فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

گیفت کارت بلیزارد | بتل نت (Battle.net Gift Card) چیست؟


 

 بتل نت

گیفت کارت بلیرارد (بتلنت)

برای استفاده از بازی های آنلاين و جذاب سرویس بتل نت و استفاده از خدمات و امكانات اين شركت بزرگ، نیاز به خريد گیفت کارت بلیزارد بتل نت دارید. خرید گیفت کارت بلیزارد bellizard كه با نام های خريد بالانس كارت بليزارد بتل نت، خريد گيم كارت بليزارد و خريد اعتبار گيفت كارت بتل نت (Battle.net) نيز شناخته شده است، در فروشگاه 3gs card موجود میباشد.

بلیزارد Blizzard یک شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای است كه در سال ۱۹۹۶ با عنوان بتل نت  battlenet (سرویس بازی های آنلاین) کالیفرنیا تولید شد. در همان ابتدا با انتشار بازی های نقش آفرینی به سبك اکشن و ماجرایی و بازی های جذاب و پر هيجان معروف شد و به عنوان اولين سرویس دهنده ی آنلاین با عرضه ی مستقیم بازی های اکشن شهرت يافت. بتل نت (Battle.NET) را می توان به عنوان مادر وارکرافت لقب داد كه سرور اصلی آن بوده و چکیده ای از همه ی بازی های جذاب و پر هيجان این کمپانی بزرگ است.

بتل نت، نرم افزاری برای پخش و خرید بازی های شرکت Blizzard است که معمولا برای اجرای بازیهای این شرکت و بازی های آنلاین آن به این نرم افزار نیاز خواهید داشت. همچنین این برنامه دارای قسمت چت و مسنجر برای کاربران و پلیر های این شرکت است تا گیمرها بتوانند در حین بازی با هم صحبت کنند و بازی مولتی پلیر و گروهی برای خود داشته باشند.

يكی از مهمترين و اصلی ترین ویژگی بليزارد بتل نت را می توان عدم وجود هزینه‌های عضویت و آسان سازی ساخت حساب کاربری نام برد كه همين موضوع مخاطبين زيادی را به خود جذب كرده است.

 

3gscard  مفتخر است به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید گیفت کارت Battle.net را هم به صورت آنلاین و هم فیزیکی برای هموطنان عزیز فراهم کرده است.

0