فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

کانکت شدن به اکانت گوگل و بارگذاری مجدد دهکده در بازی کلش


کلش آو کلنز

 

خرید در کلش آو کلنز

در این آموزش کوتاه و تصویری یاد می گیرید که اگر بازی خود را قبلا Save  کرده اید و حالا بازی را پاک کرده اید ، چگونه دوباره آن بازی قبلی را که تا مراحلی پیش رفته بوده ایم دوباره ادامه بدهیم و دوباره از مرحله آغازین شروع نکنیم ! و البته لازمه این کار هم این است که قبلا بازی را ذخیره کرده باشیم !

برای این کار، ابتدا باید داخل منوی تنظیمات رفته و در قسمت Account کلیک کرده و Google Account خود را به روی گوشی Set نمایید .

تنظیمات اندروید

بخش حساب های اندروید

حساب های اندروید

اکانت جدید

در این مرحله یوزر و پسورد جیمیل خود را وارد کرده و صبر نمایید تا کانکت شود و در قسمت google اضافه گردد.

صفحه لاگین اکانت

سپس بازی را Load کرده داخل منوی setting رفته، روی آن کلیک کنید، اگر گزینه Google sign in قرمز باشد نشانه این است که Account شما به بازی connect نیست. به دلیل تحریم ها و تشخیص IP ایران، کاربران ایرانی در این قسمت دچار مشکل هستند، لذا استفاده از V*p*n می تواند شما را در این امر یاری دهد. در این صورت اگر به روی گوشی خود V*p*n دارید بازی را باز گذاشته و در همان حال V*p*n خود را Load نموده و دوباره به بازی برگردید و مجدداً از همان مسیر Setting روی گزینه Google sign in کلیک نمایید. این بار گوگل، IP شما را رد نکرده و به شما اجازه Connect شدن خواهد داد !

صفحه تنظیمات کلش آو کلنز

نکته مهم :

در بعضی مواقع نیز هنگام کانکت شدن به بازی و Google sign in شدن ، می بینید که هیچ اتفاقی نمی افتد ! و همانطور در مرحله اول باقی مانده است ، در این جور مواقع بعد از Sign In شدن به گوگل ، بازی را رها کنید و حدود ۱۰ دقیقه یا بیشتر منتظر بمانید تا بازی شما را شناسایی نماید ، در این هنگام بعد از شناسایی شما می بینید که پنجره Load بازی باز می شود که با OK کردن بازی در کلش آف کلنز ، بازی دوباره از همان مرحله قدیمی که می خواستید ، شروع می شود.

این هم تجربه یکی از بازیکنان که ممکن است مشکل شما هم باشد !

دیشب تصمیم گرفتم گوشیمو ورژن اندرویدشو ارتقاء بدم برای همین به ۴٫۲٫۱ آپدیتش کردم اما فکر اینکه بعد اکانت کلش آف کلنز را درست برگردانم توی ذهنم بود

خوب قبل از هر چیز حتما اکانتتون را با گوگل پلاس سینک کنید یا همان جیمیلتون و مطمئن بشید سینک شده حتی برای آسوده خاطر بودن با اکانت فیسبوکتون نیز بازی را سینک کنید پس حتما مطمئن بشید بازی سینک شده بعد آپدیت کنید.

حال به فرض شما ورژن اندرویده گوشی را ارتقا دادید و گوشی صفره و یا به همان حالت اول کارخانه برگشته است …

ابتدا نرم افزار گوگل پلی سرویس Google play service را نصب کنید سپس درآن آنلاین شوید سپس نرم افزار Gmail را نصب نموده و اکانت خود را در آن آنلاین کنید و در مرحله اخر نرم افزار +G یا همان گوگل پلاس +Google را نصب نمایید و در ان با اکانتتان آنلاین شوید

0