فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

پردانلودترین بازی‌های گوگل پلی


بازی بتل گرند

بعد از گذشت 6سال از راه اندازی گوگل پلی ، اکنون نزدیک به 4 میلیون اپلیکیشن اندروید در آن منتشر  شده است که از بین آنها، پردانلودترین بازی‌های گوگل‌پلی مربوط به سبک ورزشی و اکشن میباشد.

اما در سری مقالات پردانلودترین بازی‌های گوگل پلی این بار ذره بین به دست گرفته‌ایم و برای هر سبک، نگاهی به محبوب‌ترین آثار انداخته‌ایم البته پیش از مطالعه مطلب، بد نیست اضافه کنیم که بعضی بازی‌ها ممکن است از لحاظ سبکی با آن استانداردهایی که در ذهن داریم متفاوت باشند.

مثلاً Piano Tiles 2 عنوانی موزیکال است ولی سازنده بخش آرکید، بازی را مد نظر قرار داده و به همین خاطر جزو عناوین آرکید گوگل پلی به شمار می‌رود، میتوان گفت که این دیگر تصمیم خود گوگل و سازنده بوده که بازی در زیرشاخه این سبک قرار بگیرد.

 

 پردانلودترین بازی‌های ریسینگ اندروید در فروشگاه پلی استور

 

Hill Climb Racing

Hill Climb Racing

تعداد دانلود: بیش از ۵۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۲

Hill Climb Racing  این بازی در یک نمای دو بعدی بوده، کاربر باید با استفاده از دو دکمه ترمز و سرعت مراقب اتومبیلی  که در مسیر ناهموار در حال حرکت است، باشد تا زمانی که به نقطه پایان برسد، با توجّه به انتشار نسخه دوم Hill Climb Racing و طرح گرافیکی جدید امّا افراد بعد از این همه سال، هنوز قسمت اول آن را دانلود و اپدیت می­نمایند.

سازنده Fingersoft

سیستم عامل iOS و اندروید

 

Traffic Racer

Traffic Racer

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۳

یکی از بازی های سرگرم کننده اما قدیمی ترافیک ریسر (Traffic Racer) میباشد که ترکیب ایده ترافیک با یک گیم‌پلی روان و گرافیکی سبب شده است تا این بازی با وجود حضور آسفالت 8 و ریل ریسینگ 3 تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای آرکید دوستان شود، باید گفت در این عنوان دوربین از بالا بوده و بازیکن‌های هر مرحله کنترل ماشینی را دارند و ماموریت‌هایی را انجام میدهند.

سازنده Soner Kara

سیستم عامل: iOS و اندروید

 

Real Racing 3

Real Racing 3

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۳

 از زمان عرضه بازی ریل ریسینگ 3 بیش از 5 سال می‌گذرد و میتوان گفت اگر گرید اتو اسپورت پا به میدان نمی‌گذاشت هنوز این اثر الکترونیک آرتز به عنوان بهترین شبیه‌سازی ریسینگ گوشی از اهمیت بالایی برخوردار بود، این بازی توانست با آپدیت‌های مختلفش خاطرات بدی که بازیکن‌ها در روزهای اولیه عرضه داشتند را به فراموشی بسپارد و با ماشین‌های لایسنس شده فراوان، کنترل متفاوت اتومبیل‌ها نسبت به یکدیگر و پیست‌های متنوّع یک تجربه سرگرم‌کننده ارائه دهد.

سازندهElectronic Arts  

سیستم عامل iOS و اندروید

 

Drag Racing

Drag Racing

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۱

CSR Racing 2  به عنوان آخرین نسل از  بازی‌های درگ گوشی است که برعکس درگ های امروزی، سه بعدی یا دو و نیم بعدی هستند، سازنده آن Creative Mobile به منظور برآمدن از محدودیت های نرم افزاری Drag Racing را با نمایی از روبه‌رو ساخت که نتیجه آن عنوانی برای سبک مناسب برای گوشی‌های ضعیف و البته همچنان جذاب شد.

سازنده Creative Mobile

سیستم عامل iOS و اندروید

 

Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۳

بازی آسفالت 8 یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازی ها نسبت به آسفالت استریت استورم و آسفالت اکسترم بود که کاربران به منظور داشتن یه تجربه کیفی حاضر شدند به مدت پنج سال برای عرضه این بازی صبر کنند، البته باید گفت آسفالت 9 این توانایی را داشت تا قسمتی از خاطرات اولیه بازیکن ها را زنده کند، دلیل این همه وابستگی به این بازی را میتوان داشتن گرافیک بالا، جهش زیاد گیم پلی و در نهایت صحنه های سینمایی آن دانست. 

سازنده Gameloft

سیستم عامل iOS و اندروید

 

Dr. Driving

Dr. Driving

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۳

دکتر درایوینگ یک بازی کم حجم، طولانی، آفلاین در زمان خود بود، اگرچه در زمینه شبیه‌سازی همان موقع هم گزینه‌های خیلی با کیفیت‌تری وجود داشت امّا SUD Inc با دست گذاشتن روی قشر دارندگان پایین رده‌ها توانست، Dr. Driving را به یکی از محبوب‌ترین شبیه‌سازهای ماشینی روی گوشی معرفی کند،  Dr. Driving 2 نتوانست به اندازه نسخه قبلی خودش موفق ظاهر شود زیرا بازی با استانداردهای جدید بروز نشده بود و انگار با یک آپدیت از Dr. Driving روبه‌رو بودیم.

سازنده SUD Inc  

سیستم عاملiOS  و اندروید

 

xtreme Car Driving Simulator

xtreme Car Driving Simulator

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۴

Extreme Car Driving Simulator شباهتی تقریباً با بازی دکتر درایوینگ دارد و در زمانیکه هنوز صنعت اپلیکیشن رونق پیدا نکرده بود انتشار یافت، با این حال Extreme Car Driving Simulator  در سالی که دکتر درایونیگ از محبوبیت زیادی بهره مند بود منتشر شد، دقیقاً هنگامی که بازیکن‌ها به دنبال یک اثر کم‌حجم و با کیفیت بالاتر بودند. 

سازنده AxesInMotion

سیستم عامل iOS و اندروید

 

Traffic Rider

Traffic Rider

تعداد دانلود: بیش از ۱۰۰ میلیون

سال عرضه برای اندروید: ۲۰۱۶

ترافیک رایدر (Traffic Rider) نسل جدیدی از بازی های مناسب با  دیوایس‌های ضعیف، حداقل در سبک ریسینگ است، همان چیزی که Dr. Driving 2  هم باید می‌بود، این بازی از کیفت بالا، هماهنگ بودن هندلینگ موتورها با ذات آرکیدبازی، سرعت بالای گیم پلی که سبب بالا نگه داشتن عنوانش هم شده و در عین حال لطمه­ای هم به تجربه بازیکن وارد نمیکند برخوردار است.

سازنده Soner Kara  

سیستم عامل iOS و اندروید

0