فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

آشنایی با اسکایپ business یا تجارت


اسکایپ تجاری

اسکایپ سازمانی یا Skype for Business 

نسخه جدیدی از برنامه Microsoft Lync است. بعد از ارایه نسخه lync 2013 مایکروسافت نام این نرم افزار را به Skype for Business تغییر داد، همانطور که میدانید شرکت مایکروسافت چندی پیش برنامه اسکایپ را که یک سرویس تعاملی برای تماس صوتی و تصویری در سرتاسر دنیاست، خریداری کرد.

 

کاربران با استفاده از نرم افزار اسکایپ می­توانند در صورت داشتن ID فرد مورد نظر با او تماس صوتی و تصویری برقرار کنند، با خرید این برنامه از مایکروسافت، این اجازه را دارید که ویدئو کنفرانس تشکیل دهید و جلسات خود را بصورت مجازی برگزار نمایید، این سرویس شباهت زیادی به Microsoft Lync دارد با این تفاوت که اسکایپ یک برنامه عمومی و جهانی بوده ولی Lync یک نرم افزار سازمانی می­باشد که مایکروسافت به تازگی نام آن را به Skype for Business تغییر داده است.

 

skype for business

نرم افزاری است که در کلود اورست ارائه می­شود و شما می­توانید  با استفاده از این سرویس ابری بین همکاران مجموعه خود صرف نظر از مکان فیزیکی یا موقعیت زمانی آنها تماس صوتی و تصویری برقرار کنید، برای مثال شما این اجازه را دارید که در صورت نبود مدیر یک مجموعه برای تشکیل یک جلسه آموزشی با او در هر کجای دنیا که باشد از طریق اسکایپ سازمانی تماس بگیرید، بدین ترتیب او میتواند با مشاهده کنفرانس، شما را در طول برنامه همراهی کرده و در صورت نیاز به آسانی فایل هایی را برای شما ارسال نماید.

skype for business

مزیت اسکایپ سازمانی بر اسکایپ چیست؟

به خاطر شباهت زیادی که بین برنامه اسکایپ و اسکایپ سازمانی وجود دارد، معمولاً این سوال پیش می آید که چرا از نسخه رایگان این برنامه استفاده نمی­شود؟ اکنون از نظر مقایسه میتوان این مثال را زد که با وجود سرویس های ایمیلی مانند جیمیل و یاهو که رایگان هستند، چرا به سرواغ سرویس ایمیل با دامنه اختصاصی یا به عبارتی همان سرویس ایمیل سازمانی می رویم؟ پاسخ را به شما واگذار می کنیم.

 

از زاویه دیگر باید گفت که نسخه عمومی اسکایپ کاملا رایگان نیست و بخش رایگان آن هم کیفیت پایینی دارد، ولی نسخه اسکایپ سازمانی به دلیل قرار داشتن در سرویس ابری، علاوه بر اینکه به شما اجازه کنترل و مدیریت تعاملات را می­دهد، از سوابق آنها نیز محفاظت می­کند.

0