فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چگونه آهنگ های آیتونز را به MP3 تبدیل کنیم؟


چگونه آهنگ های آیتونز را به MP3 تبدیل کنیم؟

آیتونز به mp3

ما در این مقاله به شماآموزش خواهیم داد که چگونه با چند روش داده، آهنگ های آیتونز را به   MP3 تبدیل کنید، برای شروع ابتدا آیتونز خود را باز کرده و به قسمت Preferences بروید سپس وارد تب General شوید و روی گزینه Import Settings کلیک نمایید.

تنظیمات آیتونز

 

در پنجره Import Settings شما میتوانید فرمت همه آهنگ های اضافه شده به آیتونز را تغییر دهید، سپس باید برای ادامه کار به بخش  MP3 بروید.

انکودر mp3

 

به طور پیش فرض آیتونز هنگام تغییر فرمت، بیت ریت پایینی برای آهنگ‌ها در نظر می‌گیرد اما می‌توان این رویه را از بین برد و طبق تصویر  بیت ریت آهنگ‌ها را ارتقا داد.

استریو آیتونز

 

شما برای بالابردن کیفیت MP3 میتوانید از بیت ریت  kbps  320 استفاده کنید، پس از اتمام فرایند تغییر فرمت آهنگ ها باید با بکارگیری ابزار  Create a Copy نسخه دیگری از آهنگ هایی که تغییر فرمت داده شدند را ایجاد کرد، برای دسترسی به این ابزار به مسیر File > Create MP3 Version بروید.

Create MP3 Version

 

با این کار یک فرمتی متفاوت از آهنگ های مورد نظرتان ساخته میشود که با یک راست کلیک روی آن و انتخاب گزینه Show in Finder، میتوانید به راحتی به فایل MP3 آهنگی که دنبالش بودید دست پیدا کنید.

Show in Finder

 

در صورت تمایل نداشتن به انجام مراحل بالا میتوانید با دانلود اپ XLD کل این مسیر را دور بزنید و سریع‌تر به چیزی که می‌خواهید برسید.

 

تیم فنی 3gscard  شبانه روزی و به صورت آنلاین، پاسخگو رفع مشکل علاقه مندان سیستم عامل ios  و نرم افزار Apple music می باشد.

0