فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

لینوکس از Windows Server در سرورهای آژور مایکروسافت پیشی گرفت


ویندوز سرور

رقابت ویندوز سرور و لینوکس

مارک راشینوویچ؛ مدیر ارشد بخش فناوری رایانش ابری مایکروسافت در حدود سه سال و نیم پیشاعلام کرد، از هر ۴ کاربر این رایانش، یک کاربر از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌کند، در سال 2017 این گفته را تایید و این آمار را به 40 درصد افزایش داد، پس از آن نیز در سال 2018 اسکات گوتری؛ مدیر اجرایی بخش رایانش ابری مایکروسافت گفت که آمار کاربران لینوکسی به 50درصد رسیده است.

در حدود یکسال بعد ساشا لوین؛ توسعه‌دهنده‌ی هسته‌ی مایکروسافت لینوکس که روی پروژه‌ی درخواست مایکروسافت برای ملحق شدن به فهرست امنیتی لینوکس کار می‌کند بیان کرد که تعداد استفاده کنندگان لینوکس در رایانش ابری مایکروسافت از تعداد کاربران ویندوز سرور بیشتر شده و همین موضوع منجر شده تا این سیستم عامل از محبوبیت زیادی بین افراد برخوردار شود، به گفته اسکات گوتری لینوکس روز به روز در حال رشد بوده و احتمال دارد با گذشت زمان بازار را نیز تحت سلطه بگیرد.

ویندوز سرور

ویندوز سرور عملا رقابت را به لینوکس واگذار کرده است

گاتری در رابطه با این موضوع بیان کرد که سرویس های آژور نیز اغلب بر این مبنا طراحی می­شوند مانند شبکه مبتنی ‌بر نرم‌افزار SDN، او در ادامه با پاسخ به این سوال که چرا همه از جمله ماکروسافت در حال مهاجرت از ویندوز به لینوکس هستند گفت: هنگام باز کردن کدهای ASP.NET متوّجه شدیم که هر توسعه دهنده­ای میتواند از یک نرم افزار متن باز استفاده کند  که این اتفاق اساسی و حیاتی تنها درباره کدها نیست بلکه مسئله عموم است.

جالبه بدانید استیو بالمر؛ مدیر اجرایی سابق مایکروسافت که لینوکس را مانند یک سرطان می­دانست، اکنون میگوید که عاشق آن شده است، علاوه بر او دیگر مدیران ارشد این شرکت نیز علاقمند به این سیستم عامل شده اند.

ویندوز

بر اساس گزارش ZD Net، حداقل 8 سرویس مبتنی بر لینوکس روی آژور فعّال است که از جمله آنها میتوان به سرویس AzureSphere اشاره کرد، به مجموعه­ای از نرم افزارها و سخت افزارها که به منظور محافظت از دستگاه‌های غیرمتمرکز طراحی شده اند «آژور سفیر» می­گویند که به گفته بر اسمیت؛ مدیر ارشد مایکروسافت، هسته لینوکسی سفارشی شده نام دارد.

0