فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

گیفت کارت آمازون (Amazon Gift Card) چیست؟


گیفت کارت آمازون

آشنایی با گیفت کارت آمازون (Amazon Gift Card)

در واقع یک کد اعتباری مجازی است که به صورت یک کارت هدیه با مبلغی مشخص از سوی اهدا کننده (مثلا دوست شما) برای یک شخص خاص (مثلا شما) صادر می گردد تا دریافت کننده بتواند به وسیله این هدیه دریافت شده، کالای مورد نیاز خود را از سایت آمازون تهیه نماید.

گیفت کارت آمازون می تواند به صورت فیزیکی یا الکترونیکی در انواع eGift (دریافت کد به صورت آنلاین)، Print-At-Home (ارسال فیزیکی) و Mail (ارسال ایمیلی) باشد. از نظر کارکرد این سه مورد هیچ تفاوتی با هم ندارند و تنها تفاوت در نحوه ارسال و شکل ظاهری آنهاست. اگر می خواهید گیفت کارت شما به عنوان هدیه به صورت فیزیکی به دست یک دوست برسد می توانید از گزینه های Print-At-Home یا eGift استفاده نمایید، در غیر این صورت اگر تنها برای خرید آنلاین گیفت را تهیه نموده اید، همان گیفت کارتی که به صورت ایمیل برای شما ارسال می شود و شامل یک کد است، کافی خواهد بود.

پس از خرید گیفت کارت آمازون، ایمیلی حاوی یک تصویر دریافت خواهید کرد که در آن همانند آنچه در تصویر مقابل می بینید مبلغ (Gift Amount)، کد افزایش اعتبار به حساب کاربری (Redeem Code) و لینک اضافه کردن اعتبار گیفت کارت به حساب کاربری (Redeem Now) نمایش داده شده است.

نکاتی پیرامون خرید گیفت کارت آمازون

  • گیفت کارت های آمازون تاریخ انقضا ندارند و شما محدودیت زمانی برای استفاده از آن ها ندارید، در واقع هرگز منقضی نمی شوند.
  • پس از ثبت سفارش گیفت کارت و دریافت آن در ایمیل، لازم است به اکانت خود مراجعه نموده و Redeem Code دریافتی مربوط به گیفت کارت آمازون تهیه شده را در حساب کاربری خود وارد نمایید.
  • عدد انتخابی جهت خرید کارت در فرم ثبت سفارش، می بایست مضربی از عدد 5 باشد برای مثال اعدادی مثل 25، 30، 35 الی 100 دلار قابل انتخاب هستند.
  • گیفت کارت های آمازون هیچ محدودیتی در خرید کالا ندارند و با آن می توان هر کالایی که در وب سایت آمازون به فروش می رسد تهیه نمود.

 

3gscard مفتخر است که به یکی از معتبرترین مراکز فروش گیفت کارت آنلاین و همچنین به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید از Amazon  را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است.

0