فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

معرفی کامل آنتی ویروس نود32


eset nod32

آنتی ویروس نود32 چیست

آنتی ویروس نود 32 یکی از نرم افزارهای مطمئن برای سیستم است که شما می­توانید بصورت آنلاین و آفلاین آن را نصب نمایید ، البته یادتان باشد قبل از این کار حتماً آنتی ویروس های قبلی را از سیستم خود پاک کنید، در نصب آنلاین ابتدا باید شما به اینترنت وصل شوید، بعد از انتخاب زبان، دانلود فایل و پذیرفتن توافقنامه لایسنس، باید بخش ESET Live Grid را برای اطلاع دادن به آزمایشگاه ESET Virus Lab از آخرین نسخه های ویروس و برنامه های مخرب، تنظیم کنید.

با انجام مراحل بالا ESET NOD32 Antivirus بطور پیشفرض در پوشه C:Program FilesESETESET NOD32 Antivirus نصب می­شود، البته شما می­توانید مکان ذخیره شده را پس از نصب تغییر دهید، مرحله بعد شناسایی برنامه هایی است که مخرب نیستند امّا احتمال دارد تاثیرات منفی روی سیستم شما بگذارند.

نصب افلاین شباهت زیادی به آنلاین دارد، اگر شما نسخه هایی از نود32 را در کامپیوتر خود نصب کرده باشید، می­توانید با انتخاب گزینه Ajdust current settings یکی از دو حالت نصب رایج و سفارشی را استفاده کنید.

 

آنتی ویروس NOD32 در ایران

کاربران ایرانی آنتی ویروس نود32 به خاطر برخورداری از ویژگی های زیاد، به عنوان امن ترین و محبوب ترین  برنامه می­شناسند و در بیشتر سیستم عامل های خود نسخه های مختلف آن را مورد استفاده قرار می­دهند، به همین دلیل ما برای در دسترس قرار دادن راحت این نرم افزار فروش آن را با قیمتی مناسب در سایت 3GS card قرار دادیم، در حال حاضر لایسنس NOD32 یکی از پرمخاطب ترین لایسنس های ما به شمار می­رود.

 

آپدیت 32 NOD

یکی از ویژگی های آنتی ویروس نود32، آپدیت کم حجم و روزانه آن به منظور شناسایی نرم افزارهای مخرب می­باشد که این امکان را حتّی به کاربرانی که­ سرعت اینترنت کمی دارند، می­دهد تا با خرید لایسنس NODE32 از بروز بودن اطّلاعاتشان اطمینان پیدا کنند.

0