فروشگاه اپل آیدی کارتی و گیفت کارت فیزیکی

خرید گیفت کارت پلی استیشن ، آیتونز ، گوگل پلی و استیم والت و اپل آیدی آمریکا

  • شماره همراه 09907600017
  • مشاوره رایگان 09120230930
  • شماره ثابت 02166341917

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت عضو شده باشید در پنل کاربری قسمت گزارش خرید می توانید لیست گیفت کارت های خریداری شده را مشاهده نمایید.

کد محصول بلافاصله بعد از خرید تحویل داده میشود در بعضی موارد کد محصول بعد از تایید خرید برای شما ارسال می شود.

جهت دریافت راهنمایی و بررسی مشکلات احتمالی می توانید از طریق قسمت تماس با ما و پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

جستجو

چگونه ماینکرافت PC را آنلاین بازی کنیم ؟


ماینکرافت کامپیوتر

 

ماینکرافت pc

ماین کرافت آنلاین Minecraft Online یکی از پر مخاطب ترین بازی های ویدیویی می­باشد که شلوغ ترین سرورهای دنیا را به خود اختصاص داده است، بطوریکه کاربران قادر هستند از طریق مودهای مختلف بازی، برای خود خانه بسازند یا به مبارزه بپردازند، گیمرها با استفاده از پلتفرم های مختلف از قبیل: PC ، Xbox ، PS4 و Nintendo می­توانند از تجربه این بازی لذت ببرند، در ادامه قصد داریم نحوه آنلاین بازی کردن ماین­کرافت را به شما آموزش دهیم.

تصویر زیر یک مود بازی در سرور HPIXEL به نام SKYWARS که در آن بازیکن ها با هم به مبارزه می پردازند را نشان می­دهد.

ماین کرافت آنلاین

 

چه مقدار سرعت اینترنت لازم است؟

با توّجه به کم حجم بودن و طراحی آنلاین این بازی، میتوان آن را با یک اینترنت متوسط و با پینگ معمولی تجربه کرد، بطورکلی اگر اینترنت شما پاسخ گوی بازی هایی مانند CS 1.6 یا Dota هست، به راحتی می توانید ماین کرافت آنلاین رو تجربه کنید، باید بدانید که سرورهای این بازی بخاطر مخاطبان زیاد و جهانی بودن آن به گونه ای ساخته شده که گیمرها بتوانند آن را با کمترین لگ تجربه کنند.

 

سرور های ماین کرافت آنلاین

براساس تنوّع و تعداد زیاد سرورهای بازی ماین­کرافت، شما می­توانید در ایران به سرورهای معروف همچون Hypixel و Mineplex گرفته تا سرورهای کوچک 10 نفره و کرک شده متّصل شوید و از امکانات آنها برای کسب تجربه استفاده کنید.

mineplex

تصویری از سرور پریمیوم MINEPLEX

 

کنسول ها

با تهیّه نسخه اورجینال بازی ماین­کرافت می­توانید از طریق کنسول های PS4  و Xbox در صورت داشتن اینترنت به سرورها متّصل شوید و با هزاران کاربر به رقابت بپردازید و از بازی لذت ببرید.

 

PC یا کامپیوتر

سرورها در کامپیوتر به دو دسته عادی و کرک شده تقسیم می­شوند، شما برای بازی کردن در کامپیوتر می­توانید با خرید رسمی ماین کرافت، داشتن اکانت پرمیوم ( Premium Account )   یا بهره­مندی ازحساب کاربری در سایت Mojang.com به راحتی با بهترین سرورهای جهانی یعنی hypixel، mineplex و... متّصل شده و به اجرای بازی ها مشغول شوید، در صورت نداشتن اکانت رسمی شما تنها قادر به بازی در سرورهای کرک شده(غیرقانونی) خواهید بود.

 

سرور های پریمیوم PREMIUM

همانطور که گفته شد شما با داشتن اکانت پرمیوم به راحتی قادر به بازی­کردن خواهید بود، امّا باید دقت کنید که داشتن نرم افزار لانچر برای اجرا ضروری است، برای استفاده از این برنامه ابتدا روی گزینه Options کلیک کرده سپس تیک Premium مود را بزنید.

بازی ماینکرافت

خانه یک بازیکن در سرور HYPIXEL

 

در این مرحله طبق تصویر زیر باید قسمت های خواسته شده را پر کنید، در ابتدا نام کاربری یا ایمیل مربوطه را وارد کرده سپس پسوردتون را تایپ نمایید، در ادامه با انتخاب گزینه Sign In وارد بازی شوید، در ادامه با ورود به قسمت آنلاین، IP سرور را بنویسید.

ورود به اکانت ماینکرافت

سرور های کرک شده

برای اجرای بازی های ­ماین کرافت ابتدا باید اکانت پرمیوم داشته باشید، پس از ایجاد حساب، برنامه لانچر را بازکرده و در قسمت موردنظر Username یک اسم دلخواه انتخاب کنید، سپس در اینترنت باید برای یافتن  سرور کرک شده به جستجو  بپردازید.

0