فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

۵ نکته و ترفندی که باید درمورد گوگل پلی بدانید


گیفت کارت گوگل پلی

یکی از فروشگاه های بزرگی که تجربه یک خرید متفاوت برای برنامه های  کاربردی را به کاربران میدهد، فروشگاه گوگل پلی(Google Play Store)  میباشد که امکان استفاده از خدمات نرم افزاری را برای گوشی های اندروید فراهم میکند، به همین خاطر قصد داریم تا در این مقاله، برخی از نکات و ترفندهای کاربردی گوگل پلی که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید برنامه‌های بهتری بیابید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید را آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

نصب برنامه‌هایی که در کشورتان در دسترس نیست

nord vpn

اگر قصد دریافت برنامه ای را از گوگل پلی دارید و میخواهید خطای در دسترس نبودن آن در کشورتان را دریافت کنید، می‌توانید با استفاده از VPNکه به معنای Virtual Private Network  است و به شما امکان متصّل شدن به شبکه کامپیوتری دیگر را به وسیله اینترنت را می‌دهد، این کار را انجام دهید.

سرویس VPN  بدین معنی میباشد که شما با توجه به دریافت IP از محلی دیگر، از طریق همان محل به اینترنت وصل شوید، چنین نرم‌افزارهایی را باکمی گشت زنی در اینترنت می‌توانید دریافت و استفاده کنید تا از تحریم‌هایی که فروشگاه گوگل بر سر راه کاربران ایرانی گذاشته است به راحتی گذر نمایید.

 

مدیریت برنامه‌هایتان در فروشگاه گوگل پلی

دانلود از گوگل پلی

در داخل برنامه گوگل پلی بخشی بنام برنامه‌ها و بازی‌های من(My apps & games)  وجود دارد که از طریق آن میتوانید تمام چیزهایی را که دانلود کرده اید و یا همه برنامه هایی که نیاز به بروزرسانی دارند را مشاهده نمایید، برای این کار کافیست، برنامه Google Play Store  را بر روی دستگاه خود نصب کنید، سپس با رفتن به بخش منو Apps &    Games  گزینه  My apps and Games را انتخاب کنید تا لیست برنامه های خود را ببینید و آنهایی که نیازمند ورژن جدید هستند را آپدیت و چیزهایی که دانلود نموده اید را تحت مدیریت قرار دهید.

قرار دادن قفل والدین بر روی گوگل پلی

قفل والدین در روی گوگل پلی

اگر  شما نیز مانند سایر والدین تمایلی به دیدن برنامه های نامناسب نظیر دوست یابی، بازی های خشن توسط فرزندتان که مناسب سن و سال آنها نیست و ممکن است موقعیت مکانی آنها را مشخص کند، ندارید میتوانید از ابزار تعبیه شده در گوگل پلی استفاده کنید تا از بروز این مشکل جلوگیری نمایید.

برای قرار دادن قفل اپلیکیشن گوگل پلی مراحل زیر را انجام دهید:

1-ابتدا به بخش  Settings بروید و گزینه Parental controls  را انتخاب یا روشن نمایید.

2-در این قسمت از شما یک کد PIN خواسته میشود، رمز خود را ایجاد کنید.

3- در نهایت میتوانید چیزهایی که به لیست نرم افزارهای قابل دانلود رفته و یا آنهایی را که نمیپسندید را محدود کنید، پس از این کار، فرزند شما برای استفاده از این برنامه نیاز دارد تا  PIN ست شده را وارد نماید در غیر اینصورت برنامه برای وی قفل خواهد بود.

 

بازگشت هزینه خرید در Google Play Store

۵ نکته و ترفند گوگل پلی که باید بدانید

شما میتوانید در فروشگاه گوگل پلی چنانچه بعد از گذشت 2 ساعت از خرید و دانلود برنامه مورد نظر، رضایت کافی نداشته باشید آن را پس دهید و پول خود را  دریافت نمایید.

وقتی‌که یک برنامه را خریداری کردید، دو گزینه  Install یا Open خواهید داشت، علاوه بر این، یک گزینه دیگر به نام  Refund نیز باید برای شما در سمت چپ وجود داشته باشد، که با انتخاب آن می‌توانید تا حداکثر ۲ ساعت پس از خریدی که انجام داده‌اید درخواست برگشت هزینه بزنید، جالب اینجاست که بدانید هیچ سؤالی از شما در قبال پس دادن برنامه پرسیده نخواهد شد.

این ویژگی برای زمانی که فرزند شما بدون اجازه برنامه ای را خریداری میکند بسیار کاربردی میباشد، توصیه میشود برای جلوگیری از این مشکل به Settings بروید و Require authentication را برای خریدها فعّال کنید، سپس گزینه for all purchases through Google Play on this device را انتخاب نمایید.

 

بخش اپلیکیشن های تازه‌وارد

۵ نکته و ترفند گوگل پلی که باید بدانید

همه توسعه‌دهندگان بزرگ و کوچک برای پلتفرم اندروید مفید هستند و معمولاً کارشان را خوب انجام می‌دهند، امّا بیشتر برای توسعه دهندگان خردی که به مشکل بر می­خورند، پیشنهاد میکنیم در ابتدای کار، برنامه های مستقل را پیدا کنند و از طریق قسمت indie corner شروع به کار نمایند، البته باید گفت که این بخش بصورت خودکار دراپلیکیشن گوگل پلی وجود ندارد و برای دستیابی به این بخش باید مرورگر وب دستگاه اندرویدی خود را بازکرده و indie corner  را جستجو کنید، اولین نتیجه سرچ شما می­باست  Discover indie corner باشدکافیست به این صفحه مراجعه نموده و اپلیکیشن های این بخش را ببینید.

0