فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

قوانین انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی


قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی

در میان روش های مختلفی که برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد، ساخت اکانت دولوپر گوگل و برنامه نویسی اندروید را میتوان یکی از بهترین روش ها دانست چرا که هنگام استفاده از روش های کسب دلار رایگان،  مانند سایت نئو باکس هیچ تضمینی در ازای وقتی که برای کسب درآمد صرف می کنید پرداخت هزینه به شما انجام شود، وجود ندارد بنابراین اگر در حوزه برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید تخصص دارید در این مقاله همراه ما باشید تا با قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی آشنا شوید.

 

انتشار اپ در گوگل پلی استور چگونه انجام می شود؟

یکی از سرویس های گوگل، گوگل پلی است که برای دسترسی به اپلیکیشن های مختلف در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده شده، اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که با سیستم عامل اندروید کار میکنید، حتماً میدانید که برخی از برنامه های این سیستم بصورت رایگان و باقی پولی میباشند، در واقع روش کسب درآمد از گوگل پلی هم انتشار نوعی برنامه های اندروید به صورت غیر رایگان است.

شما قبل از انجام این کار نیازمند یک حساب گوگل دولوپر هستید تا از طریق آن بتوانید برنامه ای که نوشته­اید را برای بررسی به کارشناسان ارسال کرده و در صورت مطابقت با قوانین انتشار در گوگل پلی،  در اختیار کاربران قرار دهید.

با توجه به رایگان نبودن ایجاد این اکانت لازم است، برای افتتاح اکانت دولوپر گوگل  هزینه ۲۵ دلاری را با استفاده از یکی از انواع کارت های بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مسترکارت پرداخت نمایید تا اکانت شما ساخته شود.

قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی چیست؟

 گوگل پلی

 

بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن قوانین، مواردی را در هنگام انتشار انجام میدهند که اصلاً سبب ارسال شدن به کارشناسان نمیشود، به همین خاطر لازم است تا قبل از انجام این کار حتماً با این شرایط آشنا شوید تا درخواست شما از سوی این سامانه سبب رد شدن نگردد.

جعل هویت یا استفاده از نام های تجاری دیگران

از اشتباهاتی که اکثر برنامه نویسان مرتکب آن میشوند، استفاده از نام تجاری سایر شرکت ها در کنار اسم خودشان است که احتمال متهم شدن آنها به جعل هویت را افزایش میدهد.

انتخاب آیکون تکراری و یا نامناسب

یکی از کارهای دیگری که باید همانند نام تجاری به آن دقت داشت و از مشابهت آن با سایر آیکون ها جلوگیری کرد، انتخاب آیکون برنامه است.

استفاده نامناسب از کلمات کلیدی

یکی از اشتباهاتی که بیشتر افراد در هنگام تعیین کلمات کلیدی انجام میدهند، استفاده بیش از اندازه از آنها میباشد که نه تنها بر کمک نکردن بلکه سبب اسپم بودن کار شما نیز میشود، بنابراین توصیه میکنیم کلماتی را بکار ببریدکه به خوبی معرف کار شما هستند.  

عدم انتشار اسکرین شات از محیط برنامه

کاربری که قصد دانلود برنامه شما و پرداخت هزینه جهت استفاده از آن را دارد، باید یک شناخت کلی نسبت به آنچه که انجام داده اید، داشته باشد، بنابراین اگر عکس و یا فیلم از نحوه عملکرد برنامه­تان در اختیار کاربر قرار ندهید، خلاف قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی عمل کرده اید، همچنین اگر به دنبال جلب اعتماد پلی استور و کاربر هستید، اطلاعات جامع و کاملی از برنامه تان ارائه دهید.

استفاده از روش های واسط جهت پرداخت درون برنامه ای

اگر اپلیکیشن های مورد نیاز شما پولی هستند باید برای پرداخت درون برنامه­ای از کیف پول گوگل استفاده کنید، البته سایر درگاه های واسط هم میتوانید به کار بگیرید تنها در صورتیکه قصد فروش کالاهای خارجی، مانند کتاب و … را داشته باشید.

0