فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

راهنمای پرداخت آنلاین ارزی با مسترکارت/ویزا کارت


پرداخت آنلاین ارزی با مسترکارت/ویزا کارت

پرداخت آنلاین با مسترکارت

گاهی اوقا هنگام خرید بسیاری از کالاها شما با صفحه ای رو به رو میشوید که با ورود اطلاعات ویزا کارت یا مستر کارت، میتوانید اقدام به یک پرداخت آنلاین یا خرید اینترنتی کنید همانند: هزینه ثبت نام امتحانات آیلتس (IELTS)، تافل (TOEFL)، هزینه های مربوط به صدور ویزای کشورهای خارجی، خرید های اینترنتی از سایت های خارجی نظیر برنامه های موبایلی (Application)، خرید کالا از وب سایت هایی مثل Amazon و Alibaba و نمونه های بسیار دیگر وجود دارند که در آن ها حتماً باید شما خرید خود را با پرداخت های ارزشی انجام دهید، روش های پرداخت اینترنتی متفاوت هستند که از آنها میتوان به  کارت های بین المللی که در ایران آنها را تحت عنوان کردیت کارت میشناسند اشاره کرد.

 اطلاعات مستر کارت

در این قسمت پس از وارد کردن اطلّاعات  یا همان CreditCard information، مبلغ مورد نظر بسرعت از کارت ویزا یا مستر شما کسر میشود، در ادامه نمونه ای از تصاویر مربوط به پشت و روی یک ویزا کارت را به همراه توضیحات هر قسمت  مشاهده خواهید کرد.

کد مسترکارت

شماره کارت مسترکارت

اطلاعات مورد نیاز برای انجام یک پرداخت انلاین:

1-نوع کارت یا Card Type : منظور در واقع نام شرکت صادرکننده کارت میباشد که از مشهورترین آنها میتوان به:

  • MasterCard
  • Visa Card
  • American Express

اشاره کرد.

2-شماره کارت: شماره ای 16 رقمی که بر روی کارت نوشته شده است و شما آن را باید در قسمت Card Number  وارد کنید.

3-نام دارنده کارت: عناوینی مثل Name on Card ،Account Name ،Cardholder Name و Billing Name در فرم ها دیده می شود.

4-تاریخ انقضای کارت: که با نام هایی چون EXP.Date ، Expire Date، Good Thru  خوانده میشود که این تاریخ بر روی کارت نیز درج شده است.

نکته: تاریخ انقضای کارت با مدت زمانی که از کارت می توانید استفاده کنید می تواند متفاوت باشد، هر چند که در بسیاری از موارد این دو تاریخ با یکدیگر یکسان هستند.

5-کد سه رقمی پشت کارت: این عدد سه یا چهار رقمی با نام هایی مثل CV ،CVV2،  CVC2 و Security Code  است که معمولاً در فرم های پرداخت آنلاین از شما خواسته می شود، این عدد در پشت کارت قابل مشاهده است.

6-در نهایت Billing Address: آدرسی که معمولاً درخواست کارت به بانک ارائه میدهید، شما میتوانید از هر آدرسی غیر از ایران به جای آن استفاده کنید، در فرم پرداخت، به آدرس آن حتماً توّجه کنید زیرا برخی از سایت­­ها همانند Cheapoair.com  برای اطمینان از انجام پرداخت، آدرس  Billing Address را از شما سوال می­کنند.

7-پس از وارد کردن اطلّاعات، شما با کلیک بر روی کلیدهایی مانند: Pay، Pay for order یا Buy می توانید پرداخت خود را به پایان برسانید، بهتر است بعد از پرداخت یک اسکرین شات از رسید دریافتی خود تهیّه کنید.

یک نمونه دیگر از تصویر صفحه پرداخت را در زیر می توانید ببینید:

اطلاعات مسترکارت

 

3gscard  به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، علاقه رقم وجود تحریم و محدودیت خرید آنلاین در سطح بین المللی برای ایرانیان، با استفاده از گیفت کارت های متنوع از قبیل Mastercard  امکان خرید آنلاین را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است.

0