فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

گوگل با تغییرات جدید اندروید 12، وجهه اپل را نابود می کند.


گوگل پلی در برابر اپل

هدف؛ استفاده کاربران از فروشگاه های برنامه ی شخص ثالث

Google  در تلاش است تا کاربران Android بتوانند راحت تر فروشگاه‌های برنامه‌ی متفاوت را بر روی دستگاه های خود نصب کنند. این به‌روزرسانی که با Android 12 عرضه می‌شود امکان نصب و به روزرسانی برنامه ها بدون نیاز به اجازه گرفتن از کاربر را برای فروشگاه های شخص ثالث فراهم می کند. سعی بر این است که اندروید برای افرادی که می‌خواهند از فروشگاهی به جز Play store استفاده کنند یا یک فروشگاه برنامه‌ی جایگزین را برای استفاده های خاص نصب کنند، کار اندکی راحت‌تر باشد.

گوگل پلی در برابر اپل

سخت است که از اتفاقاتی که در هم اکنون در دادگاه Apple و Epic Games رخ می‌دهد چشم‌پوشی کنیم. اپل به دلیل این که به اپیک اجازه نمی‌دهد تا تمام پول خریدهای درون برنامه‌ای را برای خودش حفظ کند، مورد انتقاد قرار گرفته‌است. وکلا همچنین در دادگاه در مورد عدم اجازه‌ دادن اپل به حضور فروشگاه های شخص ثالث بحث کرده اند. Epic همچنین با گوگل به دلیل مشکلاتی مشابه اختلاف دارد، بنابراین ممکن است در آینده نیز  باعث برخی انتقادها شود.

اگر گوگل قصد دارد این فروشگاه های شخص ثالث را به رسمیت بشناسد، شاید فشار بیشتری به اپل وارد شود. بسته به حکم دادگاه، آیا این مسئله می‌تواند همان خواسته‌ی مطلوب در نتیجه‌ی دادگاه باشد؟ گفتن این مسئله دشوار است اما هر تصمیمی که گرفته‌شود تأثیرات گسترده‌ای روی تمامی شرکت‌های سخت‌افزاری از جمله سونی و مایکروسافت خواهدداشت. شرکت‌هایی که هر دو کنسول‌های خود را قفل کرده‌اند تا فقط از فروشگاه برنامه‌ی اختصاصی خود استفاده‌کنند.

فروشگاه‌های برنامه‌ی شخص ثالث همیشه گزینه‌های متفاوتی را در گوشی‌های اندرویدی در دسترس قرار داده‌اند. ممکن است فروشگاه آمازون یا فروشگاه دیگری را نصب کرده‌باشید. بسته به این که چه کسی آن ها را تولید می‌کند، خطرات می‌تواند از سطح نسبتا جزئی تا استفاده از تلفن شما برای استخراج رمزارز در حالی که از گوشیتان استفاده نمی‌کنید، متفاوت باشد.

اگرچه این یک دور زدن امنیتی نخواهدبود. کاربران باید موافقت کنند که این فروشگاه‌ها بدون اجازه برنامه‌های خود را به‌روز کنند. همچنین ممکن‌است Google با هدف کاهش خطرات موجود برای کاربران، برنامه‌ای برای بررسی این فروشگاه ها توسط تیم‌های داخلی خود را نیز داشته‌باشد.

0