فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چگونه مبلغ گیفت کارت آمازون را تبدیل به پول نقد کنیم؟


گیفت کارت آمازون

استفاده از گیفت کارت برای خرید در فروشگاه آنلاین آمازون  Amazon    یک امر متداول می‌باشد، به همین دلیل یکی از عمده ترین سوالات پرسیده شده از متخصّصان ، تبدیل مبلغ گیفت کارت آمازون به پول نقد است، در این مقاله قصد داریم تا شما را با ساده ترین روش برای این کار آشنا کنیم تا در صورت نداشتن حساب کاربری در امازون، با زهم بتوانید به راحتی گیفت کارت خود را به پول نقد تبدیل نمایید.

 

 مرحله اول:  در ابتدا شما باید یک کیف پول با قابلیت ذخیره بیت کوین برای خود تهیه کنید.

مرحله دوم: اطلاعات مربوط به کیف پول دیجیتالتان را در وب سایت پِرس  PURSE  ثبت کنید، سپس به بخش EARN در قسمت داشبورد صفحه کاربری خود مراجعه کرده و در لیستی که برای شما باز شده است، مبلغ گیفت کارت خود را انتخاب نمایید. 

مرحله سوم: به قسمت Buy یا همان خرید بروید و به اندازه مبلغی که در حسابتان میباشد، بیت‌ کوین  BitCoin  بخرید در این حالت، در یک بازه زمانی 24 ساعتی تمام موجودی شما تبدیل به بیت‌ کوین  BitCoin  میشود و به کیف پول دیجیتالتان منتقل خواهد شد.

3gscard

مرحله چهارم: با مراجعه به سایت 3GS card میتوانید از طریق حساب کاربریتان، مقدار بیت‌ کوین  BitCoin  بدست آورده را تبدیل به پول نقد کنید تا مبلغ معادل با بیت کوین در کمتر از 2 روز به حساب بانکی شما منتقل شود، در صورت نداشتن حساب کاربری می‌توانید با بهره‌گیری از دکمه ثبت نام، اقدام به ایجاد یک حساب در وب سایت 3GS  card نمایید.

 

0