فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چطور مشکل عدم برقراری تماس در اسکایپ را حل کنیم؟


تماس تصویری

نرم افزار اسکایپ تنها برنامه­ای است که بدون هیچ مشکلی به راحتی بر روی هر پلتفرمی از جمله ویندوز8 و  ۸٫۱ کار می کند، اما به تازگی بسیاری از کاربران در طی گزارشاتی اعلام کردند که قادر به برقراری تماس تصویری ویدویی نیستند، باید گفت که حل این مشکل بسیار ساده میباشد زیرا معمولاً تمام کاری که باید انجام دهید، پاک کردن فایلی است که احتمال دارد در حالت hidden  قرار گرفته باشد، بطوریکه پس از حذف آن میتوان به راحتی نرم افزار را اجرا کرد، شما میتوانید از طریق آموزش زیر، مشکلات خود را عیب یابی کنید.

 

نحوه رفع مشکل عدم برقراری ارتباط اسکایپ

یکی از مشکلات جدی این نرم افزار را میتوان، خطا در برقراری تماس دانست که ممکن است با خطاهایی همانند زیر شما را رو به رو کند.

1-کار نکردن تماس صوتی: برخی از کاربران گزارش داده اند که تماس صوتی آنها به طور کلی در کامپیوترشان کار نمی­کند.

2-باقی ماندن تماس های صوتی در حالت connecting  : در چنین حالتی به احتمال زیاد مشکل از جانب نرم افزار یا تنظیمات مربوط به شبکه میباشد.

3-تماس ناموفق در اسکایپ: بسیاری از کاربران گزارش داده اند که تماس های اسکایپ آن ها به طور مدام به اصطلاح fail  می شوند که میتوان این را یکی از مشکلات بزرگ به شمار اورد. البته شما می توانید با استفاده از یکی از راه حل­هایی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت این مشکل را رفع کنید.

 

راه حل اول: فایل  Shared.xml را پاک کنید.

1-قبل از هر چیز نرم افزار اسکایپ را در ویندوز ۸ یا ویندوز ۸٫۱ ببندید.

2-کلیدهای windows+R را به صورت ترکیبی فشار دهید تا پنجره Run باز شود.

3-در پنجره Run عبارت %appdata%skype را وارد کنید و سپس کلید Enter را زده یا بر روی دکمه  Ok کلیک کنید.

%appdata%skype

 

4-اکنون از پنجره نمایان شده، فایل shared.xml را پیدا کرده و آن را حذف کنید، توّجه داشته باشید که در صورتی که ویژگی file extensions بر روی ویندوز شما فعّال نباشد، این فایل را بصورت shared خواهید دید.

تنظیمات رفع مشکا اسکایپ

 

وقتی که این فایل را حذف کردید، اسکایپ را دوباره اجرا کنید و مطمئن شوید که مشکل رفع شده باشد.

 

راه حل دوم: از آپدیت بودن اسکایپ اطمینان حاصل کنید.

سعی کنید بطور مرتب اسکایپ را آپدیت نمایید زیرا، در برخی مواقع باگ هایی در این برنامه به وجود می­آید که به منظور رفع آن ها باید همیشه این نرم افزار را به آخرین ورژن بروزرسانی کرد، برای انجام این کار میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1-اسکایپ را باز کنید.

2-به مسیر Help > Check for Updates بروید.

چطور مشکل عدم برقراری تماس در اسکایپ را حل کنیم؟

 

در این قسمت میتوانید از آخرین نسخه اسکایپ خود مطّلع شوید، در صورت وجود ورژن جدید این گزینه شروع به آپدیت شدن میکند، پس از انجام این مرحله شما میتوانید به راحتی تماس های خود را برقرار کنید.

 

راه حل سوم: استفاده از System Restore

یکی دیگر از روش هایی که میتوانید از آن استفاده کنید  system restore میباشد که برای انجام آن می­بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

1-کلیدهای Windows+S را به صورت ترکیبی فشار دهید و عبارت system restore را در بخش جستجوی منوی استارت وارد کنید، اکنون گزینه Create a restore point را انتخاب کنید.

System Restore

 

2- در این قسمت پنجره  System Properties برای شما نمایان خواهد شد که می­بایست طبق تصویر به برگه System Protection  بروید و بر روی دکمه system restore کلیک کنید.

System Properties

 

3-زمانی که پنجره system restore باز شد بر روی Next کلیک نمایید.

System Properties skype

 

4-اگر در پنجره زیر ریستور پوینت هایی مشاهده می کنید که از قبل به وجود آمده اند، می توانید ریستور پوینت موردنظر خود را انتخاب نموده و سپس بر روی Next کلیک کنید.

بازگردانی تنظیمات اسکایپ

 

5-اکنون برای کامل کردن این فرایند مطابق دستورالعمل های زیر پیش بروید:

پس از ریستور شدن سیستم کامپیوتری، طبیعتاً باید تماس های اسکایپ مانند قبل و به خوبی برقرار شوند، امّا اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که چندان تمایلی به استفاده از system restore ندارید، می توانید از طریق ایمج هارد دیسک این کار را انجام دهید، البته دقت نمایید که قبلاً از هارد دیسک خود یک ایمیج تهیه کرده باشید.

 

راه حل چهارم: نصب مجدد اسکایپ

به منظور نصب مجدد اسکایپ مراحل زیر را انجام دهید:

1-ابتدا وارد بخش Settings app شوید و سپس با فشردن کلیدهای Windows+I به صورتی ترکیبی وارد این قسمت شوید.

2-پس از باز شدن برنامه به بخش  System رفته و سپس از پنل سمت چپ گزینه Apps & Features را انتخاب کنید.

تنظیمات اسکایپ

 

3-اکنون باید لیستی از نرم افزارهایی که بر روی سیستم عامل شما نصب گردیده اند، در پنل سمت راست نمایش داده شود، شما باید از این لیست اسکایپ را از بینشان انتخاب کرده و بر روی گزینه uninstall کلیک کنید.

پاک کردن آپدیت اسکایپ

 

هم چنین شما می توانید از روش زیر برای uninstall کردن اسکایپ استفاده کنید.

1-کلیدهای Windows+S را به صورت ترکیبی بفشارید و عبارت Control panel را در بخش جستجوی منوی استارت وارد کنید و سپس از میان لیست طبق تصویر گزینه مشخص شده را انتخاب نمایید.

تنظیمات اسکایپ

 

2-پس از ورود به پنجره کنترل پنل، گزینه Programs and Features را انتخاب کنید.

نرم افزار اسکایپ

 

3-اکنون لیستی از نرم افزارهایی که بر روی سیستم نصب کرده­اید نمایش داده میشوند اکنون کافی است برای Uninstall  کردن اسکایپ بر روی آن دابل کلیک کنید.

4-در نهایت دستورالعمل های گفته شده را تا آخر ادامه دهید تا فرایندپاک شدن اسکایپ از سیستم عامل به پایان برسد.

5-درصورت نصب چند نسخه از اسکایپ، لازم است همه آنها را  Uninstall نمایید و سپس نسخه دسکتاپ که با نام کلاسیک شناخته می شود را نصب کنید.

 

راه حل پنجم: تنظیمات Call forwarding  را بررسی کنید.

گاهی اوقات تماس های اسکایپ بخاطر تنظیمات call forwarding برقرار نمیشوند در اینصورت باید به قسمت ستینگ مربوطه بروید و همه موارد را بررسی نمایید.

برای برطرف کردن تنظیم Call forwarding بر روی 1 می­بایست به سایت خود اسکایپ مراجعه کرده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید، سپس تایمر مربوط به Call forwarding را بر روی هر مقدار دیگری به جز ۱ تنظیم نمایید، دقت داشته باشید که این ویژگی بطور پیش فرض غیرفعّال است و در صورتیکه تابحال از آن استفاده نکرده­اید نیازی نیست این مراحل را طی کنید.

 

راه حل ششم : تنظیمات Internet Options

گاهی اوقات مشکل برقرار نشدن تماس به تنظیمات در بخش network settings برمیگردد که پیشنهاد میکنیم با طّی کردن مراحل زیر و ورود به بخش Internet Option به سادگی این مشکل را حل نمایید.

1-کلیدهای Windows+S را به صورت ترکیبی بفشارید و سپس در بخش جستجوی منوی استارت عبارت internet options  را وارد کنید و مطابق تصویر از لیست نتایج گزینه مورد نظر را کلیک کنید.

تنظیمات اسکایپ9

 

2-به تب Advanced مراجعه کنید، در این قسمت باید ببینید که گزینه های Use SSL 3.0 ، Use TLS 1.0، Use TLS 1.1   و TLS 1.2  حتماً تیک خورده باشند، در نهایت بر روی Apply و OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره گردند.

تنظیمات dns و ip

 

راه حل هفتم: از غیرفعال بودن گزینه Quiet hours مطمئن شوید.

ویندوز ۱۰ دارای یک ویژگی جالب به نام Quiet hours است که از تمام نوتیفیکیشن های دریافتی که از سوی نرم افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر شما صادر می شوند، جلوگیری می کند، امّا این ویژگی در برخی موارد می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در نسخه ویندوز ۱۰ اسکایپ شود، به طوری که شما نمی توانید از طریق اسکایپ خود با مخاطبتان تماس بگیرید یا تماس های آنها را دریافت نمایید، در صورت وجود چنین مشکلی میتوانید به راحتی با غیرفعّال کردن گزینه Quiet hours آن را حل نمایید، به منظور انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

1-بر روی آیکن  Action Center که در پایین و گوشه سمت راست صفحه نمایش قرار دارد کلیک کنید تا وارد این بخش شوید، همچنین شما می توانید از کلیدهای ترکیبی Windows+A برای این کار استفاده نمایید.

Quiet hours

 

2-به دنبال گزینه Quiet hours بگردید در صورتیکه موفّق نشدید پیدا کنید بر روی گزینه Expand کلیک نمایید.

Quiet hours - expand

 

3-اکنون مجدّد به یافتن  Quiet hours ادامه دهید و مطمئن شوید که این گزینه غیرفعّال است.

چطور مشکل عدم برقراری تماس در اسکایپ را حل کنیم؟

 

پس از غیرفعّال کردن، باید مشکل حل شده باشد، فراموش نکنید که این راه حل تنها برای نسخه Universal اسکایپ جواب می دهد، بنابراین اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می نمایید این راه حل برای شما کاربردی نیست.

 

3gscard مفتخر است که به یکی از معتبرترین مراکز فروش گیفت کارت آنلاین و همچنین به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید از Skype  را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است.

0