فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

روش های کسب درآمد از گوگل پلی


روش های کسب درآمد از گوگل پلی

 از دو روش زیر میتوانید از گوگل پلی به درآمد دلاری برسید:

کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس

گوگل ادسنس

گوگل ادسنس ابزاری شبیه گوگل ادوردز میباشد که شما از طریق تبلیغات آنلاین میتوانید درآمد کسب کنید، امّا با یک رویکرد متفاوت به این شکل که شما با استفاده از این برنامه و یک سایت زبان خارجی تبلیغات از سایت های مختلف پذیرفته و در سایت خود قرار میدهید، البته گوگل ادسنس تنها قابل استفاده برای سایت نیست و شما میتوانید از برنامه هایی که برای سیستم عامل های اندروید نوشته اید هم کسب درآمد داشته باشید به این صورت که تبلیغات را پذیرفته و در اپلیکیشن خود نمایش میدهید.

شما اگر در زمینه برنامه نویسی اندروید مهارت داشته باشید به راحتی میتوانید از این تکنیک برای کسب درآمد خود استفاده کنید، ولی این نکته را فراموش نکنید که هدف شما زمانی به نتیجه خواهد رسید که اپلیکیشن شما در گوگل پلی از رتبه بالایی برخوردار باشد.

 

کسب درآمد از طریق اپلیکیشن نویسی

اپلیکیشن نویسی

یکی از ساده ترین روش ها در کسب درآمد از گوگل پلی تخصّص در برنامه نویسی است، با توجّه به محدودیت های زیاد این برنامه در ios بیشتر افرادی که  به دنبال کسب درآمد دلاری هستند، برنامه نویسی اندروید انتخاب میکنند زیرا با استفاده از یک اکانت دولوپر گوگل و رعایت قوانین انتشار برنامه در این پلتفرم، به راحتی می توانند درآمدشان را افزایش دهند.

 

نقد کردن درآمد ارزی

درآمد ارزی

زمانیکه یکی از روش های بالا را استفاده کردید، به بخش نقدکردن درآمدی خواهید رسید، امّا باید گفت با توجّه به تحریم هایی که علیه ایران داریم، امکان استفاده از ارز خارجی در داخل کشور وجود ندارد و باید حتماً آنها را به ریال تبدیل کنیم و سپس به حساب بانکی خود انتقال دهیم.

0