فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چگونه بدانیم فیسبوک چه اطلاعاتی از ما دارد؟


شبکه جهای فیسبوک

اطلاعات فیسبوک

فیسبوک با داشتن دو میلیارد کاربر فعّال ماهانه به راحتی میتواند یک‌ سوم جمعیّت جهان را تحت نظر بگیرد، شما در هر صورت باید بدانید که فیسبوک چه اطلاعاتی از شما را در اختیار دارد چه عضو فعّال باشید یا خیر، این برنامه در درجه اول برای اینکه بتواند تبلیغات مناسب کاربر را برایش ارسال کند، از اطلاعاتش استفاده می­نماید که البته ممکن است این کار از نظر برخی افراد نادرست و یا به عبارتی تجاوز به حریم خصوصی و از دید دیگران، پرداخت رایگان هزینه خدمات شرکت باشد، اگر میخواهید از اطلاعاتتان، استفاده تجاری نشود، شما میتوانید اکانت خود را بطور کامل حذف نمایید .

 

تنظیمات تبلیغات را چک کنید

اتظیمات فیسبوک

شما زمانیکه برای ثبت نام وارد صفحه فیسبوک میشوید، می­بایست تمام اطلّاعات خود را نظیر: نام خانوادگی، تحصیلات، سن و.. را وارد نمایید که باید گفت تمامی این ها به نوعی پیش پا افتاده هستند، سپس با ورود به این برنامه اجتماعی، اپلیکیشن فیسبوک تمام حرکات شما را زیر نظر میگیرد و بدین ترتیب اطلّاعاتی را از شما دریافت میکند، برای دانستن اینکه چه اطلاعاتی از شما کسب شده و محدود کردن دسترسی به آنها میتوانید به صفحه تنظیمات تبلیغات بروید و بر روی لینک (ad preferences) کلیک کرده تا وارد صفحه موردنظر شوید، اگر شما تمایلی به استفاده از این لینک نداشتید مراحل زیر را دنبال نمایید:

 

1-وارد اکانت خود شوید.

2-بر روی آیکون فلش که در سمت راست منوی ناوبری است، کلیک کنید.

3- از منوی باز شده، تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید و سپس تبلیغات (ads) را برگزینید.

4-سپس در این قسمت میتوانید اطلّاعات خود را که توسط فیسبوک دریافت شده، مشاهده نمایید، برای مثال بر روی Your information کلیک کنید تا ببینید وضعیت تأهل و شغل خود را با فیسبوک به اشتراک گذاشته‌اید یا خیر.

5-با انتخاب گزینه Your intrests  لیستی از علاقه مندی های خود را مشاهده خواهید کرد، از طریق همین صفحه میتوانید تعیین کنید که آیا فیسبوک برای مقاصد تجاری خود مجاز به استفاده از اطلّاعات شما هست یا خیر، با اشتراک گذاری اطلاعات مانند وضعیت تاهل، مانع از تبلیغات فیسبوک شوید و در صورت نگرانی بطور کلی، همه چیز خود را پاک نمایید.

 

این شرکت به منظور بهبود تجربه کاربری خود، اطلّاعات را از گوشی شما میگیرد و همه آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد، شما برای حذف برخی از مشخصات خود میتوانید با کلیک بر روی گزینه Edit Profile اقدام به این کار نمایید، توجّه داشته باشید که شما تنها قادر به پاک کردن بعضی از اطلّاعات خود همانند، اطلّاعات تحصیلی و یا شغلی هستید.

با استفاده از سرویس‌های شخص ثالث جستجو کنید

همانطور که در بالا توضیح دادیم فیسبوک با استفاده از الگوریتم های سری و محرمانه خود میتواند به اطلّاعات شما دسترسی پیدا کند، امّا جای نگرانی نیست، زیرا شما با بکارگرفتن ابزارهای شخص ثالث قادر هستید با توجّه به گزارش فعالیّت های اخیرتان ببینید که این برنامه چه اطلّاعاتی از شما بدست آورده ، Data Selfie یک افزونه کروم تئوریک میباشد که میتواند فعالیّت های شما را رصد کند و بطور تقریبی نشان بدهد که چه اطلاعاتی از شما کسب گردیده است.

چگونه بدانیم فیسبوک چه اطلاعاتی از ما دارد؟

 

برای استفاده از ابزارهای شخص ثالث میتوانید طبق مراحل زیر پیش بروید:

ابتدا برای دسترسی به اکانت خود به وبسایت Stalkscan  مراجعه کنید، با وارد کردن آدرس URL پروفایل فیسبوک خود در بالای صفحه، وبسایت بطور خودکار شروع به لیست کردن اطلّاعات دریافت شده توسط فیسبوک از رستوران­ها گرفته تا تمام ویدئوهایی که در آن تگ شده­اید و یا لایک نموده­اید، می­کند، البته این کار از طریق وبسایت Intel Techniques نیز امکانپذیر است.

نکته:توجّه داشته باشید که این وبسایت ها میتوانند فقط اطلّاعات سطحی را به شما بدهند و قدرتی مانند الگوریتم های پیشرفته فیسبوک ندارند.

 

 

غیر فعّال کردن موقعیت و رصد وب‌گردی

چگونه بدانیم فیسبوک چه اطلاعاتی از ما دارد؟

غیر از مشخصاتی که شما خودتان به فیسبوک می­دهید، این اپلیکیشن یک نوع سومی از داده هایتان را که ارزش بالایی دارد، شامل اطلّاعات موقعیت مکانی و وب گردی شما در سایت های دیگر را بررسی میکند، البته در اختیار داشتن موقعیت مکانی برای فسبوک میتواند برای کاربر هم مفید باشد زیرا با استفاده از آن میتوان به اطلّاعات مربوط به رستوران ها، مغازه ها و... دست یافت.

 

اجازه دادن به فیسبوک برای در اختیار داشتن موقعیت مکانی شما می‌تواند مفید باشد

چگونه بدانیم فیسبوک چه اطلاعاتی از ما دارد؟

با در اختیار داشتن موقعیت مکانی شما توسط فیسبوک، این اپلیکیشن میتواند با توجه به نوع رفتار شما در آن سایت، اطلّاعات زیادی را بدست آورد، امّا هیچ وقت بطور دقیق نمیتوان گفت این شرکت های تبلیغاتی چه اطلّاعاتی از شما را جمع آوری میکنند.

شما با رفتن به قسمت تنظیمات و انتخاب گزینه  Ad Settings و سپس غیرفعّال کردن  Ads based on your use of websites and aps  میتوانید از دسترسی فیسبوک به موقعیت مکانی خود جلوگیری کنید، همچنین هنگام ثبت­نام در این برنامه باید حواستان باشد که چه اطلّاعاتی را بصورت مستقیم و یا غیرمستقیم به اشتراک میگذارید.

0