فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

علت بلاک شدن فیس بوک و راه حل آن


بلاک شدن فیسبوک

بلاک شدن فیسبوک

طبق بررسی هایی که در بخش پشتیبانی فیسبوک انجام شده، مواردی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن کاربران، این شبکه همانند دیگر نرم افزارها در اولین فرصت اکانت شخص را مسدود میکند و به او اجازه دسترسی به بخش حساب کاربری را نمیدهد، البته باید گفت که فیسبوک برای جریمه کردن در ابتدا کاربر را بلاک نمیکند بلکه برای مطمئن شدن از اینکه پروفایل او جعلی نیست، از  شخص میخواهد که شماره موبایل حساب کاربری را ثبت کند و مرحله بعد بلاک تصویری میشود و باید عکسهای تگ شده دوستانش رو تشخیص بده، هر پروفایل معمولاً یک یا دوبار بلاک تصویری میشود.

 

علت بلاک شدن فیسبوک

 ارور بلاک شدن فیسبوک

1-گزارش عدم عملکرد مثبت حساب کاربری شما از طرف کاربران دیگر، به این معنی که اگر حساب کاربری داشته باشید که قوانین فیس بوک مثل،  این شخص آزاردهنده می باشد، این شخص تظاهر به کسی کرده است که من می شناسم ،  این صفحه دارای محتوای نامناسب می باشد،  این یک شناسه‌ی دروغین است و این یک حساب تجاری می­باشد، در اینصورت حساب کاربری شما بلاک خواهد شد.

2-ارسال درخواست دوستی زیاد: اگر ارسالهای قبلی شما تایید نشده، مجدّد این کار را انجام ندهید، یا درصورتیکه تصمیم به ارسال دوباره دارید، ابتدا  از طریق گزارش کارکرد یا همون All activetes  تمام درخواست های بی پاسخ یا رد شده رو پس بگیرید و بعد درخواست جدید خود را  بفرستید.

3-سعی کنید مطالب جنجالی و یا توهین آمیز که حاوی مواردی چون، غیراخلاقی، سیاسی، مذهبی و..میباشد نگذارید.

4-یکی دیگر از دلایل اصلی بلاک کردن فیسبوک، واردشدن با چند حساب کاربری مشابه نظیر: آی پی،  سیستم،  مرورگر و.. میباشد، پس بهتر است در این مورد کمی احتیاط کنید.

5-تبلیغات همراه با لینک در حساب شخصی:  فیس بوک برای افرادی که قصد تجارت دارند پیشنهاد استفاده از صفحات تجاری را میدهد، به همین دلیل اگر مطالبی که در حساب کاربری خود دارید بیش از حد لینک سایت های دیگر در آنها وجود داشته باشد، امکان بلاک شدن شما نیز در فیسبوک افزایش پیدا میکند.

6-کامنت غیر اخلاقی:  گذاشتن کامنت غیر اخلاقی یا حاوی توهین و فحش، سبب میشود تا دیگر کاربران نظر شما را گزارش کنند یا صاحب مطلب حذف گردد و درصورتیکه این کار تکرار شود و به چند مورد برسد، درنهایت فیسبوک شما را بلاک خواهد کرد.

7-اگر برای مطالبی که شما مجاز به استفاده از آنها نیستید، زیاد کامنت بگذارید و یا حتی آنها را لایک کنید، احتمال بلاک شدنتان بالا می­رود.

8-ارسال مکرّر درخواست دوستی: سعی کنید فقط برای یکبار درخواست دوستی خود را ارسال کنید، زیرا در صورت تکرار این کار و قبول نکردن درخواست توسط فرد مقابل، شما بلاک خواهید شد.


مدت زمان مسدود شدن حساب کاربری چقدر می باشد ؟

زمان مشخصی ندارد و بیشتر به میزان تخلف صاحب حساب کاربری برمیگردد، اگر فعالیّت شما نقض قوانین را شامل شود به صورت دائم حساب کاربری شما غیر فعّال خواهد شد، دقّت کنید درصورتیکه فعالیّت شما زیاد مهم نباشد، فیس­بوک اجازه درخواست و کامنت گذاشتن را برای چند روز از شما میگیرد و از سوی دیگر اگر در حد میانه قانون را نقض کرده باشید بین 2 تا 30 روز در این بخش، دسترسی به حساب کاربری شما غیر فعّال می شود که تا پایان مدّت تعیین نباید کاری انجام بدهید، زیرا زمان باز شدن به تاخیر می­افتد.    

 

دسترسی به بسیاری از امکانات Facebook به دلیل وجود تحریم برای بسیاری از ایرانیان دچار محدودیت فراوانی است، از این رو 3gscard  به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید آنلاین و حضوری گیفت کارت Facebook را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است.

0