فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

برقراری تماس‌های اسکایپ از مرورگر


برقراری تماس‌های اسکایپ

اسکایپ در مرورگر

یکی از ویژگی های جدید که مایکروسافت در برنامه اسکایپ قرار داده است، برقراری تماس های صوتی و تصویری در مرورگرهای اینترنت‌اکسپلورر، فایرفاکس و کروم در سیستم‌های‌عامل‌ ویندوز و مک می­باشد، از این پس کاربران میتوانند با سرویس Outlook. Com به راحتی با دوستان خود چت کنند، برای بهره مندی از امکانات این سرویس طبق مراحل زیر پیش بروید:

 

1-ابتدا به سایت Outlook. com بروید و به محیط کاربری خود در این سرویس وارد شوید (درصورت نداشتن اکانت می­توانید با انتخاب گزینه  sign up now یک کاربری رایگان برای خود بسازید.)

outlook

2-در مرحله بعد باید روی ایکون پیام دهی که در بالا سمت راست کنار آیکون تنظیمات قرار دارد، کلیک کنید و از پنجره پیام‌ها که در سمت راست نمایش داده شده است، در بخش Add people to chat with روی Skype Contacts  کلیک نمایید.

skype from outlook

3- در این مرحله یک پنجره برای نصب افزونه اسکایپ نمایان می­شود، در این حالت باید روی Get Startedکلیک کرده سپس گزینه     I agree-Continueرا انتخاب نمایید.

اسکایپ در اوتلوک

4-با انجام مراحل بالا، افزونه اسکایپ برای مرورگر شروع به دانلود شدن می­کند، پس از اتمام فرایند دانلود باید برای نصب روی فایل دوبار کلیک نمایید.

 

5-بعد از نصب، پیامی تحت عنوان ترکیب سرویس اسکایپ و مایکروسافت در Outlook.com مشاهده خواهید کرد، شما برای اجازه دادن به ترکیب این دو برنامه، باید اطلاعات حساب کاربری اسکایپ خود را وارد نموده و سپس روی گزینه Continue کلیک کنید.

 

6-در مرحله آخر برای اینکه به افزونه دانلود شده روی مرورگر اجازه اجرا دهید باید روی عبارت Always run on this site کلیک کنید، پس از آن می­توانید با انتخاب مخاطب موردنظر از فهرست در پنجره پیام‌دهی در سرویس outlook.com با دوستان خود ارتباط صوتی و تصویری برقرار نمایید.

0