فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

اگر مایکروسافت خالق اندروید می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟


اندروید

مایکروسافت خالق اندروید، چه چیزی رخ می داد؟

اپل و گوگل تنها شرکت هایی بودند که در جنگ تولید کنندگان سیستم عامل ها توانستند با عرضه پلتفرم های اندروید و ios پیروز میدان باشند که اکنون نیز بیشتر گوشی های هوشمند به این دو مجهز هستند، در میان، برخی از کمپانی­ها نظیر ماکروسافت و بلک بری هم تلاش کردند تا با سیستم های اختصاصی خود، بخشی از بازار را سهم خود کنند، امّا به دلیل اینکه توان رقباتی با اپل و گوگل را نداشتند، کم کم از دور خارج شدند بطوریکه بیل گیتس؛ مدیرعامل مایکروسافت اعلام کرد که بزرگترین اشتباه شرکتش، نادیده گرفتن تولید سیستم عامل اندروید بوده است.

 

سوالی که در اینجا ممکن است ذهن بسیاری از کاربران را به خود درگیر کند، این مسئله میباشد که چگونه ماکروسافت با وجود سرمایه­ای که داشت، نتوانست پلتفرمی همچون اندروید را تولید کند؟ در پاسخ میتوان گفت این شرکت قبل از تولید سیستم اندروید و آی او اس توسط اپل و گوگل، چند محصول در خط تولید خود داشت و همین موضوع نشانه علاقه مندی ماکروسافت به بازار گوشی های هوشمند را نشان میدهد امّا متاسفانه با قرار گرفتن در کنار رقبای خود، نتوانست قدم های خود را به درستی بردارد.

طرح داخلی ساختمان

 

تصویری که در بالا مشاهده می­کنید، نمایی از شرکت ماکروسافت در دانمارک میباشد، در ادامه مباحث بالا میتوان گفت که دلایل زیادی برای شکست این شرکت در این راستا وجود دارد که از جمله آنها میتوان به بها ندادن ماکروسافت به گوشی های هوشمند اشاره کرد، زمانیکه شرکت اپل از گوشی خود برای اولین بار رونمایی کرد تنها 500 اپلیکیشن برای آن در نظر گرفته بود، در حالیکه ماکروسافت چیزی حدود 18 هزار اپلیکشن برای پلتفرم ویندوز توسعه داد، تفاوتی که در این ارائه وجود داشت، طراحی ساده اپلیکیشن های ios  و اندروید و دسترسی آسان کاربران به آن  بود .

 

از جمله دلایلی که سبب عدم موفّقیت ماکروسافت در عرضه اندروید شد:

 

1-علاقه نداشتن ماکروسافت به پروژه های منبع باز که اندروید نیز یکی از آنها به حساب می آمد.

2-ارزان بودن استفاده از اندروید برای تولید کنندگان که  تاثیر زیادی هم روی قیمت محصولات میگذاشت، بعد از آن نیز بسیاری از فروشندگان بهای سیستم عامل های خود را پایین آوردن که البته اثر چندانی نداشت.

مایکروسافت

اگر مایکروسافت خالق اندروید می‌شد..

گذشته از تمامی مباحث مطرح شده، باید گفت که اگر ماکروسافت پلتفرمی این چنینی را طراحی میکرد، دنیای تکنولوژی چه واکنشی نسبت به آن نشان میداد؟ در پاسخ میتوان گفت اگر این اتّفاق می افتاد شاید نام شرکت گوگل همانند امروز درخششی نداشت و با این وجود ماکروسافت هم به سمت فضای ابری کششی پیدا نمیکرد، در حقیقت تصوّر این موضوع کمی سخت به نظر میرسد.

 

موضوعی که ذهن بیشتر کاربران را به خود درگیر کرده است، اطلّاعاتی است که شرکت گوگل در ازای ارائه خدماتی همچون ایمیل، سرچ و نقشه از آنها می­گیرد، امّا اگر ماکروسافت هم جای گوگل، اندروید را در دست داشت آیا این چنین خدماتی ارائه میداد؟ خیر- بلکه ماکروسافت بیشتر سعی میکرد تا سرویس های پولی خود را افزایش دهد که این به معنای هم مسیر نبودن دو شرکت ماکروسافت و گوگل میباشد.

0