فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

تابستان امسال؛افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل !


فروشگاه گوگل

مانند Apple Store، اما برای محصولات  Google

فروشگاه جدید در چلسی قرار خواهدداشت، به عنوان بخشی از محوطه‌ی دانشگاه Google در این محله (دفتر مرکزی شرکت در نیویورک در این مکان واقع شده‌است). Google Store محصولات مختلف  این شرکت را به نمایش می‌گذارد که امکان خرید آن‌ها نیز فراهم خواهدبود: گوشی‌های Pixel ، دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند Nest ، ردیاب‌های Fitbit ، Pixelbooks  و موارد دیگر. همچنین مشتریان می‌توانند محصولات را از طریق فروشگاه‌های آنلاین Google سفارش دهند و آن‌ها را به صورت حضوری در محل Google Store  تحویل بگیرند. گوگل پیش از این فروشگاه‌های کوچک و غرفه‌هایی را برای فروش محصولات خود آزمایش کرده‌است، اما خبر افتتاح این فروشگاه فصلی نوین برای ایجاد این فضاهای فیزیکی خواهدبود.

 

"مکانی برای امتحان و خرید ابزارهای Google"

فروشگاه گوگل

البته صحبت از افتتاح این خرده‌فروشی گوگل بدون ذکر فروشگاه‌های Apple Apple غیرممکن است، به نظر می‌رسد گوگل چیزهایی بیش از چند ایده را از آنها وام گرفته‌است.

مانند فروشگاه اپل، فروشگاه جدید گوگل نحوه‌ی همکاری محصولات گوگل با یکدیگر را به نمایش می‌گذارد، کارشناسان فروشگاه را برای عیب‌یابی‌، کمک به ساختن مجموعه‌هایی از این محصولات، تعمیرات و کارگاه‌های آموزشی برای استفاده‌ی بهینه از محصولات و خدمات گوگل .

گوگل همچنین خاطرنشان کرد که اگرچه فروشگاه جدید به مشتریان این امکان را می‌دهد تا سخت افزارهای مختلفی را آزمایش کنند، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 در زمان راه‌اندازی فروشگاه، همچنان احتیاط را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد. این اقدامات شامل محدود کردن تعداد مشتری، نظافت منظم فروشگاه و الزام استفاده از ماسک برای بازدیدکنندگان، رعایت فاصله‌ی اجتماعی از یكدیگر و استفاده از ضد عفونی كننده‌ی دست هنگام حضور در فروشگاه است.

فروشگاه Google در چلسی قرار است در تابستان تابستان برای عموم باز شود. گوگل هنوز اعلام نکرده‌است که فراتر از یک مکان واحد خواهد بود یا خیر اما احتمالاً در صورت موفقیت این فروشگاه اولین مکان از این مجموغه خواهدبود.

0