فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چگونه به اکانت هک، قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم


هک فیسبوک

رفع اکانت هک،قفل و یا فراموش شده فیسبوک

با پیغام Please Complete a Security Check مواجه میشوم، دلیلش چیست؟

این ارور زمانی بیشتر رخ میدهد که شخصی با بک آی پی آدرسی متفاوت از محلی به غیر از محلی که معمولاً شما فیس بوک را بررسی میکردید به اکانت دسترسی پیدا کرده یا به عبارت دیگر در صورتی که از پروکسی یا فیلتر شکن متفاوت از دستگاهی با مرورگری جدید استفاده کرده باشید احتمال دارد نمایان شود.

برای رفع این ارور اگر فیس بوک امکان تایید مکان لوگین را به شما داد باید بر روی It OK I Knew کلیک کنید و اگر امکان شناسایی دوستان از روی عکس فعّال بود با مراحل زیرپیش بروید تا اکانت مجدداً باز شود، میتوانید شیوه بازیابی از طریق شماره تلفن را هم امتحان کنید، در غیر این صورت باید روش های زیر یا روش مکاتبه که در بالا گفته شد را مورد استفاده قرار دهید.

نکته: اغلب خط های ایرانسل برای ارسال کد های تلفنی جواب میدهند فقط کافیست شماره تلفن را به اینصورت وارد کنید:

+989351234567

با پیغام You’re temporarily blocked from using this feature مواجه میشوم،دلیلش چیست؟

این خطا زمانی آشکار میشود که فیس بوک شما را به عنوان شخصی که برای مقاصد سو استفاده آمیز (مانند اسپم که معمولًا به دلیل اینکه شما درخواست های دوستی زیادی در مدّت کم ارسال یا قبول کردید یا به شکلی دیگر پیج های زیادی را در طی مدت کوتاه لایک نمودید) شناسایی کرده است و در این حالت شما باید مدّتی را برای بهره مندی مجدّد از ویژگی های فیسبوک تحمّل کنید.

با پیغام Your Account Is Temporarily Locked مواجه میشوم، راه حل آن چیست؟

این پیام احتمال دارد بنا به دلایلی همچون هک،لوگین از مکان ناشناس، استفاده از نرم افزار (App) غیر معتبر فیس بوک، اسپم کردن، ارسال یا تایید کردن درخواست های دوستی زیاد، استفاده از نام و مشخصات جعلی رخ دهد.

اگر فیسبوک مراحل بازگردانی مانند شناسایی از طریق عکس دوستان، یا تایید دوستان مورد اعتماد (که البته این ویژگی را باید از قبل فعّال کرده  باشید) و تایید با استفاده از کد امنیتی ارسال شده را نمایش داد  باید مراحل را به ترتیب طی کنید تا اکانت بازگردانی و مجدداً فعّال شود.

  1. تا 4 روز وارد اکانت خود نشوید.
  2. تمام کش (Cache) و تاریخچه مرورگر (History) خود را پاک کنید و مجدداً وارد شوید زیرا احتمال دارد اکانت شما به حالت عادی باز گشته باشد
  3. اگر با استفاده از روش های بالا موفّق نشدید میتوانید به  disabled@facebook.com ایمیل بزنید(ممکن است برای دریافت پاسخ چند روز منتظر بمانید).
  4. پس از دریافت پاسخ از شما نام ،تاریخ تولد و شرح مشکل را خواستار میشوند و در صورت نیاز باید تصویر از پاسورت،گواهینامه یا شناسنامه خود را برای فیس بوک ارسال کنید تا لینک بازیابی برای شما ارسال شود.

 

با پیغام Your Computer Needs To Be Cleaned مواجه میشوم، راه حل آن چیست؟

این پیغام نشان دهنده این است که فیسبوک تشخیص داده که سیستم شما آلوده به ویروس میباشد، برای این کار میتوانید تمام فایل های خود را با استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس اسکن نمایید و یا برای رفع این مشکل به صفحه خود فیسبوک مراجعه کنید.

نکاتی قبل از شروع

  • برای بازیابی اکانت خودباید اطلاعات اولیه­ای که هنگام عضویت در فرم ثبت نام این سرویس ها وارد کرده­اید را در اختیار داشته باشید.
  • روش هایی زیر به منظور تضمین بازگشت 100% اکانت شما نمیباشد زیرا ممکن است در برخی از مواقع هکر، بدافزار و.. بسیار حرفه ای عمل کرده و دسترسی به اکانت را کاملا از کنترل شما خارج کند.
  • گاهی اوقات بی توجّهی کاربران خود باعث هک شدن اکانت میشود، یکی از روش های بسیار رایج برای دزیدن اطلاعات کاربران، روشفیشینگ است.
  • در صورتی که توسط روشهایی مانند بد افزار و تروجان.. اکانت خود را از دست داده­اید قبل از شروع عملیات بازیابی اکانت، سیستم خود را توسط نرم افزارهای Anti Spy و Antivirus اسکن و پاکسازی نمایید.
  • ایمیل شما یک آدرس فوق العاده برای هکرها میباشد بدین ترتیب در صورت هک نشدن هم می­بایست رمز آن را تغییر دهید و ایمیلهایی ارسالی توسط سایت و سرویس هایی که در آنجا عضو هستید و حاوی یوزنیم و پسورد اکانت شما در آن سرویس میباشند را پاک کنید.

بازیابی اکانت فیس بوک

بازیابی اکانتی که پسورد آنرا فراموش کرده­اید

ابتدا وارد صفحه اصلی Facebook.com  شوید و بر روی گزینه Forget your password گذرواژه‌تان را فراموش‌ کرده‌اید؟ در بالا صفحه کلیک کنید.

ورود به فیسبوک

نکته: اگر فکر میکنید که اکانت شما توسط شخص دیگری هک شده است، براحتی میتوانید از طریق این صفحه رمز خود را تغییر دهید سپس در صفحه بعدی یکی از فیلدهای ایمیل،آدرس پروفایل و یا نام خود را پر کنید(پیشنهاد میشود که فیلد ایمیل را برای اینکار برگزینید) و بر روی دکمه Search جستجو کلیک نمایید.

ورود اطاعلات کاربری فیسبوک

پس اینکه فیسبوک شما را شناسایی کرد، در صفحه بعد بر روی دکمهSend Codes and login to  کلیک کنید.(در اینجا ما روش استفاده از ایمیل را انتخاب کردیم)

ارسال کد امنیتی فیسبوک

در این قسمت یک پنجره pop-up برای شما به منظور دسترسی فیس بوک به ایمیلتان و شناسایی ایمیل در مرورگر شما ظاهر میشود که باید ابتدا یوزرنیم و پسورد ایمیل آدرس خود را  وارد نمایید و سپس اجازه دسترسی را تایید کنید.

 ورود به اکانت یاهو

ورود به یاهو

شما بعد از تایید و شناسایی توسط فیس بوک بصورت اتوماتیک وارد صفحه بعد خواهید شد که در این قسمت باید پسورد جدید را دوبار وارد کنید، در نهایت پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه change password دگرگونی گذر واژه کلیک نمایید.

تغییر رمز

اکنون شما با پسورد جدید میتوانید وارد پروفایتان شوید، به خاطر بسپارید که اگر روش های دیگری را انتخاب کرده­اید، احتمال دارد فیسبوک یک کد فعّال سازی برای شما ارسال کند که باید آن را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

 

تغییر رمز و بازیابی اکانت هک شده فیس بوک

شما از طریق مراحل زیر میتوانید به راحتی اکانت هک شده خود را پس بگیرید:

1-ابتدا وارد آدرس http://www.facebook.com/hacked  شوید، سپس در این صفحه بر روی دکمه My Account Is Compromised کلیک کنید.

http://www.facebook.com/hacked

2-سپس شما باید مراحل شناسایی را همانند روش بازیابی اکانت طیّ کنید، تا اکانت مورد نظر شما که هک شده است توسط فیس بوک شناسایی شود.

3-پس از شناسایی می­بایست پسورد قدیمی یا کنونی که از آن برای ورود به پروفایلتان استفاده میکردید اما در حال حاضر هک شده است را در کادر این صفحه وارد کرده و سپس بر روی دکمه continue ادامه کلیک کنید.

وارد کردن رمز قدیمی فیسبوگ

4-در این قسمت ایمیلی را که قرار است برای آن کد فعّال سازی فرستاده شود، بصورت کوتاه شده نمایش داده میشود که باید برای ارسال کد بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

بازیابی رمز

5-در مرحله بعدی، کد ارسال شده توسط فیسبوک را در کادر   Password Reset Code وارد نمایید،  برای دریافت کد خود میتوانید به Inbox ایمیل خود مراجعه کرده و ایمیلی که فیس بوک برای شما ارسال کرده است را باز و کد فعّال سازی درون محتوا ایمیل را کپی کنید.

چک کردن ایمیل

6-پس از وارد کردن کد بر روی دکمه Submit Code کلیک کنید.

تایید کد

7-در صفحه بعد یک پسورد جدید برای اکانت خود بگذارید و بر روی دکمه change password دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

تغییر رمز

8-برای ادامه در صفحه بعدی بر روی دکمه continue کلیک نمایید.

تاییدیه فیسبوک

9-در این صفحه برای دسترسی به پروفایتان باید یک پسورد نهایی و جدید بگذارید و پس از تعیین آن بر روی دکمه  continue  کلیک کنید.

 ساخت رمز جدید

10-در ۲ صفحه بعدی نمایش داده شده بر روی دکمه continue کلیک کنید.

11-اکنون اکانت شما از حالت هک خارج شده و در اختیارتان میباشد، در قسمت نهایی یک سوال امنیتی برای دسترسی به پروفایلتان مشخص کنید و سپس بر روی دکمه Submit کلیک کنید، جالب است بدانید، این پرسش های امنیتی نقش مهمی در بازیابی پسورد شما و پس گرفتن اکانت شما ایفا میکنند پس جواب آنها را خوب به خاطر بسپارید.

سوال امنیتی فیسبوک

در مرحله آخر فیسبوک اطلاعات بروزشده شما را نشان میدهد و شما میتوانید با رمز جدید به پروفایل خود دسترسی داشته باشید.

ویرایش اطلاعات

شبکه اجتماعی فیس بوک در طیّ چند سال اخیر امکانات و ابزارهای امنیتی خوبی نظیر قابلیت Trusted Friends دوستان مورد اعتماد که قبلاً آنرا معرفی کردیم به سرویس خود اضافه کرده است که توسط این ابزار شما میتوانید امنیت پروفایل کاربری خود در این سرویس را بهبود بخشیده و از پیش آمدهای ناگوارجلوگیری نمایید و همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که در اختیار داشتن ادرس ایمیل و اطلاعاتی که شما بر اساس آنها در فیس بوک ثبت نام کرده­اید یک امر حیاتی و مهم برای بازیابی و دسترسی دوباره به اکانت شما میباشد.

 

3gscard  مفتخر است به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید آنلاین و فیزیکی گیفت کارت Facebook را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است.

0