فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

معرفی برترین بازی های آنلاین ماینکرافت


بازی ماین­کرافت آنلاین از ابتدا کار خودش را با بازی های کوچک شروع کرد، این امر آزادی عمل زیادی به گیمرها بخشید بطوریکه در مدت زمان کوتاهی، برنامه نویسان جاوا توانستند بازی های متعدّدی را طراحی کنند که هر کدام با دیگری فرق داشت، هدف از ارائه این مقاله، معرفی 5 مورد از این بازیهای محبوب می باشد.

معرفی بازی های ماینکرافت

ماینکرافت

1- THE WALLS

THE WALLS یکی ازبازی های مینی گیم های ماین کرافت و از نوع Player Vs Player می­باشد ک میتواند گیمر را به ریشه اصلی ماینکرافت یعنی Hidden Treasure یا گنج های مخفی هدایت نماید، باآغاز این بازی  یکسری دیوار بزرگ به چند قسمت تقسیم می­شوند و گیمرها باید طبق تایمر مشخص شده خود را برای مبارزه آماده کنند، با رسیدن تایمر به عدد صفر و فروریختن دیوارها، مبارزات بازیکنان با یکدیگر شروع خواهد شد، شما در این بازی می­توانید انواع زره،تله ها و... را درست کنید و با استفاده از  Hidden Treasure یا گنج های مخفی روند سرعت خودتان را در بازی بالا ببرید.

THE WALLS

 

2- HIDE AND SEEK

Hide and Seek یکی از جذاب ترین و معروف ترین مینی گیم­های ماین­کرافت است، در این بازی که به آن قایم باشک هم گفته می­شود پس از انتخاب نقشه بازی، یک نفر در نقش Seeker بعنوان دنبال کننده و بقیه Hider یعنی مخفی شونده در بازی حضور می­یابند، سپس هر کدام از افراد مخفی شونده باید به به یکی از بلاک ها یا وسایلی که در اطرافشان وجود دارد، تبدیل شوند، در مقابل بازیکنی که در حال جستجو می­باشد باید بتواند از روی تکان خوردن این آیتم ها و بلاکها، Hiderها را پیدا کرده و به آنها حمله کند.

در ادامه بازیکنی که توسط جستجوکننده پیدا می­شود، خودش به این جمع می­پیوندد و باید برای یافتن باقی افراد مخفی به تیم خود کمک کند، در نهایت اگر همه افراد مخفی شناسایی شوند، جستجوگرها برنده خواهند شد و بالعکس.

بازی hide and seek

 

3- CAPTURE THE FLAG

CAPTURE THE FLAG یکی از بازی هایی است که شاید شما سبک آن را در FPS یا شوتر اول شخص تجربه کرده باشید، در این بازی بعد از قرار گرفتن در تیم موردنظر، باید تلاش کنید که برای پیروزی در مرحله آخر، تیم های رقیب را از میدان مسابقه حذف کنید.

بازی capture the flag

 

4- SKYWARS

SKYWARS یا جنگهای آسمانی یکی از بازی های محبوب ماین کرافت بوده که تاکنون بازیکنان زیادی را جذب خود کرده است، در این بازی افراد بازیکن هر کدام در جزیره ای کوچک که در درون آنها چند صندوقچه حاوی سلاح، بلاک و آیتم وجود دارد، قرار می­گیرند تا بتوانند با استفاده از این سلاح ها سایر بازیکنان رقیب را از بین ببرند.

هدف هر بازیکن در واقع این است که سایر افراد را نابود کند و فقط خودش در پایان باقی بماند، برای همین باید بتواند از  سلاح های موجود در هر صندوقچه که در جزیره های اطرافش وجود دارد، بهره­مند شود، ریتم این بازی بخاطر دویدن و جنگیدن مکرر بین بازیکن ها بسیار بالا می­باشد و افراد می­توانند بصورت تک نفره یا دو نفره آن را تجربه کنند.

بازی skywars

 

5- HUNGER GAMES

فیلم سینمایی Hunger Games این بار در قالب بازی ماین کرافت آنلاین، با نام مود بازی Survival Games شناخته می شود،  این بازی که آزادی عمل زیادی به بازیکن می­بخشد سرورهای تخصصی زیادی­ را به خود اختصاص داده است، طبق قوانین این گیم، هر بازیکن با جمع آوری منابع بازیکنان دیگر با یکدیگر برای زنده ماندن به رقابت می­پردازد.

بازی hunger games

0