داشتن یک آشنا در خارج از ایران، می‌توانید با خرید گیفت کارت آمازون، خرید مستقیم از این سایت را انجام دهید، کافیست که مشخصات آشنا و فامیل خود را در سایت آمازون وارد کرده و با تهیه گیفت کارت، خرید مستقیم از آمازون را تجربه کنید درصورتیکه شما آشنا یا فامیلی ندارید، می‌توانید در گروه‌های دانشجویی فیسبوک و یا انجمن‌ها از آن‌ها بخواهید که برای شما محصول را بفرستند ولی خوب کمی باید به آن فرد نیز اعتماد داشته باشید.

شما علاوه بر تهیه گیفت کارت می توانید با صرافی، هزینه محصول را به حساب دوست یا آشنای خود ارسال کنید و سپس از او بخواهید که کالا را خریداری نماید، بهتر است خودتان با آی پی ایران از آمازون خرید نکنید زیرا محصولی برای شما فرستاده نمیشود، درخواستتان نیز کنسل میگردد و حتّی ممکن است پول به حساب شما برنگردد.

خرید از سایت های خارجی مشابه آمازون

شما میتوانید از طریق سایت های مشابه آمازون همانند eBay, Etsy, Aliexpress و…محصول خود را سفارش و خریداری نمایید ولی، در مقابل هم باید ریسک دریافت محصولی که کیفیت مورد انتظار شما را برآورده نکند را بپذیرید.

سایت ای بی eBay:

این سایت در کشورهای مختلف شعبه دارد و میتوانید از آن خرید کنید، اما مشکل اینجاست که این سایت انواع محصول با کیفیت های مختلف را دارا میباشد و به راحتی نمی توان کیفیت محصولی که در حال فروش است را فهمید همچنین قوانین بازگشت پول و محصول در این سایت بسیار محکم و سخت گیرانه است ولی چون از داخل ایران خرید می­کنید این قوانین برای شما در نظر گرفته نمیشود مگر اینکه فامیل یا دوستی در خارج برای شما این خرید را انجام دهد و در صورت مشکل دار بودن محصول بتواند  از فروشنده شکایت کند که در اکثر موارد پول شما به حساب شما بر میگردد.

سایت ویش Wish:

این سایتی است که دارای محصولات ارزان و با فروشندگان چینی میباشد که در صورت خرید احتمال دارد یک ماه و یا بیشتر از آن بدست شما برسد، کیفیت محصولات این سایت اصلا جالب نیست، البته مشتریان این سایت از خریدشان همیشه راضی هستند چون قبول دارند که هر چقدر پول بدهند آش می خورند و از طرفی هم به دنبال کیفیت عالی از این سایت نمیباشند.

سایت علی اکسپرس Aliexpress:

این سایت مانند ای بی هست ولی مستقیم در چین قرار دارد و محصولات آن از آنجا ارسال می­شود معمولاً تولید کنندگان چینی که در علی بابا فعالیت دارند اجناس خود را از طریق این سایت و سایت ۱۶۸۸ & Taobao به فروش می رسانند، زمان ارسال کالا از این سایت به آدرس خریدار کمی طولانی است چون چینی ها از China post برای ارسال کالای خود به آدرس شما استفاده می کنند که برای آنها رایگان هست ولی در مقابل  حدود ۳۰ تا ۴۰ روز تحویل کالا به طول می انجامد، البته شما می توانید با پرداخت هزینه بیشتر، ارسال سریع و بهتری را انتخاب کنید.

سایت اتسی Etsy: 

این سایت برای فروش محصولات دست ساز است که معمولاً بخاطر اینکه توسط دست هنرمندان در سایر نقاط دنیا ساخته میشود، گاهاً قیمت بالایی هم دارند. 

اگر خودتان از این سایت ها خرید کنید

اگر شما تمایل به خرید از این سایت های واسطه را داشته باشید میتوانید، از قوانین بازگشت کالا ریفاند و ریترن Refund & Return  استفاده کنید و در صورت خرابی کالا هم پول خود را از آمازون پس بگیرید، همچنین شما قادرید تا در صورت نارضایتی از کالا، بدون برگشت آن درصدی از پول خود را از فروشنده مورد نظر پس بگیرید، توصیه میشود که این کار را انجام ندهید.

0