فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

آپشن جدید گوگل کروم نسخه 90؛ مستقیم به بخش دلخواه بروید


گوگل کروم

آپشن جدید کروم

ویژگی جدید در ورژن  ورژن 90 گوگل کروم  به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک لینک به بخشی از وب‌سایت که آن را انتخاب کرده اند، ایجاد کنند. گوگل برای اولین بار این ویژگی را سال گذشته به عنوان یک افزونه‌ی مرورگر به نام Link to Text Fragment راه اندازی کرده‌بود و اکنون این قابلیت را در خود Chrome  پیاده‌سازی کرده‌است.

ویژگی جدید هنوز به طور کامل در دسترس همه‌ قرارنگرفته‌است. تعدادی از کاربران حتی پس از به روزرسانی به نسخه‌ی Chrome 90 قادر به دریافت آن نبوده‌اند. اما طبق یک پست وبلاگ از مدیر تولید گوگلKayce Hawkins ، این ویژگی دقیقاً مانند افزونه‌ی مرورگر کار می‌کند:

  • یک صفحه‌ی وب را باز کنید.
  • متن مورد نظر خود را که می‌خواهید لینکی برای آن ایجاد کنید را انتخاب نمایید.
  • کلیک راست کنید و " copy link to highlight" را انتخاب کنید.
  • یک URL که به علامت (#) ختم می‌گردد ساخته می‌شود، سپس می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. وقتی پیوند را باز کنند به جای ابتدای صفحه به بخش انتخاب‌شده‌ی مورد نظر فرستاده می‌شوند.

گوگل کروم

نمونه ای از نتیجه‌ی نهایی با استفاده از افزونه‌ی مرورگر را می توان در اینجا بیابید (اما فقط در مرورگرهای Chrome وEdge کار می‌کند.)

گوگل اعلام کرده که ویژگی "copy link to highlight" اکنون در نسخه‌ی دسک تاپ و Android  برای برخی از کاربران در دسترس است. این ویژگی به زودی در سیستم عامل iOS نیز در دسترس خواهدبود.

0