فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چگونه بازی Overwatch را آنلاین بازی کنیم


Overwatch

همانطور که میدانید بازی اووراچ امروزه طرفداران زیادی دارد، شما میتوانید با استفاده از آموزش این مقاله این گیم را بصورت آنلاین انجام دهید.

آموزش نصب بازی Overwatch

در ابتدا وارد سایت رسمی بلیزارد شوید و از بخش  Games وارد قسمت نرم افزار battle.net شوید.

نصب اورواچ

در این صفحه می‌توانید نسخه مربوط به ویندوز، مک یا حتی نسخه موبایل آن را دانلود نمایید و سپس با حجم 5 مگ، آن را نصب کنید.

دانلود بلیزارد

پس از فرایند نصب نرم افزار در صورتیکه اکانت بتل دات نت ندارید، باید یکی بسازید بدین ترتیب  همانند تصویر زیر با وارد کردن نام و نام خانوادگی (به دلخواه)، انتخاب کشور، رمز عبور، سن و زدن تیک I accept the Privacy Policy می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

ساخت اکانت بلیزارد

پس از اینکه وارد نرم افزار شدید میتوانید با انتخاب بازی Overwatch و کلیک بر روی نسخه رایانه‌های شخصی، آن را نصب کنید، به خاطر داشته باشید که این بازی رایگان نیست و باید آن را خریداری نمایید، شما به راحتی از راه دور میتوانید برای استفاده از این بازی و خریدآن از حساب پی پال (Paypal) یا مشابه آن (در صورت داشتن) استفاده کنید یا کد فعّال سازی بازی را از سایت‌های معتبر ایرانی تهیه نمایید.

شما با پرداخت اندکی از هزینه میتوانید از فروشنده بخواهید تا از طریق اطلّاعات اکانت شما، بازی را در حسابتان فعّال کند سپس بعد از انجام کار با اکانت خود وارد شوید و به خاطر بسپارید که برای این بازی شما به حداقل 30 گیگ فضای خالی نیاز دارید.

Overwatch

شما میتوانید این بازی را بصورت مستقیم از سایت بلیزارد خرید کنید که در حال حاضر دارای دو نسخه استاندارد و Legendary Edition  می‌باشد، نسخه Legendary بازی به شما 5 اسکین جدید اختصاصی شامل اوکامی، هانزو، شریکا آنا و میستری من مک کری بعلاوه چند اسکین از نسخه اورجینال می‌دهد و شما میتوانید برخی از این شخصیت ها را  سفارشی‌ سازی کنید همچنین  Baby Winston از بازی وارکرفت را در مبارزات کنار خود داشته باشید.

اضافه کردن Overwatch به لیست بازی ها

پس از اتمام دانلود و نصب بازی، با کلیک بر روی گزینه  Play وارد بازی شوید.

بازی آنلاین Overwatch

بعد از اینکه وارد منو بازی شدید میتوانید با انتخابب  Playبه ااجرای بازی بپردازید و یا در بخش Training تمرین کنید.

گیم پلن Overwatch

در قسمت  Play با چند گزینه رو به رو می‌شوید، با انتخاب Quick Play به سرعت میتوانید وارد بازی شوید و با دشمنان خود با درجه مهارت (Skill Level) به رقابت بپردازید.

بازی Overwatch

بخش آرکید دارای چند مُد مختلف است که می‌توانید به دلخواه یکی را انتخاب کنید و به بازی بپردازید امّا بخش Competitive جایی است که حرفه‌ای‌ها زورآزمایی می‌کنند، شما با رقابت در این بخش و بر اساس عملکردی که دارید، پس از دریافت درجه (Rank) ، رقبای شما بر اساس درجه ای که دارید میتوانید رقبای خود را نسبت به درجه ای که دارید مشاهده نمایید.

بازی آنلاین Overwatch

در تصویر زیر میتوانید رنکهای مختلف بازی اورواچ را مشاهده کنید، این رنک‌ها در پایان هر فصل (Season) از بخش Competitive برای شما هدایایی نیز خواهند داشت، برای اینکه شما در لیست گیمرهای برتر قرار بگیرید باید به بالاترین رنک برسید که چندان کار آسانی نیست.

آیتم های Overwatch

 

به لطف تلاش های مستمر تیم فنی 3gscard  توانستیم، امکان خرید گیفت کارت blizzard  را برای گیمر های عزیز، علارقم وجود تحریم، فراهم آوریم.

0