فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

دلیل قرمز و نارنجی شدن نود 32 و رفع مشکل آن


ارورهای نود 32

رفع مشکل نود 32

آنتی ویروس بخاطر آپدیت نبودن و expire شدن پسورد ممکن است به رنگ قرمز در بیاد، حتّی احتمال دارد با وارد نمودن رمزعبور و بروزرسانی جدید هم این مشکل همچنان باقی بماند، برای برطرف کردن رنگ قرمز نرم افزار  باید در پنجره اصلی برنامه،  به تب Protection Status مراجعه کنید تا دلیل این مشکل را بیابید، گاهی اوقات اعلام می­شود که آنتی ویروس Expire شده، در چنین مواقعی اگر آنتی ویروس شما trial نبود می­توانید برای حل آن یوزرنیم و پسورد خود را تغییر دهید.

 

چگونگی آپدیت کردن نود32

1-برای آپدیت نرم افزار باید ابتدا پنجره اصلی NODE32 را باز کنید و از سمت چپ روی گزینه Update را انتخاب نمایید، سپس با کلیک روی عبارت Username and password setup، یکی از یوزرنیم و پسوردهای جدید را در سایت وارد کرده و سپس ok را بزنید.

2- در مرحله بعد باید برای آپدیت کردن روی Update virus signature database کلیک کنید، در صورت expire شدن پسورد، می­توانید یک یوزرنیم و پسورد دیگر را امتحان نمایید.

ارور آپدیت نود32

 رفع مشکل نارنجی شدن آنتی ویروس نود 32

ممکن است بعد از نصب وآپدیت محصولات آنتی ویروس نود32 و اسمارت سکوریتی در حالت آفلاین یا انلاین در نسخه های 4،5 و6 رنگهای سبز،قرمز یا نارنجی را مشاهده کرده باشید، هر کدام از این رنگ ها یک مفهومی را به ما میرسانند، برای مثال ایکون نود32 میتواند به دلایل زیر نارنجی یا زرد شود:

1-آپدیت نبودن ویندوز یا سیستم عامل در حال استفاده از آن

2- نزدیک شدن لایسنس نود 32 به تاریخ انقضاء آن.

 

*برای برطرف کردن این موضوع طبق مراحل زیر پیش بروید:

1- ابتدا آنتی ویروس را باز کرده و از صفحه کلید، دکمه  F5 را فشار دهید، در این حالت پنجره Advanced ظاهر می­شود، از پنل سمت چپ و از قسمت Tools گزینه System Updates را انتخاب کنید.

2-در مرحله بعد از سمت راست پنل، گزینه Notify about missing updates for level را به حالت No updates تغییر دهید و در نهایت Ok را بزنید و خارج شوید.

 تمام مراحل گفته شده برای  دلیل اول یعنی آپدیت نبودن سیستم می­باشد، دقت کنید که برای رفع علت دوم باید یا لایسنس نرم افزار را بخرید یا اینکه از آپدیت ها و یوزر و پسورد های روزانه و رایگان 30 روزه نود 32 استفاده نمایید.

0