فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

۷ مورد شگفت‌انگیز که درباره اسکایپ باید بدانید


skype

7 چیز که باید درمورد اسکایپ بدانید

اسکایپ با برخورداری از قابلیت های هوشمند، طراحی ساده و کاربرپسند، یکی از بهترین برنامه ها برای اجرای ویدئو کنفرانس است، این پلتفرم از سال 2003 در تلاش است تا همواره بهترین ابزارها را به برنامه خود اضافه کند، به همین خاطر بسیاری از مشتریان،دوستان و... برای برقراری ارتباط این برنامه را مورد استفاده قرار می­دهند، در حال حاضر این برنامه بیش از 300 میلیون کاربر در سرتاسرجهان دارد و علاوه بر ویژگی­هایی همچون تماس آنلاین و پیام لحظه­ای کاربردهای دیگری دارد که در ادامه مقاله به انها خواهیم پرداخت.

1-به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش با دیگران

با استفاده از اسکایپ می­توانید صفحه نمایش سیستم خود را با شخصی که در ارتباط هستید برای موضوعاتی مانند عیب یابی یا آموزش به فرد دیگر با همکار، رئیس یا اعضا خانواده به اشتراک بگذارید، برای این کار باید روی آیکون “+” در حین مکالمه کلیک کنید.

استراگ گذاری صفحه نمایش

2- اشتراک گذاری سایر فایل ها

شما می­توانید انواع فایل ها را با فرمت عکس،ویدئو،PDF و..با دوستان و خانواده خود به اشراک بگذارید، یکی از ویژگیهای استفاده از این قابلیت، محدود نبودن اندازه فایل است، بدین ترتیب به راحتی با کشیدن فایل و رها کردن آن در پنجره کاربر یا از طریق گیره کاغذی که در صفحه وجود دارد، سایر فایل های خود را share کنید.

اسکایپ

3-می‌توانید با اسکایپ پیامک بزنید.

شما با پرداخت هزینه ای بسیار کم میتوانید به افراد موردنظر در سرتاسر دنیا پیامک بزنید برای این کار کافیست روی نام فرد کلیک راست کرده و گزینه “Send SMS Message” را انتخاب کنید، پس از نوشتن پیام در پنجره گفتگو آن را ارسال نمایید.

تنظیمات اسکایپ

4-می‌توانید از قابلیت انتقال تماس استفاده کنید.

یکی از ویژگی های برنامه اسکایپ که هزینه­ای هم ندارد، استفاده از قابلیت انتقال تماس یا دایورت است، البته در صورتیکه اسکایپ به اسکایپ باشد اگرنه برای انتقال تماس به شماره همراه خود باید حساب اسکایپ شما اعتبار داشته باشد، زیرا برای هر تماسی که منتقل می­شود باید هزینه پرداخت کنید درست همانند هزینه استاندارد یک تماس از اسکایپ به شماره تلفن همراه یا ثابت، برای فعال نمودن این قابلیت باید از منو بالا روی  “Tools” کلیک کرده و از منو باز شده گزینه “Option” را انتخاب نمایید، با نمایش پنجره جدید روی صفحه، گزینه “Calls” را فشار دهید و بعد  “Call Forwarding” را بزنید.

ویرایش پیام در اسکایپ

5-می‌توانید پیام‌های ارسالی را ویرایش کنید.

ممکن است گاهی اوقات پیام هایی که ارسال می­کنید مشکل تایپی داشته باشند یا کلمه­ای را اشتباه نوشته باشید، اسکایپ این قابلیت را به شما می­دهد تا پیام های خود را مجدّد ویرایش نمایید، برای این کار باید دکمه پیکان را به سمت بالا فشار دهید تا متن پیام در پنجره گفتگو ظاهر شود، اکنون می­توانید پیام خود را اصلاح کرده و دوباره بفرستید، همانطور که می­بیند پیام جدید شما جایگزین نوشته قبلی شده است.

۷ مورد شگفت‌انگیز که درباره اسکایپ باید بدانید

6-می‌توانید شکلک و ایموجی‌های مخفی بفرستید.

یکی از راه های سرگرم کننده در حین چت، فرستادن شکلک یا ایموجی هایی است که مخفی بوده و در فهرست وجود ندارند، برای استفاده می­توانید کد دستور آنها را در پنجره گفتگو خود وارد کرده و آنها را در سایت رسمی اسکایپ پیدا کنید.

چت اسکایپ

7-می‌توانید سابقه چت خود را پاک کنید.

برای پاک کردن سابقه چت خود در اسکایپ باید به قسمت تنظیمات پیشرفته “IM Settings” مراجعه کنید سپس گزینه پاک کردن تاریخچه را انتخاب نمایید، توّجه داشته باشید که اسکایپ برنامه ای است که میتواند روی هر سیستم عاملی همچون: Mac، ویندوز، اندروید و iOS اجرا شود.

اسکایپ

0