فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

بهترین آنتی ویروس های 2019 برای ویندوز ماکروسافت


 آنتی ویروس

بهترین آنتی ویروس های سال 2019‌

امروزه شرکت های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی در تلاش­اند تا  پیشرفته ترین سیستم ها برای جلوگیری از ورود انواع ویروس ها و بدافزارها را در اختیار شما قرار دهند، در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین نوع از آنتی ویروس­ها

آشنا کنیم.

 

Bitdefender Antivirus Plus 2019

Bitdefender

  Bitdefender ازجمله آنتی ویروس های قوی میباشد که استفاده از آن، میزان امنیت شما را تا حدود زیادی بالا برده و از ورود شما به سایت های مخرب جلوگیری میکند، اگر بخواهیم قابلیت های این ویروس کش را مورد بررسی قرار دهیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

 قابل اعتماد بودن، خرید راحت از سایت ها، محافظت از اطلّاعات بانکی در حین انجام تراکنش، ضدّ فیشینگ بودن، مسدود کردن سایت های مخرب، جلوگیری از ورود ویروس به دستگاه موردنظر، استفاده از رم و پردازنده و کاهش پیدا نکردن سیستم در هنگام اجرا از جمله ویژگی هایی است که Bitdefender Antivirus Plus 2019 را به یک انتی ویروس خوب تبدیل کرده است.

 

Norton Antivirus Basic

Norton

اگر بخواهیم یک آنتی ویروس خوب برای امنیت ویندوز به شما معرّفی کنیم، Norton Antivirus Basic را پیشنهاد می­دهیم، این نرم افزار نه تنها از سرعت اجرای کامپیوتر شما نمیکاهد بلکه میتواند یک گزینه خوب برای نابودی تروجان­ها و سایر عوامل مخرب به حساب بیاید، یکی از دلایل بارز قرار گرفتن آن در رده دوم آنتی ویروس ها، صرف ارزش هزینه برای آن میباشد چرا که در صورت وجود هر ویروس این قابلیت را دارد تا آن را شناسایی و در نهایت از بین ببرد.

ویژگی ها و کاربردهای Norton Antivirus Basic:

حفظ و نگهداری از رمزهای عبور شما در هنگام جستجوی آنلاین، اسکن کردن خودکار برنامه ها و درایوها، از بین بردن عوامل مخرب، استفاده از رم و پردازنده خوب نسبت به نسخه های قبلی.

 

Webroot SecureAnywhere Antivirus

Webroot SecureAnywhere

Webroot SecureAnywhere Antivirus  یکی از سبک­ترین آنتی ویروس ها با نصبی آسان میباشد که تنها 2 مگابایت از فضای شما را اشغال میکند، بدین ترتیب میتوان آن را یکی از نرم افزارهای خوب با ضمانت نامه 70روزه دانست.

ویژگی ها و کاربردها:

داشتن قابلیت فایروال و ضدباج کردن، امنیت بالا برای جستجو در وب­سایت ها، پشتیبانی از انجام تراکنش های بانکی، قابلیت پشتیبانی سیستم عامل مک از Webroot

 

Eset NOD32 Antivirus

Eset NOD32 Antivirus

آنتی ویروس Eset NOD32 به دلیل اینکه ویزگی هایی مثل، مدیریت پسورد، فایروال، اسکن میزان آسیب پذیر بودن سیستم را دارا نیست نمیتواند دلیل محکمی برای قوّی نبودن آن باشد، این نرم افزار بخاطر برخورداری از سیستم محافظتی بالا به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس های 2019 شناخته شده است و از قابلیت های آن میتوان به: داشتن دقت بالا، محافظت از بدافزارها، باج افزارها و سایر عوامل تهدید کننده، جلوگیری از ورود به سایت های خطرناک، تشخیص سایت ویروسی و پیشگیری از وارد شدن به آن، محافظت از حافظه های خارجی  یا بلوتوث که احتمال دارد ویروس ها از طریق رایانه وارد آن شوند، اشاره کرد، فقط یکی از ایرادهایی که این سرویس دارد، کاربری پیچیده آن برای تازه واردان میباشد.

 

F-Secure Antivirus SAFE

F-Secure Antivirus SAFE

یکی از بهترین آنتی ویروس های قدرتمند برای سیستم عامل های اندروید،ios و mac ، F-Secure Antivirus SAFE میباشد که قیمت بالاتری نسبت به نرم افزارهای دیگر دارد.

 

ویژگی های F-Secure Antivirus SAFE:

مدیریت و محافظت سیستم های شما هنگام خرید آنلاین، ردیابی و قفل از راه دور دستگاه تلفن همراه هنگام دزدیدن یا گم شدن، کاربرد آسان، سرعت بالا، وزن سبک، راه اندازی اسان، سازگاری  با انواع نرم افزارهای امنیتی.

 

 

Kaspersky Anti-Virus

Kaspersky Anti-Virus

انتی ویروس Kaspersky یکی از بهترین ویروس کش ها برای ویندوز به شمار می­رود که از جمله قابلیت های آن میتوان به: فیلترو مسدود کردن سایت های خطرناک و ویروسی، قابلیت داشتن نظارت هوشمند اشاره کرد، کار با نرم افزار Kaspersky بسیار اسان بوده، امّا یکی از معایبی که کاربران را دچار احساس ناخوشایندی کرده است، سنگین بودن آن میباشد.

 

Trend Micro Antivirus+ Security

Trend Micro Antivirus

Trend Micro Antivirus+ Security  آنتی ویروس است که با داشتن ویژگی هایی همچون: اسکن کردن فایل ها، جلوگیری از نفوذ هکرها، ممانعت از سرقت اطلاعات شخصی، جلوگیری از فعّالیت جاسوس افزارها و ویروس‌ها مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار دارد، امّا نکته ای که باید به آن توجّه کرد، مشکل داشتن این نرم افزار هنگام شناسایی فایل ها میباشد که طبق نتایج آزمایشات AV-Test و Comparatives بدست امده که احتمال دارد حتّی فایل های سالم را نیز به عنوان مخرب شناسایی کند، بد نیست بدانید که با وجود چنین نظریه­ای، PassMark  در سال 2017 این انتی ویروس را به عنوان یکی از بهترین  15 محصول امنیتی معرّفی کرده است و آن را جزء بی عیب­ترین برنامه ها میداند.

 

Panda Antivirus Pro

Panda Antivirus

Panda Antivirus Pro یکی از بهترین آنتی ویروس هایی میباشد که کار کردن با آن بسیار ساده بوده و برای استفاده از فایروال آن، تنها کافیست موقعیت مکانی خود را مشخص کنید، طبق بررسی های انجام شده این نرم افزار از قدرت بالا و عملکرد فوق العاده­ای برخوردار میباشد و همین ویژگی آن را در رده هشتم بهترین ویروس کش های 2019 قرار داده است.

قابلیت های نرم افزاری Panda Antivirus Pro:

 

اسکن کردن سیستم،مسدود نمودن سات های مخرب، جلوگیری از بدافزارها به وسیله سیستم فایروال، داشتن کیبورد مجازی به منظور جلوگیری از سرقت رمزهای عبور توسط کی لاگرها

 

 بهترین آنتی ویروس های رایگان

کاربران با پرداخت هزینه برای آنتی ویروس میتوانند از قابلیت های بیشتری نظیر، کنترل والدین و اسکن سیستم برخوردار شوند، امّا در میان برخی از افراد هستند که تمایلی برای این کار نداشته و ترجیح می­دهند که از نرم افزارهای معمولی­تری استفاده کنند، در ادامه ما شما را با برخی از این آنتی ویروس های رایگان آشنا خواهیم کرد.

 

Bitdefender Antivirus Free Edition

Bitdefender

 

 

همانطور که گفته شد، Bitdefender یکی از بهترین نرم افزارهایی میباشد که در رده اول قرار گرفته است، درصورتیکه تمایل به دریافت رایگان این نسخه هستید، میتوانید از قابلیت های آن همچون: قابلیت اسکن، عملکرد سریع و قدرت بالا در تشخیص ویروس بهره­مند شوید، همچنین با خرید اشتراک ماهانه، قادر خواهید بود که به خدمات بیشتری از این نرم افزار دسترسی پیدا کنید.

 

آنتی ویروس رایگان Avast

Avast

 یکی از آنتی ویرو های رایگان برای اندروید، Avast میباشد که با بسیاری از سیستم عامل ها از جمله، مک و ویندوز نیز سازگاری دارد، برای اینکه در هنگام اجرای بازی با سرعت کندی و مزاحمت پاپ آپ­ها مواجه نشوید، میتوانید از نسخه جدید Avast که دارای حالت گیمینگ میباشد، استفاده کنید، از ویژگی های مهم این آنتی ویروس میتوان به قابلیت مدیریت آن اشاره کرد.

 

Sophos Home

Sophos Home

Sophos یکی از بهترین انتی ویروس­هایی میباشد که به جرئت میتوان گفت دیگر نرم افزارها از امکانات آن با این ویژگی برخوردار نیستند، این آنتی ویروس مناسب سیستم عامل های مک و ویندوز بوده که از جمله قابلیت های آن میتوان به: محافظت در برابر ویروس و فیشینگ، کنترل والدین، حفظ 10 دستگاه به صورت همزمان و سادگی و نداشتن مزاحمت اشاره کرد.

 

نسخه رایگان آنتی ویروس Kaspersky

Kaspersky

آنتی ویروس Kaspersky یکی از نرم افزارهای رایگان میباشد که نسخه پولی آن نیز به عنوان  بهترین ویروس کش­های سال 2019 شناخته شده است، اگر بخواهیم این انتی ویروس را از لحاظ ویژگی ها و قابلیت های آن بررسی کنیم، میتوان به یکسری خصوصیات آن از قبیل: ضد فیشینگ بودن، قابلیت اسکن لحظه‌ای، ضد نرم افزار جاسوسی و اسکن ایمیل اشاره کرد، همچنین برای دریافت خدمات امنیتی بیشتر نظیر: پرداخت امن و حفاظت از حریم خصوصی میتوانید اشتراک ماهانه آن را خریداری نمایید.

 

آنتی ویروس رایگان Avira

Avira

آنتی ویروس Avira یکی از نرم افزارهایی میباشد که شما میتوانید آن را بصورت رایگان دریافت و مورد استفاده خود قرار دهید، قابلیت شناسایی بدافزارها، ضدّ فیشینگ بودن، شناسایی ویروس و سازگاری با سیستم های مک، ویندوز، اندروید و ios از ویژگی های متنوّع این سرویس به شمار می­رود.

0