فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

اپل موزیک یا اسپاتیفای ، مسئله این است


اپل موزیک یا اسپاتیفای ؟

apple music یا spotify

 

این روزها بحث انتخاب یکی از این دو سرویس موزیک محبوب بسیار داغ است. ما در اینجا می خواهیم یک بررسی کامل و جامع از این دو سرویس موزیک داشته باشیم. با مقایسه کامل اسپاتیفای و اپل موزیک می توانید به راحتی سرویس موزیک مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید

روزی که اپل موزیک معرفی شد

در روزی که سانفرانسیسکو  میزبان کنفرانس توسعه دهندگان کمپانی اپل بود شاهد یک خبر بسیار خوب برای دوست داران موزیک بود.

اپل به همه اعلام کرد که بزودی سرویس آنلاین موسیقی خواهد ساخت که 100 میلیون کاربر دارد شاید این حرف کمی جاه طلبانه به نظر می رسید اما همه این را می دانستند که از این شرکت هیچ چیز بعید نیست حال چندیست که اپل موزیک سرویس پخش موزیک خود را معرفی کرده و الحق و الانصاف که باید گفت سرویس بسیار بزرگ و قابل مقایسه ای با غول هایی همچون spotify radio rhapsody است.

اپل موزیک یا اسپاتیفای انتخاب شما کدام است؟

ما در اینجا می خواهیم مقایسه ای داشته باشیم بین Apple music  و Spotify  و ببینیم که واقعا کدامیک از دیگری گوی سبقت را در زمینه موزیک و موسیقی ربوده است.

در ابتدا بهتر است هزینه ماهانه هر یک را حساب کنیم .

هزینه سرویس اپل موزیک در یک ماه 9.99 دلار است که این موضوع در مورد اسپاتیفای هم صدق می کند ، پس هزینه ماهانه هر دو سرویس کاملا برابر است.

اگر بخواهیم از امکانات رایگان این دو سرویس بگوییم باید گفت که در این زمینه اپل موفق تر عمل کرده. اپل دارای امکانات رایگان نامحدود است در حالی که امکانات رایگان اسپاتیفای گاها با تبلیغات آزار دهنده همراه است.

در بخش بزرگی کتابخانه موسیقی که بخش بسیار مهمی هم است اسپاتیفای موفق تر عمل کرده به گونه ای که کتابخانه موسیقی اسپاتیفای بیش از سی میلیون موزیک دارد در حالی که اپل از این میزان بیشتر نیست.

مدت تریال رایگان ، مورد بعدی است که می خواهیم مقایسه کنیم.

در این زمینه اپل کار هوشمندانه ای انجام داده و سه ماه مدت تریال رایگان به کاربران خود می دهد در حالی که مدت تریال رایگان برای اسپاتیفای فقط 30 روز است، این مورد می تواند کاربران زیادی را به سمت Apple music بکشاند.

قابلیت گوش دادن آفلاین یکی از قابلیت هایی است که بسیاری از کاربران به آن علاقه مند هستند از این رو این دو شرکت قابلیت گوش دادن آفلاین را برای کاربرانشان فراهم کرده اند که هر دو این شرکت ها نیز در قبال این قابلیت حق عضویت می گیرند.

مقایسه اپل موزیک و اسپاتیفای

این دو شرکت به وسیله چه سرویس هایی در دسترس قرار می گیرند؟

  • اول از Apple شروع کنیم : اپل با ios ، ویندوز ، مک ، اندروید در دسترس خواهد بود.
  • و اما spotify : با ویندوز ، مک ، پلی استیشن 4 ، اندروید ، ios  و ویندوز فون در دسترس می باشد.

کدامیک کاتالوگ موسیقی کامل تری دارند؟

یک سرویس پخش موسیقی در صورتی می تواند موفق باشد که کاتالوگ موسیقی کامل و پر و پیمانی داشته باشد و به نظر می رسد که هم Apple music و هم Spotify در این زمینه عالی عمل کرده اند چرا که هر دو این سرویس ها هر کدام دارای 30 میلیون آهنگ مختلف هستند.

هر چند اپل به تازگی اعلام کرده است که به زودی تعداد زیادی آهنگ و قطعه موسیقی جدید از هنرمندان نو ظهور منتشر می کند.

کاتالوگ موسیقی اپل موزیک که دارای نام apple music library است از iTunes موسیقی های خود را دریافت می کند. این کار باعث می شود که قبل از خریدن هر آهنگی از iTunes بتوانید آن را در اپل موزیک گوش دهید .

اپل موزیک و اسپاتیفای این اجازه را نیز به شما می دهند که کاتالوگ های پخش موسیقی از موزیک های شخصی خود بسازید.

رادیو در اپل و رادیو اسپاتیفای

رادیو در اپل و رادیو اسپاتیفای

اما قابلیت بعدی که هر دو این سیستم ها از آن بهره می برند قابلیت گوش دادن به رادیو است. اما هر دو این شرکت ها در این زمینه با تفاوت هایی نسبت به هم کار می کنند.

Apple music دارای یک ایستگاه رادیو زنده است که از شهرهای نیویورک ، لندن و لس آنجلس با نام Beats 1 پخش می شود که در نقطه مقابل Spotify هیچگونه رادیو زنده ای ندارد .

ولی Spotify یک قابلیت بسیار خوب دارد که به وسیله آن می توانید ایستگاه های رادیو را طبق نام هنرمند محبوبتان، ژانر مورد علاقه تان و یا پلی لیست ایجاد کنید و بعد از آن آهنگ هایی که به سلیقه شما شبیه هستند توسط  Spotify به لیست شما اضافه می شوند .

همچنین شما از طریق آرایی که به آهنگ های مورد علاقه خود می دهید کمک می کنید تا Spotify سلیقه شما را درک کند و آهنگ های مورد علاقه تان را اضافه کند.

اکنون شما انتخاب کنید : اپل موزیک یا اسپاتیفای ؟!

0