فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

ویزا کارت (Visa Card)/ مستر کارت (Master Card) چگونه کار می کنند؟


ویزا کارت و مستر کارت

ویزاکارت و مسترکارت

همانطور که میدانید امروزه نام کارتهای بین المللی ویزاکارت و مستر کارت را زیاد شنیده اید، اما آیا تابحال به این فکر کرده اید که پشت یک کارت ساده در ابعاد کارت بانکی، چه سیستمی برای 56000 تراکنش در ثانیه قرار گرفته است؟

اگرچه دسترسی فراتر از انتظار در سطح جهانی به مشتریان بالقوه، مهمترین خصوصیت استفاده از این خدمات میباشد، امّا محافظتی که از اطلاعات اقتصادی شخصی به وسیله جداسازی حساب بانکی توسط اکانت ویزا یا مسترکارت انجام میشود را میتوان از جمله ویژگی های مهم و دلیل استفاده از این خدمات دانست.

 

آشنایی با Visa card

ویزا (Visa Inc)، یک شرکت چند ملیتی که در سال 1358 در شهر فاستر ایالت کالیفرنیا تاسیس شد، این کمپانی در در زمینه تکنولوژی پرداخت جهانی و خدمات مالی که امکان استفاده از پول الکترونیکی را برای مصرف کنندگان، شرکت ها، بانک ها و دولت های تحت برند Visa به وجود می آورد، فعالیّت می کند.

 

آشنایی با  MasterCard

مستر کارت نیز همانند ویزا کارت توسط یک شرکت چند ملیتی آمریکایی در وست چستر واقع در MasterCard  International Global Headquarters  نیویورک تاسیس شده، قبل از اینکه مسترکارت نامیده شود، به نام   Interbank Master charge  در صنعت خدمات مالی فعالیّت میکرده است، همچنین از نظر خدمات همانند ویزا کارت در  زمینه خدمات پول الکترونیکی میاشد که نحوه ارائه آن با ویزا یکسان است و به صورت درگاه روی محصولات ، موسسات مالی و بانکها و با درج برند MasterCard روی کارت ها و درگاه های پرداخت الکترونیکی وبسایت­ها عمل می کند.

 

ویزا و مستر کارت چگونه کار می کنند ؟

بطور کلی پرداخت آنلاین پنجره ایست در مرورگر به منظور پرداخت هزینه کالا یا خدماتی که در یک سایت یا یک فروشگاه انتخاب کرده و قصد خرید آن را دارید، بدین ترتیب شما با انتخاب کالای خود میتوانید اطلاعات خود را در پنجره­ای که ظاهر شده وارد کنید تا پول از حساب شما کسر و به صاحب راننده واریز گردد، امنیت پرداختی توسط شرکت های صادر کننده این درگاه ها مانند Visa یا MasterCard تامین می شود.

خریداران میتوانند مبلغ هدیه خود را از طریق یک حساب در بانک محلی بپردازند  و یا آن را به عنوان مرجع واریز مبالغ به خریداران معرفی کنند که البته این روش شرایط بسیار سخت و پیچیده­ای دارد و یا اینکه می توانند این کار را به سادگی و تنها با نصب درگاه ویزا با مسترکارت بر روی وب سایت خود عملی کنند.

بدین ترتیب ویزا و مسترکارت به عنوان یک واسطه بین یک فروشنده که حساب بانکی­اش به سیستم ویزا/مستر کارت متصّل است و از طریف دیگر با کارت هایی که برند ویزا یا مسترکارت دارند عمل میکنند که از طریق آنها میتوان  کالا یا خدمات را به مشتریان در سراسر جهان، بدون افتتاح یک حساب بانکی در همه کشورها عرضه کرد، همچنین سهولت استفاده از این کارت سبب شده است تا تعداد بسیاری از بانک ها و موسسات به این زنجیره از کارت ها اضافه شوند که هر یک پاسخگوی نیاز طیف خاصی از مصرف کنندگان می باشند.

 مستر کارت

 

شرکت ویزا و مستر خودشان صادر کننده کارت نیستند، بلکه صدور آنها را از طریق وبسایت هایی همچون MasterCard  به صورت Credit ،Debit  و Prepaid انجام می دهند، به طور خلاصه کاربران این برند از کارتها به راحتی میتوانند در هر نقطه از سراسر جهان، با پرداخت کارمزدی ناچیز به یک حساب بانکی که ویزاکارت یا مستر کارت تحت آن صادر شده یا به درگاه ویزا و مستر کارت متصّل است، از طریق درگاه های آنلاین بانکی یا کارت های بانکی که برند آنها روی آن حک شده ، در 200 کشور جهان پول واریز کنند.

گاهی اوقات احتمال دارد بانک مشتری با بانکی که فروشنده در آن حساب باز کرده و پولی که شما پرداخت می­کنید و به آن واریز میگردد، یکسان نباشد یا به عبارت دیگر، دو بانک با یکدیگر قرارداد بین بانکی نداشته باشند، در چنین حالتی مبلغی که به آن Interchange گفته می شود، از سوی خریدار به بانک فروشنده پرداخت میگردد.

 اگر تجربه پرداخت با کارت های ارزی بین المللی را داشته باشید احتمالا به اینترچنج برخورده­اید، آن هم زمانی که پرداخت نهایی مبلغ فاکتوری که برای شما صادر می گردد، چند دلار بالاتر از رقم کالایی باشدکه در فروشگاه برای خرید انتخاب کرده اید، دقّت کنید، اگر قیمت چیزی که قصد خریدش را دارید با موجودی کارتتان یکی نیست (مثلا کارت شما موجودیش دلار است ولی جنسی که قصد خریدش را دارید یورو است.) جدای از Interchange ، مبلغی بین 2 الی 4 درصد نیز اضافه تر بابت تفاوت نرخ ارزها از شما کسر می گردد که مربوط به سرویس های ویزا و مسترکارت نیست و تحت قوانین بین بانکی کشور ها محاسبه می شود.

دو شرکت مستر و ویزا کارت از نظر تنوّع در نوع خدمات، بسیار مشابه هستند و به عنوان دو نام بزرگ در صنعت چند صد میلیارد دلاری خدمات پرداخت آنلاین به خوانده میشوند که تلاش روزافزونی برای رقابت بر سر تصاحب بخش بیشتری از این تجارت پر سود دارند.

 

3gscard  به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، علی رغم وجود تحریم و محدودیت خرید آنلاین در سطح بین المللی برای ایرانیان، با استفاده از گیفت کارت های متنوع از قبیل Mastercard/Visacard  امکان خرید آنلاین را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است.

0