فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

رفع مشکل بلوک شدن سایت توسط نود 32


آنتی ویروس نود32

همانطور که میدانید آنتی ویروس نود32 به خاطر حجم و فضای کمی که اشغال می­کند، یکی از محبوب ترین انتی ویروس ها به حساب می آید، درکشورهایی که امکان کپی رایت وجود ندارد، لایسنس این نرم افزار برای بروزرسانی و فعالسازی در اختیار کاربران سایت قرار می­گیرد، شرکت ESET به عنوان تولید کننده این آنتی ویروس و فایروال مدتهاست که در پی برطرف کردن سایت هایی است که توسط فایروال بلاک شده اند، در این مقاله قصد داریم تا آموزش بلوک شدن توسط نود32 بپردازیم.

رفع مشکل بلوک شدن سایت توسط نود 32

1-ابتدا آنتی ویروس خود را باز کنید و از منوی بالا سمت راست به منظور دسترسی به تنظیمات عمومی Eset Smart Security  روی گزینه Advanced Settings کلیک نمایید.

تنظیمات نود 32

2-در این قسمت باید از پنل سمت چپ، شاخه Web and emailرا باز کرده و گزینه URL address managemen را انتخاب کنید، همانند تصویر زیر از صفحه تنظیمات نمایان شده گزینه Add را زده و سپس آدرس سایت مورد نظر خود را بین دو علامت ** تایپ نمایید و در نهایت کلید OK را فشار دهید. به عنوان مثال  myadd.com

وب سای های بلاک شده در نود 32

لیست سایت هایی که نود 32 آن هارا بلاک کرده است

بلاک شدن ساهو توسط نود32

از این پس در صورت وجود چنین مشکلی می­توانید همانند مرحله گفته شده پیش بروید تا تمام آدرس های وابسته به دامنه از حالت بلاک خارج شوند.

0