فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

نرم افزار پیام رسان اسکایپ و ویژگی های بسیار آن


 اسکایپ

اسکایپ چیست؟

این نرم افزار ساخته شرکت مایکروسافت است که با اتّصال به اینترنت به کاربران خود اجازه می­دهد با یکدیگر تماس های صوتی و تصویری با هزینه های بسیار کم برقرار کنند، این برنامه یک سرویس VoIP می­باشد که بصورت نامحدود این امکان را برای افراد فراهم می­کند تا از طریق مرورگر، تلفن همراه و کامپیوتر با دیگران به ارتباط بپردازند.

خرید گیفت کارت اسکایپ

امروزه بیشتر کاربران در سطح جهان برای برقراری ارتباط از برنامه پرطرفدار اسکایپ استفاده می­کنند، شما نیز با تهیه گیفت کارت اسکایپ می­توانید از امکانت مختلف آن نظیر: پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدئو کنفرانس، پست صوتی، مدیریت حضور به صورت پیشرفته (نمایش آنلاین/ آفلاین/ نامرئی بودن)، ابزارهای ارتباطی و... بهره­مند شوید.

 

اپلیکیشن اسکایپ

در ابتدا این برنامه برای کاربران ویندوز و مک طراحی شد، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و از همه مهمتر استقبال مردم، مایکروسافت تصمیم گرفت تا نسخه این برنامه را برای کاربران اندروید وIOS نیز عرضه کند، هم اکنون این نرم افزار به دلیل برخورداری از ویژگی های مختلف، روز به روز در حال رشد است، ترجمه همزمان یکی از قابلیت های جدید این برنامه می­باشد که به افرادی که دو زبان مختلف دارند کمک می­کند تا با ترجمه صحبت­های یکدیگر را متوّجه شوند.

 

حریم خصوصی در سرویس اسکایپ

اسکایپ کامپیوتر

یکی از ویژگی های برنامه اسکایپ، امکان تنظیمات دستی حریم خصوصی است، بدین ترتیب افراد می­توانند برای جلوگیری از تماس های مزاحم  مراحل زیر را طی کنند:

1-ابتدا روی منو کلیک کرده و برای وارد شدن به بخش تنظیمات روی گزینه Settings کلیک کنید.

2- در این قسمت روی گزینه های Allow IMs from  و Receive calls from کلیک کنید تا روی حالت Contacts only قرار بگیرند.

3- در صورت تمایل می­توانید برای مخفی نگه داشتن اطلاعاتی مانند سن، جنسیت و...چک مارک گزینه Allow Microsoft targeted ads را غیرفعال نمایید.

 

اسکایپ و سیستم عامل‌ های تحت پوشش آن

شما برای نصب برنامه اسکایپ می­توانید از سایر سیستم عامل ها همچون: ویندوز، مک، اندروید، بلک بری، لینوکس و IOS استفاده کنید.

skype

اسکایپ چه خدماتی را رایگان ارائه می کند ؟

تماس با کاربرانی که عضو اسکایپ هستند، تماس با شماره های رایگان، تماس صوتی گروهی و تصویری از جمله خدمات رایگان این نرم افزار به شمار می­رود.

0