فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

گیفت کارت گوگل پلی (google play gift card) چیست؟


 

گیفت کارت گوگل پلی (google play gift card)

گیفت کارت گوگل پلی

 

گوگل پلی یک فروشگاه آنلاین چند رسانه ای است که خدماتی از قبیل خرید موسیقی، خرید و مشاهده فیلم، خرید و دانلود کتاب و دانلود رایگان یا خرید انواع نرم افزار های کاربردی و بازی های مختلف را در خود جای داده و هر روز این خدمات بیشتر و گسترده تر میشود. کاربران در سرتاسر جهان از طریق وب سایت، گوشی های موبایل اندرویدی (Play Store) و گوگل تی وی مامکان دسترسی به خدمات گوگل پلی را دارند.

گوگل پلی سرویس چند رسانه ای جدیدی است که در سال ۲۰۱۲  از ادغام دو سرویس اندروید مارکت و گوگل موزیک توسط گوگل، ایجاد شد. این سرویس در ایران سال ۲۰۱۳ میلادی غیر قابل دسترس و فیلتر بود. به همین دلیل کاربران ایرانی به منظور استفاده از خدمات آن، مجبور به دور زدن تحریم ها به وسیله تغییر آی پی بودند تا این که در همان سال؛ شرکت اپل تحریم ها را برای کاربران ایرانی برداشت، از این رو گوگل نیز برای عقب نماندن از حریف خود، دست به رفع تحریم کاربران ایرانی خود زد.

شما با خرید این گیفت کارت می تواند از تمام خدمات پولی آن به صورت  نامحدود و 24 ساعته در 7 روز هفته استفاده نمایید.

دسترسی به بسیاری از امکانات  Google Play به دلیل وجود تحریم برای بسیاری از ایرانیان دچار محدودیت فراوانی است، از این رو 3gscard  به عنوان اولین فروشگاه گیفت کارت فیزیکی در ایران، امکان خرید آنلاین و حضوری گیفت کارت Google Play را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است.

0