فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

فیسبوک و چالشی برای تبدیل‌شدن به wechat


فیسبوک  و وی چت

فیسبوک و تبدیل شدن به وی چت

طبق گزارش بدست آمده، مارک زاکربرگ مقاله­ای را تحت عنوان «دیدگاهی با محوریت حریم خصوصی برای شبکه‌های اجتماعی» منتشرد کرد، یکی از موضوعاتی که در این نوشته در کانون تمرکز پلتفرم قرار دارد، ترکیب کارکردهای فیسبوک، پیام‌رسان فیسبوک، اینستاگرامو واتساپاست، هدف او از این کار، برقراری راه های دیگری برای تعامل کاربران علاوه بر تماس های صوتی،تصویری و.. میباشد.

WeChat

با توّجه به اختراعات جدیدی همچون: تلفن، تلویزیون، اینترنت، رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند و ..حال  WeChat یک مرحله ای تازه با نام «اکوسیستم دیجیتال» آغاز کرده که در واقع هدف اصلی فیسبوک برای الگوبرداری است، این اپلیکیشن در واقع بیشتر فعالیّت خود را در چین به اسم Weixin دارد که کاربران آن در جهان به بیش از 1 میلیارد نفر میرسند، ارسال و دریافت پول، پرداخت قبوض، سفارش غذا و.. از جمله کاربردهای این اپلیکیشن میباشد، جالب است بدانید که این نسخه آنچنان در این کشور فراگیر شده که حتی در برخی استان ها، مردم با استفاده از آن میتوانند تقاضای طلاق خود را ارسال نمایند.

 

از جمله امکانات متعدّدی که توسط این اپلیکیشن ارائه داده میشود میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1-شبکه‌های اجتماعی

ارسال پیام‌های خصوصی و گروه‌ها ازجمله ویژگی‌های WeChat هستند، Moments  چیزی شبیه به دیوار فیسبوک است،  People Nearby از دیگر امکانات این شبکه پیام رسان میباشد که به کاربران کمک میکند، تا با افراد جدید آشنا شوند.

2-اخبار، آب‌وهوا، شایعات دنیای هنر، بازاریابی، تبلیغات و وبلاگ‌ها

کاربرن با استفاده از این اپلیکیشن میتوانند به راحتی از اخبار، وبلاگ ها و..مطلّع شوند و یا حتّی شخصیت های محبوب خود را دنبال نمایند، همچنین از طریق حساب های عمومی موجود در این نسخه، قادرند تا با برندها و مشتریان تعامل ایجاد کنند.

3-تجارت الکترونیک و خدمات پرداخت آنلاین و ابزارهای برنامه‌ریزی

همانطور که گفته شد، با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی قادر خواهید بود، بلیط های سینما، انتقال و پرداخت پول کمک به تکدی‌گران را نیز انجام دهید، تنسنت (Tencent)؛ شرکتی که مالکیت این برنامه را دارد، اکنون با یکی از پلتفرم های تجارت الکترونیک بزرگ چین برای فعالیّت هایی مانند: JD.com  فروش آنلاین و حضوری، تدارکات فروش در حال همکاری است، ارائه سرویس سلامتی هوشمند تنسنت به منظور هماهنگی ملاقات با پزشک و پرداخت هزینه های پزشکی از طریق ویچت، در اختیار قرار دادن مشاوره آنلاین برای کابران نیز از جمله کارکرهای این نسخه از اپلیکیشن به حساب می آید.

mini program

 

4-اپلیکیشن‌های کوچک

در سال 2017 یکسری اپلیکیشن های کوچک به این برنامه اضافه شدند که خدمات پیشرفته­ای مانند: بازی فروشگاه­های آنلاین، دسترسی به دوچرخه های اشتراکی، اخذ پذیرش برای شرکت در جلسات حضوری و مدیریت روابط مشتری و..را نیز ارائه می­دهند، خدماتی که در این اپلیکیشن بصورت یکجا ارائه میگردد، در غرب در قالب سرویس­های مختلفی چون: فیسبوک، واتساپ، پیام‌رسان فیسبوک، آمازون، اوبر، اپل‌پِی، Deliveroo ،Epocrates ،KRY ،HealthVault  و .. در اختیار مردم قرار داده میشود، براین اساس، شراکت های راهبردی تنسنت  و دیگر کمپانی ها سبب شدند تا هیچ رقیبی در مقابل سرویس ویچت قرار نگیرد.

 

فیسبوک چگونه می‌تواند به WeChat تبدیل شود؟

وی چت

 

با توجّه به بررسی های انجام شده فیسبوک در حال دو تغییر اساسی میباشد:

۱-این برنامه اجتماعی قصد دارد تا بیشتر روی ارسال و دریافت پیام کار کند، بنابراین با ترکیب سه اپلیکیشن فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ، کاربران میتوانند با سهولت بیشتری به ارتباط با یکدیگر بپردازند.

 

2-در رابطه با خدمات پرداخت باید گفت که بیشتر کاربران هنگام خرید از فیسبوک می­بایست به آمازون یا eBay  مراجعه کنند که البته پردازش تراکنش‌ها نیز برعهده‌ی دیگر شرکت ها است، ولی با ایجاد سیستم خرید، فیسبوک میتواند خریداران را در پلتفرم خود نگه دارد، شاید یکی از دلایل ایجاد بخش بازار (Marketplace) در فیسبوک نیز همین مسئله باشد.

 

هدف فیسبوک تبدیل‌ به اَبَراپلیکیشنی مانند WeChat است

فروشگاه فیسبوک

این الگوی تجاری جدید اجازه می‌دهد هرکسی محصول خود را در این شبکه‌ی اجتماعی بفروشد، شراکت با یکی از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک نیز ازجمله گزینه‌های پیش روی زاکربرگ و همکارانش است، با استفاده از این راهکارها، کاربران می‌توانند خریدهای خود را در محیط فیسبوک انجام دهند که در نهایت منجر به توسعه سیستم پرداخت فیسبوک در برابر گیفت کارت هایی همچون: پی‌پال، اپل‌پِی، سامسونگ‌پِی، مسترکارت و ویزا خواهد شد.

بیش از ۵۰ درصد درآمد تنست در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۸ از کمیسیونِ تراکنش‌های مالی به‌دست آمده است، اگر می‌خواهید از اعداد و ارقام آگاه شوید، بد نیست بدانید، درآمد تنسنت در این بازه‌ی زمانی، ۸۰ میلیارد یوآن (حدود ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار) بوده و از این مبلغ، ۴۴ میلیارد یوآن (حدود ۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون دلار) از کمیسیون‌های دریافتی دریافت شده و ۹۸ درصد از درآمد فیسبوک از فروش تبلیغات حاصل شده است.

           

مشکلات تبدیل‌شدن به WeChat

وی چت

با توجّه به تفاوت های میان سه اپلیکیشن فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام، همچنین جلوبودن تعداد زیادی از شرکت­ها در این زمینه، احتمال اینکه این پیشنهاد توسط کمپانی های تجارت الکترونیک پذیرفته شود بسیار کم است، اگرچه برنامه WeChat یک الگوی بی نقضی از شبکه اجتماعی محسوب میشود، اما الگوبرداری از آن کار آسانی نمیباشد و باید گفت امکان رشد این پلتفرم ها بیشتر در کشورهایی همچون چین وجود دارد.

 

میزان رشد کاربران WeChat در بازه‌ی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶

فیسبوک و چالشی برای تبدیل‌شدن به WeChat

WeChat در سال ۲۰‍۱۱ شروع به‌کار کرد، از همان زمان چینی ها به دنبال این بودند که رهبر دنیای دیجیتال باشند، به این ترتیب توانستند با پشتیبانی کامل از این پلتفرم و در دسترس قرار ندادن شبکه های  خارجی فیسبوک، لاین و..همچنین استفاده از فناوری 5G به گسترش WeChat ادامه دهند و با اضافه کردن ویژگی های جدید، جایگاه خود را محکم سازند.

بر اساس مطالب ذکر شده در بالا و درمقایسه ‌با تنسنت، فیسبوک در مراحل اولیه‌ای از توسعه قرار دارد و در مقابل با قوانین مختلفی از جهان نیز رو به رو میباشد، به همین دلیل اگر زاکربرگ قصد چنین تبدیلی را دارد، ابتدا باید ویژگی «بازار» را در کشورهای بیشتری بیازماید تا بتواند  فیسبوک را با نیازهای گروه های مختلف تطبیق دهد.

 

ترکیب‌کردن واتساپ و اینستاگرام و پیام‌رسان فیسبوک کار آسانی نیست

واتساپ اینستاگرام و فیسبوک

فیسبوک به عنوان غول دنیای رسانه اجتماعی باید تلاش کند تا هر محصول جدیدی که توسعه می‌یابد و هر شرکتی که به مالکیت فیسبوک درمی‌آید، هدفی واحد را دنبال نماید، این هدف چیزی جز اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید به اکوسیستم این پلتفرم اجتماعی نیست، اپلیکیشن های کوچکی که در ویچت هستند، در واقع هیچ معادلی در فیسبوک برای آنها وجود ندارد به این منظور برای تحقّق آرزوی زاکربرگ، این برنامه های کوچک باید برای فیسبوک نیز توسعه داده شوند، در غیر اینصورت این اپلیکیشن در دوران استاندارد نسل پنجم از قافله عقب خواهد ماند.

0