فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

آموزش فعالسازی یا ثبت نام در اسپاتیفای


spotify music

spotify یک سرویس آنلاین موسیقی است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا بدون آن که نگران پر شدن حافظه تلفن همراه خود باشند، به هر آهنگی از هر خواننده ای در سراسر جهان گوش داده بدون آن که نگران پر شدن حافظه تلفن همراه خود باشند. این سرویس دارای نسخه‌های رایگان و پولی است که آن‌ها را نام‌های Spotify Free و Premium می‌شناسند. نسخه رایگان دارای تبلیغات گاه و بی‌گاه است در حالی که نسخه رایگان نه تنها این مشکل را نداشته، بلکه قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به نسخه رایگان دارد.

برای عضویت در spotify  کافیست وارد سایت آن شده و با استفاده از ایمیل و یا اکانت فیس‌بوک خود عضو شوید. در صورتی که از طریق فیس‌بوک نسبت به عضویت در این سرویس اقدام کنید، می‌توانید آلبوم‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. درصورتی که پا پرداخت مبلغی اکانت Premium را تهیه کنید، می‌توانید از قابلیت‌هایی نظیر پخش آفلاین موسیقی در دسکتاپ و گوشی، بهره‌بردن از کیفیت‌های بهتر و ... استفاده نمایید.

 

فعالسازی یا ثبت نام در اسپاتیفای

همانطور که پیشتر گفتیم، شما می‌توانید با مراجعه به سایت spotify از طریق ایمیل و اکانت فیس‌بوک خود در آن عضو شوید.

صفحه عضویت در اسپاتیفای

  • روش عضویت با اکانت فیس‌بوک

وارد سایت spotify شده و به قسمت ثبت نام مراجعه نماییدبه محض انتخاب گزینه SIGN UP WITH FACEBOOK، سیستم وارد فیسبوک شده و ثبت نام شما تکمیل می‌گردد. اگر این کار انجام نشد، در حالت دوم سیستم وارد یک صفحه جدید شده و از شما نام کاربردی و رمز اکانت فیسبوک‌تان را می‌خواهد که با وارد کردن آن‌، ثبت‌نام شما انجام می‌گیرد.

عضویت در اسپاتیفای با فیسبوک

  • روش عضویت با ایمیل

در صورتی که بخواهید با ایمیل خود اکانت بسازید، نیاز است اطلاعاتی نظیر نام کاربری، رمز، آدرس ایمیل، تاریخ تولد میلادی و جنسیت خود را وارد کرده و فرم را ارسال نمایید، سپس یک ایمیل تایید برای شما ارسال می‌گردد که با کلیک بر روی لینک آن، اکانت اسپاتیفای شما فعال خواهد شد.

عضویت در اسپاتیفای با ایمیل

پس از انجام فرآیند ثبت نام، نیاز است وارد اپلیکشین آن شوید. در صورتی که سیستم عامل تلفن همراه شما android بوده از گوگل استور و اگر کاربر ios هستید، می‌توانید اپلیکشین spotify را از app store دانلود کنید. پس از نصب اپلیکشین می‌بایست نحوه ورود خود را بر اساس روشی که ثبت‌نام کرده‌اید (فیسبوک یا ایمیل) انتخاب و اطلاعات را وارد نمایید. اسپاتیفای هنگام اولین ورود و همچنین هر دو هفته یک‌بار، موقعیت مکانی شما را بررسی می‌کنید تا درصورتی که از منطقه‌ای خارج از محدوده تحت پشتیبانی نظیر ایران هستید، دسترسی شما را ببندد و شما با این ارور مواجه می‌شوید.

بهترین راه برای رفع این مشکل استفاده از فیلترشکن و VPN می‌باشد. یکی از پیشنهادات ما استفاده از نرم‌افزار DNS ONE است.

 

آشنایی با بخش Your Library در اسپاتیفای

تمام چیزهایی که در اسپاتیفای ذخیره کرده‌اید در این بخش قرار می‌گیرند. مواردی نظیر: لیست‌های پخش، ایستگاه‌های رادیویی، موسیقی‌های دانلود شده، لیست هنرمندان، آلبوم‌ها و آهنگ‌هایی که اخیرا پخش شده اند. جالب است بدانید لیست آهنگ‌های ذخیره شده با آهنگ‌های پخش شده تفاوت دارد. آهنگ‌های ذخیره شده صرفا نشانه‌گذاری شده اند و قابلیت پخش آفلاین ندارند.

0