فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

مقایسه نود ۳۲ و اینترنت سکوریتی و اسمارت سکوریتی


لایسنس نود32

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تفاوت ها و شباهت های  سه نسخه طراحی شده از شرکت ایی ست eset با نام های نود 32 nod3، اینترنت سکیوریتی internet securityو اسمارت سکیوریتی پرمیوم smart security premium آشنا کنیم.

مقایسه محصولا نود 32

نود  eset nod32

نود 32 نسخه پایه و ساده شرکت ایست می­باشد که با داشتن ابزارهای ضروری میتواند با آپدیت شدن روزانه، سیستم شما را در برابر تمام فایل های آلوده حفظ کند، در واقع این نسخه با شناسایی منبع فایل آلوده از طرف دیسک ها، فلش مموری ها و اینترنت، از دسترسی آنها به دستگاه جلوگیری کرده و در صورت مواجه شدن با ویروس آن را از بین می­برد.

نود 32 ویندوز

اینترنت سکیوریتی eset internet security

اینترنت سکیوریتی یکی دیگر از نسخه های شرکت ای ست می­باشد که علاوه بر محافظت کامپیوتر در برابر فایل های آلوده، با بهره­مندی از برخی ابزارها میتواند شما را در برابر حملات اینترنتی و تهدید های مرتبط با آن حفظ کند، این نسخه از طریق بخش دیوار آتش تمام اتّصالات خارج از شبکه را یعنی اینترنت، مورد بررسی و کنترل خود قرار می­دهد، از ویژگی های این نسخه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت و در امان نگه داشتن اطّلاعات هنگام انجام فعالیّت های بانکی در صفحات اینترنت بانک مرورگر
  • حفاظت از شبکه محلی
  • بررسی و کنترل دستگاه هایی که به اینترنت خانگی وصل می­شوند

 

اسمارت سکیوریتی پرمیوم eset smart security premium

اسمارت سکیوریتی پرمیوم یکی از کامل­ترین نسخه های ای ست می­باشد که علاوه بر ابزارهای خانگی مخصوص کاربر از ویژگی رمزنگاری فایل هم برخوردار است، کاربران می­توانند با استفاده از این نسخه تمام فابل های خود را رمزگذاری کنند، بطوریکه در رایانه های دیگر امکان بازکردن آنها وجود نداشته باشد، از دیگر ویژگی های این نسخه میتوان به ابزار مدیریت پسورد  password manager (به منظور نگهداری از پسوردهایی که با آنها در سایت یا سرویس های دیگر وارد می­شوید.) اشاره کرد.

تنظیمات نود 32

تصویر بالا ابزار های نسخه اسمارت سکیوریتی پرمیوم را نشان می­دهد.

در جدول زیر به راحتی می­توانید نسخه های آنتی ویروس های نود32 ، اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پرمیوم را مقایسه کنید.

smart security premium

internet security

Eset nod32

 

دارد

دارد

دارد

ابزار ضد ویروس

دارد

دارد

دارد

ابزار ضد حملات فایلها

دارد

دارد

ندارد

دیواره اتش firewall

دارد

دارد

ندارد

امن کننده اینترنت بانکها

دارد

دارد

ندارد

محافظت LAN,WiFi

دارد

ندارد

ندارد

ابزار مدیریت پسوردها

دارد

ندارد

ندارد

رمزنگاری فایلها

 

در نهایت میتوان نتیجه گرفت نسخه هایی که کاملتر هستند، از نظر قیمتی هم هزینه­های بیشتری دارند، شما می­توانید بر اساس نوع سیستم خود یکی از این گزینه ها را انتخاب کرده و از سایت eset internet security  یا eset nod32 آنها را دانلود نمایید، دقت کنید که برای فعالسازی این آنتی ویروس ها شما به یک لایسنس نیاز دارید که برای تهیّه آن می­توانید سری به  سایت 3GS card بزنید.

 

0