فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

اضافه شدن قابلیت Meet Now به اسکایپ در بروزرسانی جدید این پیام‌رسان


اسکایپ در آیفون

طبق نتایج به دست آمده برنامه اسکایپ به عنوان یکی از پلتفرم های پرکاربرد هر بار با بروزرسانی های جدید خود، باعث بهبود بخش های مختلف برنامه می­شود، به تازگی مایکروسافت قابلیت های جدیدی به این برنامه اضافه کرده که ازجمله آنها میتوان به ویژگی Meet Now اشاره کرد، 3GS card قصد دارد تا در این مقاله به بررسی این قابلیت ها بپردازد.

 

قابلیت Meet Now چیست؟

مایکروسافت در اخرین بروزرسانی خود ویژگی Meet Now را برای هر دو نسخه رایانه و گوشی های موبایل هوشمند اضافه کرد، Meet Now این اجازه را به شما می­دهد تا علاوه بر مخاطبانی که اکانت این برنامه را دارند، با سایر افرادی که حتی حساب کاربری دراسکایپ ندارند، تماس برقرار کنید و انها را به جلسات مجازی خود دعوت نمایید.

 قابلیت Meet Now در اسکایپ

شما نیز می­توانید با برگزاری یک جلسه مجازی، با اشتراک گذاری لینک گروه، دوستان و سایر کسانی که دوست دارید در کنفرانس شما حضور داشته باشند را دعوت کنید، البته باید گفت که مایکروسافت هنوز در حال بروزرسانی این ویژگی برای کاربران اندروید و IOS می­باشد، به همین خاطر بهتر است برای فعال شدن این قابلیت کمی منتظر بمانید.

 

جدیدترین قابلیت‌های اضافه شده به اسکایپ

مایکروسافت در تلاش است تا در بروزرسانی های خود علاوه بر افزودن قابلیت Meet Now، ویژگی های جذاب دیگری به برنامه خود اضافه کند، پیشرفت‌های شخصی‌سازی عکس و فیلم  و قابلیت اسکن و ارسال سند از جمله تغییرات جدید ایجاد شده در بخش عملکرد دوربین کاربران اندرویدی می­باشد، همچنین این شرکت برای تمام مشکلاتی که پس از نصب برای این نسخه به وجود می آمد، راه حل هایی را ارائه داده تا این نرم افزار را یک برنامه قدرتمند و پایدار جلوه دهد.

0